Ben giyiminde mekana ve zamana uyması gerek diye düşünüyorum. Bayan giyimi genelde dardır. O yüzden her dar kot pantolan veya tayt giyenin seksi görünmek için giyindiğibi düşünemem. Ancak sporu taytıyla dolaşanların kesinlikle ifşa amaçlı olduğunu düşünüyorum
pıyasada bol jean pantolon yok hepsı skınny jean ve dar paca ya da boyfrıend tarzı kısaca ıyı magazanın hıcbırınde yok cınsellık sızın aklınızda.. bence. ayrıca @ardafit67 cok haklı...
@Alperenayn ya cıdden yok...5 sene aldıgım bol bol jeanlerımden sımdı bulamıyorum. ne mango ne zara ne mavı kı mavıden almıstım, ooo bu jeanler allah bılır ne zaman gelır dedıler. oyle yanı.. bende mesela o dar pantolonların altına gıyılen babet tarzı ayakkabılardan ve herkesın tek tıp jean gıymesınden sıkayetcıyım çok sakil bır goruntu ama keten pantolonlar dısında ne yazık kı bol jean yok
En İyi Cevaplar