Misafirlikte veya annenizde falan yakalansanız napardınız😀
Yanlız çok kötü bir durum değil mi ya 😰
Yanlız çok kötü bir durum değil mi ya 😰
Ayıp denen birşey var yani eve kadar sabetmek varken aceleye ne gerek var öyle bişey yapılması hoş değil evde ne halt ne yerseniz yiyin
Sevgilimle öpüşürken yakalandım :) o dakka gözüne birşey kaçmış gibi gözüne bakıyor ayağına yattım :)
Elleşen harbi azgındır.. İki günlük misafirlik az bir durulun. Ben şahsen yapmam. Diyelim oldu utancımdan ölürüm.
Aşkım nasıl becerdin üstünü kirletmeyi. Islak mendil var mı?
Karşıdaki salak ya bakmaz üstüne
Cevap
19Cevap
eşimle misafirlikte elleşecek kadar kafamı yemedim daha.. hele babamın evinde onun yanında kocamla samimi bile konuşmam
O an ne yapıyorsun kendine gel diyip kızarım uslu kız olurum anında:))
Eve gidince kocan olur be
Sırıtırdım sonra utanmış numarası yapardım ama eve gidince bam bam bam :=)
Çaktırma hiçbir şey olmadı
Eşimle nisanliyken bir gece ailesi uyurken onlara gittim bayağı seviştik o yakalanma korkusu süperdi..
Hadi bize müsade biz kalkalım artık derim ne dicem :D
Evet kötü bir durum ama fantezi dünyana hayran kaldım doğrusu:))
Misafirlikte elleşilir mi kız öyle
Kötü tabi mk
Çok azsan
Mesela poposunu mu memesini2 mi ellerken mi yakalansam? Hangisi?
Ay bozuntuya vermem ne olacak
Aynen o yüzden elleşmemek lazım :D
hic bir sey olmamis gibi gulup devam ederim
misafirlikte eşimle neden elleşeyim salak mıyım :D
kan benım damar benım
toparlamazdım
Ya iyice mi devam
@acıksözlü25 sanane bacım cocugu
"orospu
niye böyle bişey yapıyım ki
Annem normal karşılar bişy olmaz esim sonuçta
üstüme bir şey döküldü derim
başıma gelmedi ama heyecan verici bir durum :)
öyle bir şey yapmam
Eşimse, kime ne? Açıklama yapma gereği duymam
çaktırmazdım
😂😂😂
Anan ne o dese ne acak
Ole birsey yapmam
evin suyumu cıktı :)
Ne ictiniz
dengesiz değilim
Toplanmazki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar