Bebeğim doğduğu zaman hastanede biberonla süt verdiler çünkü ilk 3 gün hastaydı ve benim yanımda duramadı.
Eve gelince kendi sütümü vermeye çalıştım ama çok ağlıyordu almak istemiyordu biberonla devam etmek zorunda kaldım her gün denedim ama benim sütümü almadı, sütüm gittikçe azalıyor ve bende depresyona girdim.
Süt veren anneleri görünce imreniyorum ve bende verebilirdim ama hastane yüzünden veremedim düşüncesi beni üzüyor.
Sanki çocuğum beni red ediyor sanki beni istemiyor gibimi geliyor çok üzgünüm.
Bu duruma yaşayan kadınlar var mı? Üzüntüsü nasıl geçti? Geçer mi?
Eve gelince kendi sütümü vermeye çalıştım ama çok ağlıyordu almak istemiyordu biberonla devam etmek zorunda kaldım her gün denedim ama benim sütümü almadı, sütüm gittikçe azalıyor ve bende depresyona girdim.
Süt veren anneleri görünce imreniyorum ve bende verebilirdim ama hastane yüzünden veremedim düşüncesi beni üzüyor.
Sanki çocuğum beni red ediyor sanki beni istemiyor gibimi geliyor çok üzgünüm.
Bu duruma yaşayan kadınlar var mı? Üzüntüsü nasıl geçti? Geçer mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer