1 ay önce doğum yaptım, bebeğim 10 gün kuvözde kaldı. Çok dolu olmam normal mi?

1 ay önce doğum yaptım. Erken doğum oldu acil bebeğimin kalp atışları yükselince birden almak zorunda kaldılar. Küvezde kaldı 10 gün falan sonra çıktı aldım bebeğimi mutluyum tabikide ama nedendir? Bilmiyorum çok doluyum ağlamak geliyor içimden etrafımdakiler beni anlamıyor napmam lazım?

1 ay önce doğum yaptım, bebeğim 10 gün kuvözde kaldı. Çok dolu olmam normal mi?
Cevapla