Kalın giydirmek gerekiyor bence ama mevsime göre değişir mesela ilk bahardan artık yaza geçiş yaparken ince ya da yazdan sonbahara geçiş yaparken daha kalın sonbaharın kısa geçiş yaparken daha kalın ya da kıştan ilkbahara geçerken kalın olmalı mevsime göre değişir
İnce ve birkaç kat giydirmek daha mantıklı. Çünkü olası bir üşütme ihtimaline karşılık üstünde yeterince kıyafet olacak. Olası bir terleme ihtimaline karşılık da üstündekilerden birini çıkarma ihtimali olacak.
Yani ince ve sık sık giydirmek daha mantıklı. Kalın giydirilirse terleyip isilik olabilir. Terleyince de üstünü çıkaramayız çünkü üşütür ๑
Ya bi mesela bu havada yani mevsimde ne ince ne kalın orta giyindiriyorum bebeklerimi Bir zıbın bi külotlu çorap bide bi takim elbise eşofman takimi tarzı şeyler yani