Biberon maması hazırlamak için içme suyu kullanılmalı kaynatarak bile olsa musluk suyu tercih edilmemelidir kullanacağınız suyun beş dk kaynatıp ılınınca toz haliyle karıştırın.
Elbette içme suyuyla yapılmalı. Bebeklerin yiyip içeceği her şeyin kalitesi, içeriği hayati derecede önemli. Çeşme suyunda bulunan kireç de, sıcaklığı da bebeği etkiler. Bu yüzden içme suyuyla dualarla yapılmalı ki yediği mama ona şifa olsun ☾
Kaynamış ılımış su olduğu müddetçe çeşme suyu olup olmaması fark etmiyor. Doktor çeşme suyunu sakıncalı görmemişti ki zaten sakıncalı değil direkt içirmiyorsun.