Bir ara bende hep böyleydi. Bebek gördüğüm zamanlar bana çok sevimli geliyordu ve sevmek istiyordum :)Sizin de bebeklere karşı sempatiniz var mı? #Ankaralı #KızBabası
Gördüğünüz her bebek size, sempatik ve sevilesi geliyor mu?
Anne olasıya kadar her bebek eşit ve her bebek çok tatlı geliyordu. Şimdi dünyanın en güzel duygusunu yaşıyorum. Ve sanırım anneliğim gereği bebeklerin çoğu ilgimi çekmiyor. Annelik ya hani, 'En güzel bebek benim bebeğim' içtenliği taşıyorum. Sende baba olunca, inan bana dünyanın en güzel bebeğini görsen de kendi bebeğin kadar güzel gelmeyecek. Ha şuraya da minik sevdiceğimin fotosunu koymadan etmeyeceğim :P
Cok kücüklere dokunmayi tercih etmiyorum cok kirilganlar ve hassaslar. Mikroplarimi sacmak istemem uzerine. Ama 1-2-3 yas kiz cocuklariyla cok iyi anlasiyorum. Erkeklerle savas halindeyiz.
Evet her bebek çok sevimli yanaklarını ısırasım geliyor hele de yenidoğan bebekler allahım o kokuları yok mu kucağıma aldığım da üstüm başım bebek kokuyor mis gibi.😊
Banada ole geliyodu ama kendi kizimdan sonra cokta sevimli gelmiyo hepsi ama bebek sonucta seviliyyolar ama kizim bambaska Allah'a sukur Allah nazardan saklasin insallah
Çokkk daha çok erkek bebekler özellikle 1 yaş minnak minnak ayakları 😍
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sevimli geliyor ama her insanın ki değil çünkü onu doğuran anne dokunma gibisinden kıskanıyorsa trip atıyorsa sevmem onun çocuğunu eksik kalsın sevimli de gelmez
En İyi Cevaplar