Erkekler seviştiği kıza gerçekten bağlanıyor mu?

erkekler ayrıldıktan sonra ya da bu kızla gönül eğlendiririm deyip başladığında kızla cinsellik yaşarım düşüncesine girip
oysa kızın öyle bir kız olmadığını görüp bağlanır mı
çok ilginç değil mi bu
ya da duygusal anlamdada o kızı özlemesi vs

sizce ilişkide tutkulu sevişmek şart mı ya da bağlayıcı unsur olabiliyor mu gerçekten
Erkekler seviştiği kıza gerçekten bağlanıyor mu?
Cevapla