Bebeklerin sürekli ve hızlı gelişimi var. Beslendik ten sonra gaz oluşumu olur sırtını sıvazlar çıkarırsın, miğde yapısı Hasas, bedeni de savunmasız olduğu için eskiler kundak yapardı. Gecesi, gündüzü olmaz bir bebek doğum sonrası gelişimi tam olana kadar ne olacağı belli olmaz.