Güncellemeler
+1 yıl
Ameliyattan çıktık bir sorun olmadan herkese çok teşekkür ederim 😊
6 aylık bebeğim var ameliyat olması gerek ve ameliyat genel anestezi altında yapılacak. Anestezi sonrası uyanamama gibi bişey olur mu acaba biraz korkuyorum ya uyanamazsa diye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Evet. Anestezide uyumayacak hasta yoktur, uyanmayacak hasta vardır. Zaten sana bi onam doldurturlar. O onamda düşük ihtimalle de olsa ölebileceğine dair şeyler yazıyo.
Geçmiş olsun içini ferah tut. Onun dozunu ayarlıyorlar merak etme
Bebeğim kendi yatağından düşmüştü bikac ay önce
Ameliyat hazırlığı diye bir form doldurduk. orada söylemeyi unuttum düştüğünü. Ameliyattan hemen önce söylesem mi
Evet söylemelisin, tomografi çekebilirler
Tamam soylicem çok teşekkür ederim
Rica ederim
Allah şifalar versin içini ferah tut aklına kötü şeyler getirme
İnşallah, çok teşekkür ederim
Ne ameliyatı olacak
Dudak bağı ameliyatı
İnşallah sorun olmadan geçer işini ferah tut
Geçmiş olsun. Riskli her ameliyat her anestezi ama iyi düşünmeye çalışın
uyanmama ihtimali herkes için var olsada, düşük ihtimal, binde bir.. ölçüsü var onun.. anestezi uzmanının işi o... geçmiş olsun, Allah şifa versin.
Devlet hastanesinde olcak ameliyat pek ilgilenmezlerse
yooo, ilgilenirler, olur mu öyle şey.. demek istediğim yaşa bakmaksızın herkes için o ihtimal var.. o yüzden öncesinde yakınlarına kağıt imzalatırlar..
bişi olmaz tabiiki, sağ sağlim bebecik çıkar ameliyattan, sıkma canını.
maşallah, buradan sağlıklı haberlerini bekleriz kardeş..
geçmiş olsun 👏👏
Allah sifa versin tabiki uyanir merak etme Allah in izni ile zaten ona gore anestezi yaparlar merak etme icini ferah tut bol bol dua et
İnşallah, çok teşekkür ederim
Rica edelim ne demek
Ee ben sana demisdim
İster istemez korkuyo insan
Oyle tabi mevzu evlat olunca hersey bir yana oluyo haliyle Allah sifa sini versin bi an once sagligin a kavussun yavrucak
Yok canım üzülme birsey olmaz uyanır tabiki vurda yorumlara da bakma saçma sapan şeyler yazarlar boş yere strese gitme
Bebeğim yatağından düşmüştü ben onu söylemeyi unuttum form doldurma sırasında. Ameliyat öncesi söylesem sıkıntı olur mu acaba
Soyle sen kontrol ederler genelde birsey çıkmaz ama her ihtimale karşı bakılmalı amaliyat olmasa dahi bakılmalı
Uyanır be yaşlılarda sıkıntı olur o
Anladım çok teşekkür ederim
Kuruntu yapma