Bebeğimiz 3 aylık. Ben hala lohusa sayılırım. Elimden geldiği kadar emziriyorum, altını değiştiriyorum, gazını çıkarıyorum, kalan zamanda da yemek ve temizlik yapıyorum. İnanın neredeyse hiç uyumuyorum.
O da akşam eve gelince televizyon karşısında oturuyor. Bebek ağlayınca bana saldırıyor, bakamıyorsun diyor. İyice öz güvenimi yitirdim. Bebek iyi her bebek ağlar, gık çıkarmasın mı diyorum, sen ne anlarsın diyor!
Daha bir kez uyutmadı, bezini değiştirmedi, gazını çıkarmadı. İki dakika kucağına alsa, seni istiyor al bunu diye bağırıyor! Banyosunu yaptırmaz, bir kere bebek yağı ile masaj yapmamıştır, bu nasıl babalık?
Sizce bir erkek olarak bu davranışları normal mi, ben ne yapmalıyım?
O da akşam eve gelince televizyon karşısında oturuyor. Bebek ağlayınca bana saldırıyor, bakamıyorsun diyor. İyice öz güvenimi yitirdim. Bebek iyi her bebek ağlar, gık çıkarmasın mı diyorum, sen ne anlarsın diyor!
Daha bir kez uyutmadı, bezini değiştirmedi, gazını çıkarmadı. İki dakika kucağına alsa, seni istiyor al bunu diye bağırıyor! Banyosunu yaptırmaz, bir kere bebek yağı ile masaj yapmamıştır, bu nasıl babalık?
Sizce bir erkek olarak bu davranışları normal mi, ben ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer