İlişkiye girmedim diye mi soğuk davranıyor sizce ben ilgili mi davranmalıyım yoksa soğuk mu?

Sevgilimle ciddiyiz ama onun olmamı istiyor yani kızlığımi almak istiyor ama ben istemedim eskiden anlayışla karşılardı şimdi ise dün gecede istemediğimi söyledim bu sefer soğuk davranıyor bana öyle geliyor aşkım falan yazmiyor napiyosun diyorum eve gidiyorum diyor bana sormuyor bile
İlişkiye girmedim diye mi soğuk davranıyor sizce ben ilgili mi davranmalıyım yoksa soğuk mu?
Cevapla