Cinsellik veya sevişmek bir insanı birbirine bağlar mı yoksa soğutur mu?

merhaba , 7 ayi askin bir iliskim var. Iliskim gercekten cok güzel ilerliyor. Ikimizde birbirimizi gercek anlamda seviyoruz ve ciddi bir iliski sürdürmekteyiz (hedef: evlilik). O benim ilk sevgilim, onunla herseyin ilkini yasiyorum. O benden önce baya capkin birisiydi, kiz arkadaslarinada sadik degildi, baska kisilerle yatan birisiydi.. Bense tam aksi bir insanim zaten. (Bana sadik oldugunu 100% biliyorum) Iki ayi doldurdugumuzdan beri ara sira sevismeler yasiyoruz, cok güzel anlar gercekten iki seven insan icin. Kizlik zarimi ama yinede bozmak istemiyorum (bakireyim diyemem cünkü sevisme yasiyoruz dedigim gibi) ama kizlik zarimi vermek istemiyorum. Sizce öyle bisey olsa bile bana bakis acisi degisirmi. Hic öyle bisey yasadiniz mi? Sevismelerimiz onu bana baya bagladi bence cünkü ten uyumumuz harika. Ama ilerisi olmadi. Evlilige kadarda istemiyorum. Beni yari yolda birakabilir sonucta insan oglu cig süt emmis.
Cinsellik veya sevişmek bir insanı birbirine bağlar mı yoksa soğutur mu?
Cevapla