Penisim küçük diye evlenmekten korkuyorum, çok mu kötü?

Penisim küçük ve bu çok sinir bozucu bir şey. Benimle ilişkiye girmek isteyen kızları reddetmek zorunda kaldım.(İçim yana yana) Kızlar nolcak şimdi böyle aslında çok yakışıklıyım ama işte bu penis bu bedene uymamış hiç. Playboy olmalıydım ben. Çok ciddiyim evlenmeyi düşünemiyorum bu yüzden. Herkes kendi düşüncesini yazsın teselli edilmek için değil gerçegi öğrenmek için soruyorum sizce çok kötü bişey mi bu?
Penisim küçük diye evlenmekten korkuyorum, çok mu kötü?
Cevapla