Sanal seks yapmayı , kızlar mı yoksa erkekler mi daha çok tercih ediyor?


Biz erkeklerin durumuyla kızların durumu farklı olduğundan erkekler daha çok severöiş gibi gözüküyor.
Oysa şöyle bir adaletsizlik ve yanlış düşünce hakim.
Erkeklerin sanalseks için burada çabalaması tamamen bahtsızlıktan. Kızlar canı istediğinde biliyorki online birine yazarsam sanalseks garanti. Erkekler bu konuda çok fazla uğraşmak zorunda.
Bu yüzden abazan sapık vs sıfatlar veriyorsunuz.
Erkekler daha çok ediyor. Kızlar biraz çekingen, yoksa onlarında istemediğinden değil. Fakat boş iş. Ergen işi bu sanal seks mevzusu.
Reel seks yapamayan acizler
Herkes senin gibi verici değil demekki
İki abazana da engel 😄 sizin gibi ne olduğu belirsiz bir mallarla ancak şuurunu yitirmiş biri seks yapar ac abazanlar yüz bulamayacağınızi bildiginiz için saldırıya geçiyorsunuz zaten
Sen kimsin seninle sanal yapacağım aç tavuk kendini buğday ambarinda sanarmis 😄
Seviyeye inip sinirlenmene gerek var mı?
Cevap
39Cevap
Kızlar ve erkekler karşılıklı yaptığına göre pek büyük bir sayı farkı yok sanırım :-)
erkekler daha çok tercih ediyor ama kızlarda az değil bu konuda.
bence kızlar çünkü gerçek seksten korkuyorlar sanaldan devam ediyorlar eee erkeklerde az değil yani sanal konusunda
Yani atıştırmalık olarak güzel sanal seks. Ama orgazm olduktan sonra salak saçma giden yazmayan ergenlerden nefret ederim.
kimine göre sanal kimine göre reel, hayata bakışına göre değişir, bunun kızı erkeği yok :)
Kimsenin günahını almayayım bir keresinde kızdan geldi bu teklif
erkekler biraz fazla olabilir. kızlar da istiyor ama çekiniyorlar galiba :)
Her iki tarafta bence
Kızlar seviyo. Sevişmiyoz bari sevişiyomuş gibi olalım diyolar
Kızlar yaptığı için yaygınlaştı.
Bu site de kızlar daha çok olabilir
kızlar daha çok istio çünki güvenip veremio :D
Erkekler daha çok ister...
Erkekler eder ama gereksiz boş bişey bence
Sanal seks ne ya. Ne anlamı var ki?
Çok zevkli dene
@acıksözlü25 partneri yoksa nasıl deneyecek
Her ikiside ama bence kadınlar daha fazla
her iki tarafta ihtiyac duyabılır doğal birşey
Aonucta karsilikli yapildigindan sayi esit olmali
Bana göre değil bu iş 😀
Her iki tarafta bence
Kızlar reele cesaret edemediğinden erkekler bulamadığından olsa gerek
Karşılıklı duygular olursa hoş olur
Kızlar daha çok
Kadınlar daha çok
kızlar
erkekler bence
Bilmem ben seviyorum heyecanlı oluyor. ☺
Ilginç
kızlar bence
Kızlar
Erkekler
Kızlar bencee
Tercih meselesi
Kızlar daha çok
Erkekler
Kizlar
Kızlar bence
Bilmem
Erkek
Siz neden istemiyor sunuz
kızlar
Belli olmuyor
hiç yapmadım
Kızlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar