Maddi durumum yok ama evimde her gün çorba kaynar. Belki ona mükemmel bir hayat veremeyiz ama başını koyacağı sıcak bir yuva verebiliriz. Maddi durumum olmadığı halde böyle bir işe kalkışmak yanlış bir karar mı olur sizce? Koruyucu aile olup pişman olanlar ne yapabilir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu çok kötü bir durum. Bu gibi bir duruma düşmemek için iyice düşünüp karar vermek gerekiyor. Zaten evlat sahibi olmak da böyle bir şeydir. Çocuğunu pişman olup sokağa bırakamazsın.
Koruyucu aile olup pişman olanlar bu kararlarını önce yetkili kişilere açmalı, psikolojik boyutlarını iyice değerlendirmeliler. Bu karar, çocuk için büyük bir yıkım olacaktır. Bu nedenle, bu işe girişmeden çok çok fazla düşünmeli ve net bir adım atılmalı.
121 Yorumla- 1 yıl
Aynen bende çok istiyorum kız bebek almak 58 yaşındayım ve hastalıklarım var bana vermezler verseler bile dayanabilir miyim bakabilir miyim 😞
En İyi Cevaplar
+1 yılVicdanınız yaralı olduğu için ve merhamet duygusuyla evlat edinmek istemeniz çok insani bir duygu. Ancak maalesef ki bir çocuğun ciddi masrafları olacak. Çorba her şekilde her yerde kaynar, kimse açlıktan ölmez normal şartlarda. Ama bu çocuk büyüyecek, okul isteyecek, sosyal hayat isteyecek, isteyecek de isteyecek yani. Dolayısıyla maddi anlamda yetmeyecek para ve bu çocuğun içten içe size kinlenmesine sebep olacak.
Olayın psikolojik boyutu da ayrı bir muamma. Sizin psikolojiniz aile yapınız ile çocuğun psikolojisi ve kaybettiği ailesinin yapısının çatışma ihtimali de var.
Dikkat ile ve sadece duygusal düşünerek karar vermemenizi öneririm.60 Yorumla
+1 yılDüşünceniz güzel ancak bu çok sorumluluk gerektiriyor çocuk hakkında bir şey bilmiyor sun geçmişini neler yaşadığını güzel gunleri kötü günleri. bilemoyorum, ama küçük birini alacaksanız bez parasını vs de düşünmeniz gerekecek, hastane masrafları olacak maddi durum iyi değil yazmışsınız. bu ülkenin zenginleri nerede? Sevgiyi saygıyı herzaman verir verirsiniz ancak iyi düşünün
20 Yorumla
+1 yılAltın kalpli Hanım kız... Koruyucu anne sahip olacağı evlatlığın masrafları normal evladınkinden fazla olmaz sanırım. Nice yoksul aileler var ve kıt kanaat geçinirken çocukları da olur... İşinize karışmak istemem ama onların rızgını Allah verir. Yeter ki siz iyi niyetli olun...
330 Yorumla
Eğerki çocuğu sevindirecek kadar durumunuz iyiyse çocuk sahiplenebilirsiniz ve çocuğunda bir odası olmalı ona bir ufak ses yükseltmenizle çocuğu sizin elinizden alırlar ve cezada yersiniz ilk önce çoxuga iyi bakılması lazım ve çoxugunda bir odası olması lazım çocuğa bağırmamalısınız zaten çocuk Büyük bir trnca geçiriyor birde onun en ufak bir yanlışında ona çok azda sert davrandığınızda çocuk dire sosyal hizmetlere söyler nasıl söyler onuda söyim size sosyal hizmetler her hafta gelir çocuğu inceler sizin hal ve hareketlerinize bakar ve bu ilk1 ay devam eder sonra zaten otomatikmen bırakılıyor çocuğu kontrol etmeleri
40 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
70
Cevap
78Cevap
- Aile & Toplum konusunda 917 cevap paylaştı.
u +1 yılYanlış bence
00 Yorumla Niyetiniz çok güzel ancak bundan önce maddi durumdan daha önemli şeyler var. Öncelikle o çocuğun-yaşını hesaba katmadan konuşuyorum-psikolojisi gerçekten çok kötü durumda olduğunu bilmeniz gerekiyor. Annesini babasını kardeşlerini belki de daha fazlasını kaybetmiş bir çocuğun psikolojisini onarmak gerçekten azim ister. Ayrıca iyi bir ebeveyn misiniz bunu da kendinize sormalısınız. İyi bir anne olabilir misiniz? Ya da iyi bir eşiniz var mı babalık yapabilecek? Söylediklerimi yanlış anlamayın lütfen. Demek istediğim şey o çocuğa gerçekten sıcak bir aile ortamında anne baba kardeş olmalısınız. Eşinizle beraber öz evladınız gibi oyunlar oynayıp sosyal aktivitelere katılabilmelisiniz. Her şey para değil elbette ama o çocuğa bir gelecek de vaat edebilmeniz gerekiyor. Şu an iyi niyetinizden böyle düşünüyor olabilirsiniz ama bunun dönüşü olmayacaktır. Gönlünüzce olsun inşallah
50 YorumlaKimine göre yanlış, kimine göre doğru bir karardır...
Vicdanen çok doğru bir karar..
İyice düşünün... çok farklı kültürden farklı bir hayat.. maddiyatı geçiyorum bir şekilde size geri dönüşü muhteşem olabilir...
Ama pişmanlık duyup vazgeçmek istediğiniz de yine kendi vicdanınızla kalacaksınız...
Ama yinede bunu düşünebiliyor olmanız adına bile müteşekkiriz
Olumlu ve olumsuz yorumları dinleyip
İçinizde bulunduğunuz durumla karşılaştırıp kararınızı verin
Ülkemizde maalesef olduğu yerden eleştirenler çoğunlukta siz onlara kulak asmayın şimdiden en doğru kararı vereceğinize eminim ☺️42 Yorumla- +1 yıl
Çok farklı kültürden çok farklı hayat! Sanırsın biri Amerikalı biri türk!
+1 yılmeraba
açık konuscam okurken oyle duygulandım oyle mutlu oldum ki anlatamam senden oyle güzel oyle fedakar oyle muhtesem bir anne olur ki buna kelimeler yetmez sen ve senin gibilerler gurur duyuyorum iyi ki sizinle aynı havayı soluyoruz iyi sizinle aynı ülkedeyim vijdanın kalbin merhametin seni korusun ne diyim
bence basvur hersey para mal mulk değildir sonucta o cocuklar kimsesiz kaldı ve senin gibi iyi bir anne herkese nasip olmaz inşallah alırsın inşallah verirler.
kalbinden öpüyorum merhametin yolunu aydınlatsın❤️
90 Yorumla
+1 yılElbette olabilirsiniz önemli olan onu tüm kötülükler den korumanız ve aç karının doyurup ona sıcak bir yatak vermeniz onu diğer evlatlarınızdan ayırt etmeden eşit şekilde ilgilenecekseniz ona iyi bir koruyuucu olacaksaniz neden olmasin kimseye guvenmeden bakacaksınız neden olmasin para her türlü bir şekilde gelir bir tabak yemek fazla yapsanız ne kaybedersiniz bir ekmek fazla alsaniz bir yastık Yorgan fazla olsa ne olabilri ki o meleğin yüzü suyu hürmetine Allah sana verir zaten emin ol merak etme bu sözlerimi de unutma. Güzel düşünüyorsun tabikde sahiplenebilirsin güzel bir koruyucu aile olabilirsiniz
70 Yorumla
+1 yılBen depremden 2 gün sonra başvurdum burada kıstaslar var beni hafta sonu aradılar görüşmek için sizi 10 gün içinde çağıracağız dediler ama şöyle düşünün o çocuğa maddi manevi rahat hissettiremezseniz zaten maalesef size vermezler düşünceniz hoş ama şansınız düşük
20 Yorumla
11 ayArkadaşım bu yorumuna bilgim olduğu kadar yardımcı olmak isterim bende eşimle birlikte böyle bir karar aldım kişi yoktur ki zorluk maddi imkansızlık yaşamayan ama koruyucu aile olacağın. Yavrucagin okul kreş ihtiyaç giderleri vs senin imkanından belki maaşından daha fazla şekilde devlet ödüyor 18 yaşına geldiginde direk memur olarak hayatına başlıyor sen ona sıcak bir yuva olacaksın kesinlikle aklına maddiyati sokma rızkından şüphe eden imanından şüphe etmeli eminimki bu güzel kalbinle o yavrucağa çok güzel bir aile olacaksın Allah'a emanet olun
30 YorumlaDevlet çocuk bakım parasi veriyor zaten öyle bir durumda siz sadece çocuğa yeteri sevgi ve sevkat gosterenilecekmisiniz gercek anne babasi olacakmisiniz çocuk buyutmek cok ama coook zor bir iş çok yorulacaksiniz uykusuz kalacaksiniz sinir olacaksiniz bunlara ragmen sevginizi buyutecekmisiniz ona karar verin
10 Yorumla
+1 yılYanlış bir fikir değil bence çünkü çocuklar anne ve babalarını hatta ailelerini kaybediyorlar buda onları ailesiz bırakıyor çocuklar tek başına kalıyorlar onların birine ihtiyaçları var bir anne babaya bir aileye! Bende çocuk koruyucusu olun hemen benim fikrim bu
10 YorumlaÇok güzel bir düşünce fakat şöyle bir kaç teoriden bahsedeyim 1. Si hiç çocuğunuzun olmadığını varsayıyorum evlatlık edindiniz bi kaç yıl olduda olaki kendi çocuğunuz dünyaya geldi sevgi dengesini iyi ayarlayabilmeniz lazım. Eğerki ayarlayabileceğinizi düşünüyorsanız ve eminseniz bunu yapın.
2. Si eğerki hali hazırda çocuğunuz veya çocuklarınız varsa ve bu durumu kavrayabilecek yaştalarsa ilerde en ufak bi kıskançlıkta bu durumu dile getirebilirler. Eğerki çocuklarınız varsa bu konuda çok iyi düşünmeniz gerekiyor
Benim aklıma gelenler bu şekilde umarım hayırlısı neyse o olur.00 Yorumla
+1 yılGerçek anlamda sahiplenecekseniz kendi çocuğunuzdan ayırmayacaksanız imkanlarınız doğrultusunda elinden tutacaksanız sevgi şevkat anlamında ötekileştirmeyecekseniz çok güzel bir karar vermişsiniz, dinende çok sevab işlemiş olursunuz, fakat bir çocuğa bakmak sadece çorbasını vermekle olmuyor birçok sorumluluğu var doğru kararı ancak siz verebilirsiniz
10 Yorumla
+1 yılDüzenli bir geliriniz varsa sorun olmaz. Devletimiz çocuğun eğitimi ve ihtiyaclari için bir miktar ödeme de yapıyor diye biliyorum. Önemli olan çocukların bir aile çatısı altında sevgiyle büyümeleri. Sorumluluk alacaksanız , goze aliyorsaniz basvurup , tüm prosedürleri geçerseniz alabilirsiniz. Ama illa depremzede bir çocuk olmayabilir. Size uygun görülen bir çocuk ile eslestirilirsiniz.
20 YorumlaMaddi durumu olmayan adamla ne diye evlenirsiniz ki? Ayrıca maddi durumu olmayanın çocuk bile yapmaması gerekir kaldı ki başka çocuk sahiplenmek. Çocuğunda hayatını kaynatmayın. Çorbayla bitmiyor bu işler. Ona iyi bir hayat veremedikten sonra boş her şey.
51 Yorumla- +1 yıl
*Karartmayın
+1 yılÇok güzel bi karar. Koruyucu aile olmanın bazı şartları var. Eğer bunlar mevcutsa tabi ki olur. Şartlardan bağımsız olarak dersek yine olur. Belki çok iyi bir hayat olmasa da normal güzel bir hayatı olur. Ortada kalmasından çok daha iyi. Ne güzel insanlar var
20 Yorumla
+1 yılAslında çok hassas bir konu gerçekten. Ne yazacağımı bilemedim 🤷♀️ Oradaki depremzede çocukların bir yuvaya sevgiye ilgiye bakıma eğitime ne kadar muhtaç olduğu bir yandan evlat edinecek ailenin ne kadar samimi 🤗 iyi niyetli maddi durumu iyi olması gerektiğini düşünecek olursak gerçekten çok zor bir karar ve gönül işi herkes yapamaz diye düşünüyorum.
00 YorumlaSöyle var sayalım siz bir tanığınızın tavsiyesi üzerine birisi ile tanışsanız ona aşık olma ihtimaliniz nedir önce bunu sörgulayın;
Birini hayatınıza alacaksınız ve onna anne baba olacaksınız buna.
evet sosyal hizmetler dusumunuzu araştırıyor gelirr gider tablosu maaş bodrosu gibi aklınıza gelemeyecek kadar belge ister çevre soruşturması yapar ona göre bir karar verilir çocuğu teslim alırsanız sürekli evinize habersiz denetim yapılır uygun görülmediği bir an olursa geri alınır ya da geri teslim edebilirsiniz.
Bu arada değrem zede bir çocuğa şu an bir yuva olma ihtimaliniz yoktur çünkü önce yurt ortamını görmesi gerekir kayıtları yapar eğer aklı eriyorsa durum çocuğa aksedilir ve nereye gideceğini bilmesi gerekir.
Birde sizin çocuğunuz yok sanıyorum sizin böyle bir hayatınız var iken neden çocuk yapmadınız demekki kendi hayatınıza kendi canınızdan kanınızdan bir bireği uygun görmediniz00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok iyi güzel bir karar ama çocuk çok zor ve ağır sorumluluk isteyen bişi sevgi sabır maddiyat fedakarlık ilgii vs vs isteyen bir iş sorumluluğunu alırken 2 kere değil 10 kere düşünülmesi gerekir Beni yanlış anlamayın ama en çok şu soru sorulmalı ben buna yetermiyim benim bu konuda bilgim ne kadar diye sorup öyle alınmalı bence...
10 Yorumla
+1 yıldüşünceniz güzel ama karar yanlış olur. çünkü masrafı olacak cocugun okul ergenlik dönemi gezmeleri vs. günümüz şartlarında hep birşeyler isticek alamazsan boynu büükük kalacak diğerlerinden özenecek. belkide ana baba yok diye olur olmaz işlere girecek. devlet bile senin durumunu göz önüne alır. kolay değil sonucta
00 Yorumla
+1 yılSoru sorulmak için sorulmuş bir soru olduğuna kanaat getirdim. Çünki, düşüncelere kıymet verilmiş bir post olsaydı, okadar değerli bunca yoruma tektek yorum yapılırdı. 👋
40 Yorumla
+1 yılSiz el tutmak istiyorsunuz. Allah da sizin elinizden tutsun inşallah. Rabbim bakabilme gücü versin. Ne güzel bı istek dar zamanınızda bile olsa ❤️
10 Yorumla
+1 yılMerhaba benim ailemde aynı şeyi düşündü ama durumumuz yok zor geçiniyoruz ona bir gelecek sunamayız yani çok dikkatlı karar vermen lazım ileride annesini babasını arayacak ne biliyim gelecek sunamayız ki ona durumu gerçekten iyi olanların yapması gereken bir durum bence..
20 Yorumla
+1 yılMaddi durumun yoksa bence olmamali. Çünkü bu yardımlarda bence herkes maddiyati gereğince yardım ediyo veya sahipleniyor. onun da günahına girmemek lazım
20 Yorumlaeğer çocuğun bütün masraflarını ödeyebilece -k kadar maddi durumunuz varsa ve o çocuğa sevgi verebilecekseniz evlatlık edinin derim. ama daha kendinize bile bakamıyorsanız çocuğu almayın
10 YorumlaDüşünceleriniz çok güzel ama çocuğun yaşı önemli , bir psikolojik tedavi gerekirmi ! Çocupun gerçek ailesi hakkında bilgi edinmek gerek. Her türlü şeyleri düşünmeniz gerekiyor.
12 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle onu tanimadan ciddi bir yola girmem onun hakkında bilmedigim çok şey var acelem yok teşekkür ederim bu arara
- +1 yıl
Ay yorumlar karıştı pardon yanlış oldu 🤣
+1 yılbence cok dogru bir karar kendi öz evladina bakmaktan daha cok sevap kazanirsin Allah katinda yetim bir cocuga bakiyosun sonucta kararlarinin arkasinda dur git al koruyucu aile ol sen ona nasil bakarsan oda sana oyle bakar tebrik ediyorum seni kralsin
00 Yorumla
+1 yılVicdan olarak çok doğru bir karar almışsınız. Tabii kii her şey para değil ama çocuğun okuması, yemesi içmesi ve diğer ihtiyaçları da var. Onları göz önünde bulundurmanız lazım. Yanlış anlamayın beni lütfen. Ben yinede bir şekilde bakarım diyorsanız bakın ama alacağınız yük çok büyük onu söyleyeyim.
10 YorumlaYanlış karar değil normalde ama koruyucu aile olmak için bazı şartlar var. O şartlarda maddi durumun çok iyi olmasa da düzenli bir gelire sahip olmak da yer alıyor.
10 YorumlaKoruyucu aile genelde öyle kolay olunmuyor diye biliyorum. Hadi çıktı diyelim öncelik depremzedelere değil diğer çocuklara verilecek sanırım. Bir arkadaşım hemşire o da başvuru yaptı ama çıkmaz diyor, yine de bir ümit olmak istiyor deprem bölgelerinde görev yaptıktan sonra bir çocuğa dokunabilse dünyalar onun olacak. Çünkü yetiştirme yurtları dolmuş durumda
00 Yorumlaçocuğa koruyucu aile olmak istediğinde devlet sana çocukla ilgilendiğin için para veriyor ama ilgili olman lazım evlat edinemezsin sadece koruyucu aile olabilirsiniz
00 Yorumlaİnsanlar yemek için aç kalmaz, sevgiye aç kalır. Eğer bir insanın karnını tıka basa doldursanda o insan yine açım der çünkü insan sevgiye açtır. Bizler maalesef karın tokluğu ile sevgiyi karıştırıyoruz.
Uzun lafın kısası çocuğa sevgi göstereceniz evlatlık edinebilirsiniz ve evlatlık edinmeden öncede ailenize ve çevrenize danışmalı ve kendinizede sorguya çekerek kendi kendinize hesap vermeniz gerekmektedir
(En iyi görüş seçebilir misin)10 YorumlaBence dusunmen guzel bir sey. Amma kendi cocuklarin varsa ve maddi durumum yok diyorsun o cocugu evlat edinib kendi cocuklarinin durumunu ve o cocugun durumunu zorlaştıracaksan bence bir kere daha düşün. biz tarafla şöyle bir deyim var insan çiy süt emmiştir. Irelide aklinin ucundan dahi geçerse bu çoçuğu niçin evlat edindim diye hiç hoş olmaya bilir bence
10 YorumlaSen ne ne güzel gönlü elve ruhu kişisin tabiki iyi bir şey yaşama sevincini vermişsin ama yine bı sorumda ben sorabilir miyim okuyabilecek misin üniversitesiye gonderebilcen. i kendi boğazını dusunmeyerek son kuruşunu ona harcayabilecekmmisin bak benim kardeşim yurtta büyüdü ve memur olma şansı var yurtta klanalara devlet memur yapıyor bunu bil ona göre karar ver genede seçim senin (BİR İNSANIN KADERİNİ İNSAN DEĞİŞTİRİR)
00 YorumlaNiyet güzel ama devletin sizin bahsettiğiniz duruma göre bir çocuk verme ihtimali düşük maalesef, para ilerisi için bir şekilde bulunur önemli olan zaten o değil insanlık ama bu süreç sandığımız gibi kolay değil maalesef bizde ailemiz ile düşünüyoruz ama devlet bu konuda çok titiz çalışacak diye düşünüyorum ondan özellikle bizim gibi maddi durumu çok iyi olmayan kişiler için biraz daha zira giriyor.
00 YorumlaBir abimin kazara 3. çocuğa hamile kaldı eşi aldırmayı düşündüler bir din görevlisine sordular aldırsak ne olur diye o da dini anlamda çocuğa yetemeyeceğinizi düşünüyorsanız aldırın ama maddi olarak yetemeyeceğinizi düşünüyorsanız kesinlikle aldırmayın demiş. Velhasıl maddi olarak sıkıntı etmeyin gelen rızkı ile geliyor.
00 Yorumla
+1 yılBu ülkenin çocuğu genci zaten çok çekti hala da çekiyor. Maddi durumunuz iyi değilse evlat edinip bunun vebalini almayın.
20 Yorumla
+1 yılSahiplenmek istediğin çocuğun hayatı zaten şu anda mahvolmuş durumda ona güzel bir hayat sunmayacaksan hiç boşuna bu sorumluluk alma
10 Yorumla
+1 yılSenin insafına kalmıyor devlet zaten vermez, belli başlı kuralları var, kafaya göre yürümüyor o işler
27 Yorumla- +1 yıl
😳😳
- +1 yıl
İkide tokat salla tam olsun
- +1 yıl
Şova döndürdüler, açıp iki bilgi sahibi olmazlar ama çocuk bakacaklar. Sadece şov
- +1 yıl
Ablacım millet. buraya başım ağrıyor napmaliyim. diye soru açıyor bunumu arastiracaklar 😁😁
- +1 yıl
Ahahahah o kadar haklısın ki doğru🤔🤣
- +1 yıl
@Happy6161 soruyu yazan kişide emin olmadığı için sormuş. Bilgisi zaten yok fakat duyarlılığı takdir edilir.
Gerek yok bence çocuk zaten zor durumda. Belki daha iyi bir aile alabilir.
30 Yorumlaevet iyi niyetlisin ama durumun yok buna.. bence maddi sorunların düzelince bunu düşünmelisin...
30 Yorumla
+1 yılYuvasız bir çocuğa sıcak bir yuva sağlamak sıcak yemek vermek güzel bir şey.
Sağolun var olun
00 YorumlaYanlış çünkü o çocuğunda kaliteli yaşamaya hakkı var o hakkı elinde alma böyle daha iyi olur çocuk için
10 YorumlaLütfen psikolojik olarak çocuk büyütmeye gerçekten hazır ve uygunsaniz böyle bir şeye girişin. Çocuk sorumluluğu hiç dissrdan göründüğü gibi olmuyor.
10 YorumlaYoo neden sıkıntı olsun hangimiz maddi sıkıntı yaşamadık ki önemli olan sevgi dolu bir yuva bence çok doğru bir karar vermişsin 🧡
10 Yorumla
+1 yılKendi geleceğiniz yokken depremin vurduğu çocuklara bir de sizmi vuracaksınız kesinlikle hayır o çocukların geleceği olmalı !!!
10 YorumlaKoruyucu ailelik için hane gelir hesaplamasının yapıldığını, evinizin kontrolünün yapıldığını biliyorum.
00 Yorumla
+1 yılGüzel sevgi dolu bir yürek çok yüksek maddiyattan çok daha güzeldir.
10 Yorumla
+1 yılMaddi durum olmaya bilir. niyetin güzel her çocuk bereketi ile gelir derler, belki senin içinde hayırlı olur, Allah büyük aceleci davranmayın derim
00 Yorumla
+1 yılElbette sorun olmaz. lakin bildiğim kadari ile yetkililer gelip evi ve gelirinizi kontrol edip nihayetinde uygun görürlerse veriyorlar çocuğu.
10 Yorumla
+1 yılYapmayın bence belki daha iyi bir aile çıkar.
20 Yorumla
+1 yılNeden yanlış olsun. O çocukların istediği bu zaten. Para pul imkan değil.
10 Yorumla
+1 yılDüşünceniz çok güzel fakat. Bunu gerçekleştirmek çok zor
20 YorumlaHerkes yapmalı. Hatta Avrupadaki aileler yapmalı. Harika fikir
00 YorumlaBizde dusunduk bunu cesaret edemedik. Ama yapmalisin bence istiyosan
00 YorumlaGerçekten durumunuz buna uygunsa bir çocuk edinmeniz gerekiyor
00 Yorumlaşu an olayın sıcaklığıyla böyle bir karar vermiş olabilirsiniz.
10 YorumlaKalbinin sıcaklığı yeter koruyucı aile ol bence sen❤️
10 YorumlaO senin güzel kalbin vicdanın, o durumdaki insanlar lüks bir hayat beklemez zaten
00 YorumlaMaddi durumun iyi değilse iyi etmezsin çocuğa yazık bırak daha iyi durumlar olanlar bu işi yapsın
00 YorumlaDevlet o korucuyu ailelere destel verirse güzel bi girisi.. Olur
00 YorumlaEvet, iyi niyetli bir düşünce Allah razı olsun ancak yanlış olur.
00 Yorumla- Devamını Gör (88)
Devamını Gör(133)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer