Anne sütü önemli ama az geliyorsa yani geldiği kadar anne sütü verirsin geri kalan ihtiyacini inek sütüyle karşılarsin ama neden gelmez ki süt normalde gelmesi gerekmiyor mu
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
18 yaşındayım göğüslerimde büyük değil pek ondan olabilir ya
@OmenTonrim Aslında eminim sütü vardr. Biz anneler evham yaparz görmedigimiz için akan sütü doymuyor sanarız. bence mama yerine bol bol emzirmeli biberon dan içip memeyi reddeden çocuk sayısı oldukça fazla en ideal besin anne sütü şu an
Sütün kaynamıyormu daha erken dönem benimde gögsum buyuk degil ama doktor lar hep ileride derdi çocugun gelişimi bol su iç, bol bol dinlen eğer kaynayıp taşıyorsa vardr benim yeni sütten kestim 3. çocuk mama vermeseydin keşke bol bol emzirseydin
Yok ya ne inanıyorsun bu doktorlarda kafayı yemiş. Yaşla alakası olsa ben 17imde anne oldum nerdeyse 3 çocuk buyuttum. Göğsümde iri değil rezene anason kaynatıp içerdim
50 kiloyum ilk çocukta 42 ye kadar düştüm doğum sonrası lohusa dönemi ailem uzak bakanım yoktu benimde arada sutum azalır gibi gelirdi. Sıkintı stres yapmayın oda sütü etkiler oyle 2 gün bi sutum gelmedi ağlamıştm hüngur hüngür ama inat ettim emzirdim sürekli yedim dinlendim bol sıvı doktor mama dedi ben bi gece verdim rahat uyusun diye
Kesinlikle buradaki tavsiyeleri dinle. Bilmeden atip tutanlara inanma. Anne sutu cok onemli mutlaka onu cocuguna ver. Dedigi gibi bol bol su ic ki sutun artsin.