İşine bağlı, idealist bir oyuncusunuz. Yeni filminizde sevişme sahneleri de var. Bu sahnelerde oynar mıydınız? Bir de birlikte olduğunuz kişiden izin alır mıydınız ve bunu nasıl karşılamasını beklerdiniz?
Kızlar, oyuncu olsaydınız sevişme sahnesinde oynar mıydınız ve bunun için birlikte olduğunuz kişiden izin alır mıydınız?
Bir sanatçının bir sözü vardı şu an kim olduğunu unuttum; “Eğer öpüşürken bir şey hissediyorsanız siz sanatçı değilsinizdir.” tarzında. O an zaten öpüşürken zevk alınmıyor role odaklanıyorsun sen. Mesleğim oysa bütün bunları göze alarak girmişimdir o sektöre ve evet yapar-dım. Eşimden de izin almam. Çünkü aynı şekilde o da benim mesleğim gereği alacağım sorumlulukları bilerek benimle birlikte olmuştur.
Oyunculuk yapabilirdim. Başarılı da olurdum zaten. Ve rol gereği yapmam gereken her şeyi yapardım.. Ama bir sevgilim varsa durum onun kontrolü altında olurdu.. İsterse oda sette olurdu. ya da hiç görmek istemiyorsa ona göre, yapma diyorsa ona göre roller seçmeye çalışırdım.
Mükemmeliyetçi bir insanım. İşimde profosyonel olmak isterim. Ve profosyonel bir oyuncu her role bürünebilmeli. Bunu yapmamdan alıkoyacak tek şey de hayatımı paylaştığım kişinin istememesi olur. Aksi halde bunu yapamıyorsam iyi bir oyuncu olmam. Peki sen? Aynı soruya sen cevap ver.
Ben birlikte olduğum insanı esirim olarak değil hayatı paylaştığım kişi olarak gördüğüm için onun mesleğine de hayattaki diğer kararlarına da saygı duyarım her zaman. Eğer rolü gereği sevişme sahnesinde oynaması gerekiyorsa elbette ki idealist biri olarak en iyi şekilde işini yapmak isteyecektir, ben de bunu doğal karşılar ve saygı duyarım.
Kariyerim olduğu için ve benim içi sakıncalı olmadığı için oynardım/rol alırdım. Birlikte olduğum kişiye durumu izah ederdim ama izin almazdım karşı çıksa da yapacağım bir şey
Kesinlikle katılıyorum sana profesyonellik bunu gerektirir. Peki rol arkadaşınla çırılçıplak rol aldığın bu sevişme sahnesinde neler hissedersin, heyecan falan olur mu?
Oynardım. Bu durum zoruna gidecekse zaten benimle birlikte olmasın. O benim isim. Yarın obur gün birlikte olduğum insan gider ama beni ayakta tutan meşlegimdir.
İşte doğru mantık. Kesinlikle katılıyorum. Hayatlarımızdaki insanların ölene dek bizle kalacakları garanti değildir. Ama meslek, hele ki aşkla bağlı olunan bir meslek çok önemli. Peki yönetmene ricada bulunup biraz daha sahneleri makul bir ölçüye çekmesini ister miydin yoksa senaryodaki aynı haliyle değiştirtmeden oynar mıydın?
Anladım. Bunu herkes başaramaz tabii, yani sonuçta yabancı bir erkekle çırılçıplak birarada olmak, bir şekilde temas olması falan basit bir şey değil. İnsan illa ki heyecanlanır, belki kendini kasar falan.
MesleğiM bu zaten dizide oynamacı kabul etmişsiniz senaryoya sadık kalmam gerekir ayrıca bu gibi yakınlaşmaları birşey hissetmedim yapmak gerekir zaten yoksa oyuncu olamazsın☺
Kesinlikle katılıyorum. Aynı fikirde olduğum nadir kişilerdensin karşı cins olarak. Bu konu ve benzer konular üzerine bazı şeyler sormak ve sohbet etmek isterim :) Yazabilir miyim özelden?
İllaki izlediğimiz filmlerde cinsellik olmasına gerek var mı merak ediyorum 🤷♀️ bir film içeriğinde herhangi bir cinsellik unsuru barındırmadan çekilemez mi veya çekilse izlenmez mi? Kafamda deli sorular 😂 Ayrıca iyi bir film izlenmek için cinselliği kullanmaz buna gerek görmez diye düşünüyorum 🐒
Eğer oyuncu oluyorsan bunları göze alıp oluyorsun. Oynardım ama ilişkide bulumduğum kişiden izin alırdım. Israr etmeme rağmen yine de kabul etmiyorsa ilişkiyi bitiririm. Mesleğime saygı duyması gerek
Katılıyorum sana mesleğine saygı duymalı. Peki o sevişme sahneleri çekilirken erkek arkadaşın da sete gelse ve çekilirken izlese nasıl hissedersin, rahat olabilir misin?
Aynen öyle. Ayrıca da işini seven ve rolünün hakkını vermesi gerektiğini bilen bir oyuncu bunu zaten gereğince yapar. Fikirlerimiz paralel. Bu arada takibe aldım.
Hayatta yapmam hem namusumdan olcam hemde filmlerine bakanlara kötü örnek olcam onlarda yapcak yok sağol. Role odaklanınca zaten zevk alınmıyor diyenlerede konuşmasınlar alınılıyor her insanın duyguları var kaç kişi sevgili oldu ya da evlendi böyle roller yüzünden hatta sevişmeden bile olabiliyorda mesela Çağla Şikel ve Alişan zamanında ve çok daha var hem insanda bence utanma olması lazım ailem bu filmlerini izleyecek diye
Eğer idealist biriysen ve işini iyi yapmak senin için önemliyse kararın doğru. Hayatına saygı duyan kişi işine de duymalı. Bu durumda izin alma diye bir şey olabilir mi sence?
Yapmasına yaparım da toplum buna hazır olmalı önce.. Cesaretsizlik falan değil, yapılan sanatın farkına varamayıp fetva verecek şarlatanlarla muhattap olmak istemediğimden ;)
Tabii ki sevdiğin kişi değişmeyecek ama çırılçıplak aynı yatakta olduğun yakışıklı bir erkek var. Birbirinize dokunduğunuzda, öpüştüğünüzde vs. illa ki hoşuna gider, gerçekten sevişip zevk alır mısın?
Bunu bir ihanet olarak düşünmen yanlış bence. Sonuçta sen orada işini yapıyorsun. Ayrıca da saklı gizli bir durum da yok, bu iki nedenden ötürü buna ihanet denemez asla
Profesyonel bir oyuncuysan olması gereken de bu zaten. Peki erkek arkadaşın da işine saygı gösteren medeni biri ve o gün sete geldi. O izlerken sevişme sahnesinde rol almak nasıl bir his olur, rahat olabilir misin, neler hissedersin?
Her zaman gelmiyor ki, sürpriz yapıp seni sette ziyaret etmek gelmiş içinden. Hem sen profesyonel bir oyuncusun sette kimin olduğunun bir önemi var mı ki?
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Kızlar, oyuncu olsaydınız sevişme sahnesinde oynar mıydınız ve bunun için birlikte olduğunuz kişiden izin alır mıydınız?
En İyi Cevaplar