İstenmeyen gebelikten ve cinsel yolla bulaşan hastalıklardan korunmak için kullanılan, kadınların vajinal kanalına yerleştirerek kullanabileceği lateks ya da poliüretandan yapılmış kese şeklindeki bir ürünmüş...
Erkek prezervatifi lateksten yapılırken, artık çoğu kadın prezervatifi poliüretandan yapılıyor. Bunun sebebi, poliüretanın ısı iletebilme özelliğine sahip olması. Bu özelliği ile kadın prezervatifi vajina duvarlarına tutunabiliyor ve ısıyı yüksek oranda geçirerek ilişki sırasında kondomun varlığı çok az hissediliyor.
Kadın prezervatifi silindir biçiminde ve halkası olan iki ucu var. Kapalı olan uçtaki halkanın görevi, rahim ağzını sarmak. Açık uçtaki halka ise vajina girişinin etrafına tutunarak, cinsel hastalık bulaştıran, siğil oluşumuna sebep olan virüslere karşı koruma sağlıyor.
17 cm’lik kadın prezervatifi cinsel ilişkiden sekiz saat kadar önce vajinaya yerleştirilebiliyor. Üstelik cinsel ilişki sırasında ihtiyaç duyulan kayganlığı sağlayan bir yapıya sahip. Ancak kayganlaştırıcı yağ kullanmaya da izin veriyor.
Kadın prezervatifi, erkek prezervatifi ile kıyaslandığında bazı avantajlara sahip. Mesela erkek prezervatifi gibi penis üzerinde sıkışmışlık hissi yaratmıyor. Ayrıca ısıyı ileten malzemeden üretilmiş olması, penisin sıcaklığını hissetmeye izin veriyor. Sizce de erkek prezervatifinden daha sağlıklı ve daha etkili bir koruma sağlayabilir mi? Açıkçası uzun süre vajina içinde kalmasıyla beni rahatsız edebilirdi tabi denemeden bilinmez, sizin düşünceleriniz nelerdir?
Güncellemeler
+1 yıl
Haklısınız millet et ete değmeli ksjskj
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Kadın prezervatifi olduğunu biliyor muydunuz? Sizce kadınların mı prezervatif kullanması gerekir yoksa erkeklerin mi?
Bunu eskort kadınların birde gidecek olan erkeklerin tartışması lazım😂 Korudukları doğru ama ikiside her bakımsan sinir bozucu veya rahatsız edici tarafı var. Kadınlarınki solması zor olduğu kadar çıkarmasıda bir dert. Bizler için olan ise ne kadar durex marka olsun o şu olsun, takması ve çıkarması kolay olsa da oda penisi ucunu lastik ambalajı gibi sıkıltırıyor ve geriyor. İnsan çok rah atsız oluyor. Bir arkadaşım eskorta gitmişti kullanmış. Tabi adam nasıl engelleyebilirki mesafe varken hareket ettikçe içeri gerilmeye devam etmiş tam sıkışmış. Boşalma gerçekleşince ne olmuş. Çıkışı o kadar sıkıştırmış ki mesela dışarı %10 saldıysa kendi penisinin içine %80 i dolmuş. Acıdan neye uğradığını şaşırmış. O günden beri de kullanmayı bıraktı. Hastalıklara karşı koruyor tamam da kullanışlı ve pratik olması da lazım bu olanlar ve söylediklerimiz bu ürünlerin halen önemli eksikliklerinin olduğunu gösterir.
Daha önce duymuş ve hakkında bilgi sahibi olmuştum. Pratikte iyi bir performans sergileneceğini düşünmüyorum. Erkek prezervatifinden çok daha hissis bir duygu oluşturacaktır. (Kullanmadım , varsayım yapıyorum) Tercih edene bir şey diyemem , yine de pek çok kadının bunu kullanmak istemeyeceğini düşünüyorum. Zahmetli bir kere.. onu yerleştirmek , vs.. Bilemedim , eline sağlık. :)
Evet biliyorum ama çok dikkat edilmesi gerekiyor çünkü bazıları bunun yüzünden hastahaneye gitmek zorunda bile kaldilar çünkü kolay çıkmıyor. Hatta bunun uzun sürelisi olanı da var. 1-2 cm gibi bir şey. Yillar boyunca kalabilir. Hem korunuyorsun hem de regl olmuyorsun. Tek yan etkisi sivilceler.
Spiral baska prezervatif baska spirali jinekolog takar ya acemice birsey değil o senelerce kaliyor ama kayabiliyor yine gebelik olabiliyormus onun ipi de var ipini cekiyormussun o bir arkadasimda var senin bahsettigin bu degil spiral o zaman puff bende yeni yeni öğreniyorum şu korunma seylerini en pratigi dogum kontrol hapi ve prezervatif bence
Ben bir kadından hoşlandıysam önüne gelenle birlikte olan biri değildir bir kadın benden hoşlandıysa demek tutkulu bir kadındır bugüne kadar hiç kullanmadım kullanmam Ella bulundururum sürekli ki genel olarak çoğu kadın yasmin kullanır amaç doğum kontrol çünkü...
Duydum daha once de gormemistim hic. zaten marketlerde hic gormedigime gore arkadaslarin pek gormemis ya da duymamis olmasi normal diye dusunuyorum. kullanisli ve zevk verici oldugunu sanmiyorun. ne erkek taksin ne kiz. durust bir evliligim olsun baska birsey istemem. birlikte ölmeyede raziyim ben.
İlk üniversite öğrencisi iken lüks bir otelde housekeeping olarak çalışırken görmüştüm. İlk düşüncem hadi prezervatifi eskiden hayvan bağırsağından kullanmışlar düşünmüşler yapmışlar sonra geliştirmişler bunu nasıl akıl etmişler olmuştu. Son düşüncem çalıştığım son gün bir tane ödünç alma planı yapmak olmuştu. İkisinde de deneme şansım oldu. Tabii birini sadece bir kez denedim. Favorim ikisi de değil. Et ete deyecek diye boşuna dememişler. Hem risk yoksa ödül de yoktur. 😉
Daha zor kayıp çıkacağı için daha iyi bir koruma sağlayabilir ama büyük ihtimalle bizlerin kullandıklarından kat kat pahalı olduğu için çok kullanılmaz nasıl olsa tek kullanımlık Daha önce duydum ama görselini ilk defa gördüm Evleninceye kadar erkeklerin kullanması gerekir
Bana bakma sen ben insandan çok iyi anlarım kuzenlerime evlendiler felan tüm kocaları benim süzgecimden geçti 😄 Ama normalde sakin ve zararsız görünüyorsun öyle sinsi içerikli bir davranış sergilemiyor oluşun seni sakin gösteriyor içinde deli bir şey var onu kimse bilmiyor 😄
Aslinda normalde sakin olsamda ofkelenince zarar vermeden oturmuyorum bazilari kötü yüzümü görüyor ama iyi olana iyiyim her zaman yani adaletliyim kimden ne görüyorsam onu gösteriyorum :D
Tam anlayanadım. Resimlerden 2 tanesi halka diger 4 tanesi farkli hazne gibi. Aćiklarmısin ya da vidyo gonderirmisin. Mantikli aslinda. Ben hiç prezervatiften hoşlanmıyorum. Tam benlik ama dedimya anlamadım...
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Kadın prezervatifi olduğunu biliyor muydunuz? Sizce kadınların mı prezervatif kullanması gerekir yoksa erkeklerin mi?
En İyi Cevaplar