O bilsin ister misiniz?
Yoksa bu sadece sizi mi ilgilendirir?
Soyleyecekseniz de neden söylemeyi tercih edersiniz?
İyi günler:)
Yoksa bu sadece sizi mi ilgilendirir?
Soyleyecekseniz de neden söylemeyi tercih edersiniz?
İyi günler:)
ben mesela tlf da konuşurken konu cinselle gider azdırı beni sende azdınmı diye sorarım evet sulandım der hadi beraber mast yapalım derim watsapdan mast yaparız karşılıklı neden söylemiycekmişimki sonucda onu arzuluyorum utanulacak birşey degil
Mast yapmayan kızla sevgili olmam zaten.. kendi vücudunu ve zevklerini iyi bilmeli. Ve beni de o na göre yönlendirmeli...
Dun esim yoktu bende yaptim. mesaj attim askim sensiz senle sevistim cabuk dusa girmelisin diye😂😂😂😂😂😂
@black2727 umrumda degil ispatlamakta zorunda deglm uzgunm. iyi gunler
@black2727 tsk ederim. sorun degil tum goruslere saygiliyim. neden gercekci bulmuyrsn
@black2727 on yargi bence ama sorun dedigim. gibi muhattap olmazsin sorun ortadan kalkar
@black2727 calisiyrm ben o yuzden susmus olablirim. valla banane senn on yargindan
O an evlat demek istememişsem söylemem 😂 Sonra konusu geçince de saklamam
Cevap
30Cevap
Söylerim hatta kimi zaman karşılıklı beraber yaparız... Hayat felsefemiz olmuş yapmadan duramıyoruz... :/
mesgulum derim nedenini sorarsa da belki soylerim. bir türlü rahat bırakmayıp habire mesaj falan atiyosa söylemekten baska çare yok :)
İlişkinin ciddiyetine göre değişir.
Ciddi bir ilişkide söylenmemesi gerekir amaç sadece karşılıklı gönül eğlendirmekse çok kasmamak gerekiyor
Hayat sevinci günü kederi paylaşınca güzel değilmi zaten onuda paylaşsak ne çıkar
sorun olacak bir durum değil, gayet doğal, olayı basite indirgemek lazım
Ben söylemezdim gerek yok bilmesine diye düşünürdüm ve utanırdım
Sevgilinle ilişki yaşamadın ve mast yaptın sanırım?
Bana sevgilim yapıyor
Uu iyiymişş
Sevgili sonuçta söylenebilir 😊
o... pu sen tabiyki de söylersin :) 😘
☺☺pis fah. şe :)
söylersen seni rahat bırakmaz
Ben söylerim ne var bunda aldatmıyorum ya ben onu
Zaten karşılıklı yapıyoruz.
Ben yapmıyorum ama sevgilim yapınca söylüyor
Arkadaşıma bile şöylemişliğim var
Soylerim istekli olsun diye
Bak bak..
seni dusunerek yaptim derim oda mutlu olur galiba
Birlikte yapardik bazen
Sevgilim sormadan söylemem
sevgilim yok sıkıntı yok
Bilsin o da katkıda bulunsun isterim
Tabii günlük rapor veririm hatta
Bazen söylerim, söylenebilir bence arada ☺
yakalandığı mda söylerim :)
fenasınnn
olsa birlikte yapalım derdim... :)
Hayır mastürbasyon o yapıyor bana
soylemiyorum onu uzmek istemem
Sevgilim yok
karsilikli iyi olur
Soylemem
söylemem sır :D
neden söylenmesin
hiç yapmadım ki
Soylerim
Beraber yapıyoruz
demistm
Sorarsa sölerim😊
söylerim :D
Bazen :-))
Hayır
söylediğim olmuştu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar