Polonya Sağlık Bakanlı'ğının düşen nüfus oranını arttirmak için hazırlattığı eğitim videosunda çiftlere "tavşan gibi sevişin"mesaji verilmiş..


açıkçası az önce konuştuk odada arkadaşlar ile. evlilik artık çok azaldı dendi. hani ezik tipler çirkin kızlar evlenemezdi eskiden. şimdi bakıyorsun evliler azınlıkta. bir kızı örnek gösterdiler. hani kız afet yani. güzel değil demez kimse. havalı. boylu. akıllı güler yüzlü. 31 32 si var. daha da örnekler verdik. bizde insanlar birbirine yabancı toplum yanlızlastı. çiftler sevişmiyor.
Avrupanin soyu kuruyor, nasil üreyeceklerini sasirmislar, bizde 3 cocuk yapin deyince cok ilerici gerici medeni bir kesim var, aaaaa olurmu diyor..
Bati kismi bes yapsin bizde dogu yeterince kalabalik..
👏👏👏
Sikiysa oyle devlet kurmaya falan kalkissinlar biz oyle İspanya ya benzemeyiz tanklarla dumduz ederiz orayi istedigi kadar cocuk yapsinlar bir turk dunyaya bedeldir.
Sakin olun arkadaslar burasi yeri degil.. lutfen..
@Kizsevici4456 bos nara atmayla olmuyor, gercekci olalim, bir >Türk degil, akli olan Dünyaya hakim oluyor.. 45 yildir pkk terörünü cözemedik..
Polonyalılara o eğitimi Savaştan kaçıp 6 yılda 4- 5 çocuk yapabilen Suriyeliler de eğitim verebilir, daha faydalı olur hatta
Bizim ulkemizde bu tur seylere gerek yok cunku hattinden fazla uygulanan pozisyonlar var
Cevap
43Cevap
Ülkede nüfus patlamış gitmiş durun lütfen tavşan gibi üremeyin :D
Neticede nufus düserse gelecegi yok olur ülkenin o yüzden sanirim
Polonya sağlık bakanlığı kendini üzmesin, Türklere sınırsız geçiş hakkı versin sonra sonuçtan garanti memnuj kalır zaten 😂😂
Bizde istihdama göre çok fazla nüfus var. Tam tersi bizim nüfusumuz daha da az olmalı. Cok fazlayız
Haklisin ozellikle dogu bölgemiz..
Bence de
Ehehe tavşan gibi seviş değil
Tavşan gibi üreyin demiş :)
Fark var :)
Evet
Tavşan da ayda bir ürediğine göre :D
Korunmasız seks yapın demesi yeterliydi. Nasıl sevişilmesi gerektiği gereksiz bir detay olmuş.
Bune ya başları yiyişin diyo burda ayrılın deniyo hani poroblem oysa açsınlar türklere orayı...
Rusya'da sevişme kampları kuruluyor. Nüfusu gençleştirmek gerek.
Aman amann.. ülkemiz icin cok sakıncalı
Biz zaten gençleşiyoruz hızla. Kuzeydeki ülkeler düşünsün.
bizimki 3 çocuk diyor direkt, tavşan gibi sevişin dese ya :D
Bizim ülkede tavşan çoookk.. kıamet kopar oyle brsey dense.
sureklı kullandıgım laftır benımde tavşan gibi ss... mek ;)
Bizim halkımızda öyle bir sıkıntı yok etkilenmeyin bu tarz sozlerden
Hahahha 😂 😂 adamlar bide video hazırlamışlar ya 😂
Cok insan değil eğitimli insan lazım bizim Türkiye'de bu iş sıkıntı yaratır
O polonya için geçerli türkiyede kimse sevişmesin mümkünse
Bizimkiler zaten tavşan gibi sevisiyorda ,,,, yokluktan çocuk yapamıyor,,, adam kendini ve eşini zor doyuruyor
Evet..
o ınternettekı tavsan vıdeosuna ne zaman baksam gulmekten oluyorum :D
Hayır. Yeteri kadar boş gezen genç işsiz var. 2 ile sınırlanmalı çocuk sayısı.
Türk erkeklerini serbest biraksinlar bak bakim nüfus patlamasi nasil oluyor
Güzel bir uygulama tavşanlar nasıl sevişiyormuş ki
Videoyu bulursan paylaşırmısın eğitim amaçlı öğrnelim ☺️
Turk erkeklerine ülkeye girişi tatili serbest etsinler yeter
Haha bizimkilere gerek yokki her an hazir oldalar zaren 😂😂
Sadece suriyeliler bile yeterince genç nüfus kazandırıyor ülkemize
Biraz kaba ama Önemli olan tavşan gibi sevişmek değil it gibi kunlamak
boğa gibi olsun bizimki :D
Olsun canım😍😎
Biz yeterince kalabalığız zaten
69 diyo. Biz biliyorduk ki 1
Bizde de en az 3 deniliyor. Yola ava cıktım 😆
Tavsanlar naparmış ki
Tavşanlar ilişkiye girince pespese çok uzun devam ederler 😂
Bu bana bişe hTırlattı
Ülkemizde olduğunu düşünsene :D
Yazik cocuklara...
Bizde rol model köpek:)
nası bir sevişme şekliymis hiç duymadım
Bizdeki mesaj da 3 çocuk tu. Unuttun mu :D
İlginç bizde nufüs artıyor
Bizimkiler davşan gibi degilki. Hayvan gibi şey yapiolar 😂😂
@Phantasmagoria hahhab aynen sonra niye egitim kotu issizlik var 😂😂Kaplan bizimkiler
Tavşanlar ne alaka ki
Ayda bir üredikleri icin sanirim..
O bizim ülkede farz zaten 😂
Gereksiz normal egitimimizi gelistirelim once
onlar bin türk erkeği alsınlar ülkeye yeter :)
Davsan gibi 🐰🐇🐇
🤣😂😂😂
Bulsak birini yapacağız zaten
uygulanmalı gğzel şeymiş:D
Sert her zaman iyidir
Sevişelim hadi👅😂😂
Negüzel olur...😍😎
Ohaaa 😂😂😂😂
zaten öyle
Ne gerek var
Allah korusun
Uygulansin
Hadi :)
Doğru söylüyor bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar