Güncellemeler
+1 yıl
Güncel

Bebekler hakkında ne düşünüyorsunuz
Evet ben bebekleri seviyorum tabi ki genel olarak çok şirinler ve tatlılar.
Aslında bebekler ve çocuklar ile aram oldukça iyidir yani onların dilinden anlıyorum bu yüzden de genel de çok iyi anlaşırım bebekler tabi ki daha küçük oldukları için dikkatli sevmek ya da bilgi sahibi olmak gerekiyor bakarken yoksa kötü olabilir.
Masumlar ve cook tatlilar
Ama uykusuzluk, yorgunluk yasattigi gibi buyuk sabir siniyor o minnacik bit kadar sey... Uzaktan agucuk yapmakla, iki kucaga alip pispislamakla olmuyor. Heveslenmeyin 😁😇
Kaç çocuğun var merakimdan soruyorum 😂
Cevap
2Cevap
Çok şekerler 😇.
Elbette severim, sevilmez mi :)
Kim sevmez ki
Coktatli
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?