Bebeğime kendi sütümü veremedim, depresyondayım ne yapabilirim?

Bebeğim doğduğu zaman hastanede biberonla süt verdiler çünkü ilk 3 gün hastaydı ve benim yanımda duramadı.
Eve gelince kendi sütümü vermeye çalıştım ama çok ağlıyordu almak istemiyordu biberonla devam etmek zorunda kaldım her gün denedim ama benim sütümü almadı, sütüm gittikçe azalıyor ve bende depresyona girdim.
Süt veren anneleri görünce imreniyorum ve bende verebilirdim ama hastane yüzünden veremedim düşüncesi beni üzüyor.
Sanki çocuğum beni red ediyor sanki beni istemiyor gibimi geliyor çok üzgünüm.
Bu duruma yaşayan kadınlar var mı? Üzüntüsü nasıl geçti? Geçer mi?
Bebeğime kendi sütümü veremedim, depresyondayım ne yapabilirim?
Cevapla