olmaz mı 11.5 cm penisle neyime güveneyim kimseye ilgi gösteremedim etkilenirler diye şimdi aşık oldum yine gösteremiyorum sap gibi bekliyorum bizim hayatımızda aşktan mahrum olacakmış napalım kendimizi diğer yönlerden mutlu bir hayat sürmeye adıyoruz
Salaklar cünkü, nefes alsın yeter modun da oldugumuz için begenilme karşı tarafın lüksü olmuş, biz kukuya takıyor muyuz? Kara mı sarkık mı, cünkü erkek için nefes alsın yeterr
Yok, hiç öyle bir şey düşünmem. Çünkü, penisin beğenilmeyecek bir şeyi yoktur. Kısa, uzun, kalın, ince hiç farketmez. Önemli olan, işlevi... Penisi iyi kullanmak.
Hic aklima bile gelmio sorsan herkesinki. buyuk zaten lafta.. Ama durustce zaten normal ve ustu boyutunda eminim oyuzden rahatim ve tatmun etmeyide biliyorum problem yok
Yoo çok şükür herkesin beğeneceģi güzellikte estetik, temiz ve bskımlı, iri, diri, damarlı, kalın ve uzun. Ölüsünü de dirisini de gören her kadın hayran kalır 😉😎😚
Çiçek desenli geçici dövme yapıyorum zikime, çok hoşlarına gidiyor. ;)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Fazla geliyor diye canı yanıyor kıyamıyorum herseferinde kan geliyor rahim duvarına baskı kuruyorum korkuyorum birgün elimde kalacak diye şaka değil gerçek hani bu soylediklerim
Evet. Korku denemez de çekince daha doğru olur. Sonuçta bana kadın mı yok? Zaten skorumu yapmışım daha da yaparım bir kadının beğenmemesini umursamam. Ama yine de hoş bir durum değil.
En İyi Cevaplar