Adetim 17 gün gecikti, normalde hiç gecikmez. Hamile olabilir miyim?

adetim 17 gün gecikti ki normalde asla gecikmez. taş çatlasın 1/2 gün gecikirdi. bide idrar yaparken yanma oluyor. evliyim. 2/3 kere test yapmama rağmen negatif çıktı. hamile olabilir miyim yinede? bilgili kişiler ya da uzmanlar var mıdır yardımcı olabilecek
Adetim 17 gün gecikti, normalde hiç gecikmez. Hamile olabilir miyim?
Cevapla