18 aylık kızım var kına ve kil toprağını karıştırıp cildine mahrem yerlerine koltuk altı vs. Bölgelere sürüyoruz. Hiç birsekild tahriş pişik vb. Durumlar yaşamadık bugüne kadar
Kaliteli olursa bebek rahat olur. Veya temiz olursa sağlıklı olur. Tabi büyüyene kadar hiçbir şey hatırlamayacak. Bu da insan oğlunun neye dönüşeceğini işaret eden bi hayat esprisi gibi
Bebeklerin cildi aşırı hassas o yüzden çok dikkat edilmesi gerekiyo içinde alkol olan ürünler alınmamalı ve bebek bezinin tahriş etmemesi için pamuklu olması gerekir..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Doğal olmasına sahte cs olmamasına fiyatın uygun da olması önemli devir tasarruf devri malum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Güzel paylaşım olmuss 😇 bebeğim olduğunda dusunurum
Çocuk bu durumu kabullenmiyor bir müddet daha beraber yaşayıp ayrı olsanizda bunu evladınız için denemelisiniz bence bu benim fikrim sayın üyeler sizin fikirlerinizi de alalim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Islak mendil👍Bebeklerin cildi gerçekten çok saf dikkat etmek lazım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Anne değilim ama olunca ne kullanacağımı biliyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kalite ve mümkün olduğunca organik olması. Ekonomik de olmalı tabi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Güzel paylaşım için teşekkür ederim emeğinize sağlık
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Göz yakmaması, alerjik reaksiyon göstermemesi ve ekonomik olması.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
292Cevap
18 aylık kızım var kına ve kil toprağını karıştırıp cildine mahrem yerlerine koltuk altı vs. Bölgelere sürüyoruz. Hiç birsekild tahriş pişik vb. Durumlar yaşamadık bugüne kadar
Kaliteli olursa bebek rahat olur. Veya temiz olursa sağlıklı olur. Tabi büyüyene kadar hiçbir şey hatırlamayacak. Bu da insan oğlunun neye dönüşeceğini işaret eden bi hayat esprisi gibi
Bebeklerin cildi aşırı hassas o yüzden çok dikkat edilmesi gerekiyo içinde alkol olan ürünler alınmamalı ve bebek bezinin tahriş etmemesi için pamuklu olması gerekir..
Doğal olmasına sahte cs olmamasına fiyatın uygun da olması önemli devir tasarruf devri malum
Güzel paylaşım olmuss 😇 bebeğim olduğunda dusunurum
Çocuk bu durumu kabullenmiyor bir müddet daha beraber yaşayıp ayrı olsanizda bunu evladınız için denemelisiniz bence bu benim fikrim sayın üyeler sizin fikirlerinizi de alalim
Islak mendil👍Bebeklerin cildi gerçekten çok saf dikkat etmek lazım
Anne değilim ama olunca ne kullanacağımı biliyorum
Kalite ve mümkün olduğunca organik olması. Ekonomik de olmalı tabi
Güzel paylaşım için teşekkür ederim emeğinize sağlık
Göz yakmaması, alerjik reaksiyon göstermemesi ve ekonomik olması.
Bence mantıklı her anne baba bebeğine saglıklı bi ürün almak ister
Alkol içermeyen bebeğin cildine tahrik etmeyen ürünler
Bebek cildi çok hassas ve bebekler için üretilen ıslak mendiller bilhassa tahriş edici özellikte olmamalı, pişik yapmamalı ve alkol içermemeli.
Eğer bir gün bebepim olursa onun için en doğal ürünleri kullanırım
Bebek cildi çok hassas ve bebekler için üretilen ıslak mendiller bilhassa tahriş edici özellikte olmamalı, pişik yapmamalı ve alkol içermemeli.
Kimyasalı en az veya hiç olmayanı tercih etmek lazım
Ph değeri yüksek olmalı bebeğimi asitle temas ettirmek istemem doğrusu ve testlerden gecmeli
çok doğal olmasına ve kimyasal olmamasına dikkat ederim.
mükemmel ürünlermiş. alkol yok boya yok. gerçekten anladığı gibi kaliteli.
Bir anne adayi olarak İçinde paraben sles ya da sls olup olmaması çok önemli bir de tabii ki pamuk oranı
Bebeklerin altı kontrol edilip pişik olmaması için dikkat gösterilmeli kaliteli bebek bakım ürünleri şart..,
Gözüm kapalı tercih ettiğim içeriğine ve markasına güvendiğim mükemmel bir ıslak mendil. Bunun yanında diğer ürünler de harika tabi
bu devirde içeriği çok önemli ürünün. özellikle bebekler çok hassas. seçenek çok olunca bence aileler de çok geriliyodur.
Çok fazla kendimi geliştirmek istediğim bir alan ebeveyn olmadan öğrenmek gerek henüz evli de değilim sevgilim de yok ama bebekleri çok seviyorum
Bebek yüzleri çok nazik ve yumuşaktirlar guvenirli eczanelerden teyin etmeliyiz onlar icin bebekler çok tatlı
Büyük büyük sadece isim yapmış markalardan ziyade güvenle kullandığım tek ürün hem oğlumda hem kendimde
bence paraben, alkol, boya ve sls gibi içerikleri içermemesi duru ve temiz olmalı kullanılan şeyler plastik yapı da olmamalı
Çocuğum yok ama olsaydı içerisinde çocuğum için tehlikeli olabilecek maddelerin olmamasına dikkat ederdim.
Sağlık herşeyden önce gelir. Paraben, sls ve diğer kimyasal maddelerim olmadığı ürünleri kullanmamak lazım
Sağlık herşeyden önce gelir. Paraben, sls ve diğer kimyasal maddelerim olmadığı ürünleri kullanmayı tercih ediyorum.
Evli değilim ve bebeğim yok ama ürünlerin içinde cilt için zararlı maddeler kullanmam tabii ki
İnternet uzerinden arastirma yaparak ya da kullanma kilavuzunun yani ilacin ne oldugunda kullanilmasi gerektigine bakarim
Doktor tavsiyesi ve kontrolü altında olan ürünleri kullanmak en mantıklısı bence, sonuçta yenidoğanların cildi son derece hassas oluyor
Ph değeri iyi olmalı. Alkol, boya içermemeli.
Benim mantığım fiyat üzerine. Ne kadar pahalıysa o kadar iyidir. Bu her şey için geçerli
Bebeğin saglıgını tehlikeye atmayacak ürünler kullanılmalı, agır kimyasallardan uzak pişik önleyici ürünler olabilir
Bebek ürünlerinde genellikle alkol içermeyen ürünler tercih etmek gerekir
Kaliteli marka önemli değil bence cildine zarar verip vermediğine bakıyoruz.
Bez daha önemli markalı bı bez olması lazım bebeğin rahat etmesi lazım
Pişik yapmamasinadir ya da alkol paraben icermemesine
😊👍
Urunun dogalligina , sebamed kullaniyorum cok da memnunum
😊👍
cocugum yok ama olursa kaliteli seyler kullanmak önemli yani
paraben sls kimyasal icerikli olmamasi
saf su ve pamuktan olusmasi
parfumsuz urunler
Çocuk sahibi değilim ama öncelik olarak bebeğin alerjik durumuna dikkat edilmeli bence.
Çok dikkatli olunması lazım ki bebekler başka hastalıklari kapmasin
Bence doğru bir uygulama ama farklı noktalara dikkat edilmeli.
Bebeğimin cilt tipine ayrıca kullanılan ürün içeriğine popülerliğine
Alkol içermeyen ürünler kullanmaya çalışıyorum
Alerji yapmayacak bir ürün olması önemli, egzama yapabilir
Bizi köyde tozn toprağn içne atmslar yaln ayak götu çplak gayet iyi buymuşz.
Olabildiğince organik olmasına dikkat edilmeli ki bunun için yaş sınırı olmamalı
Tarihi geçmiş mi ya da ilk kendi kolumda deniyorum
Bebişim olmadı ki bileyim ama daha çok tüm annelerin tercih ettiği ürünleri kullanırım.
Bebeğime zarar gelmesin yeter mantığındayım
Hassas ciltler için uygun olan cilde zarar vermeyecek tahriş etmeyecek olanları
Test sonuçları ütün kalitesi ve içeriğine dikkat ederim
bebeğim yok ama olsaydı muhtemelen rahat ve sağlıklı cildi için iyi olan bir ürün seçerdim
Doğal olup mümkünse kimyasal olmamasına ve damgalarına
Bekarım çocuk yok😅 olunca en iyisini alirim