Seks yapıp aşık olanlar erkek mi yoksa kadınlar mı ben açıkçası seviştiğin erkeğe aşık değilim ama o olmuş
3 ay
Seks yapıp aşık olanlar erkek mi yoksa kadınlar mı ben açıkçası seviştiğin erkeğe aşık değilim ama o olmuş
Kadınlar genelde duygusal bağ kurmadan sevişmezler. Erkekler icin bu kural geçerli degil. Kadınlar seviştikten sonra simdi biz neyiz sorusunu sorabilir. Erkekler bir sonraki seksi beklerler. Kadin duygusaldır erkek kadına göre cok sığ duygulara sahiptir.
Cevap
20Cevap
Cinsiyetle alakası yok ama aşık olmadan sevişen biri ne kadar aşık olabilir bilemiyorum
Ne bileyim ya
Erkek biraz ilgi cilve tamam normalde bende de kadınlar
Kişiye göre değişir. FB de duygusallık olmaz olursa sorun
Tabiyki erkek erkekler cocuk gibidir sevkati nerde bulursa oraya yanasir
Bence kadınlar hele erkeğin performansi kadını çok tatmin ederse kadın çok daha kolay bağlanır
Kadın daha çabuk duygusal bağ kuruyor 😊
Kadin ve adam. Erkekler basit cesetlerdir
Aşık değildir o aşık olsa duramazsın,
Çok vuruştun mu
valla bilmiyorum bunu yaa
Kadın tabiki
Sen sadece anın zevkini çıkardın sanırım...
Evet sen bagmi kuruyorsun yaparken
Hayır kurmam bende zevkime bakarım... O an amaç belli yanılıyor muyum?
Yanılıyorsun cinsellik aşktan sonra yaşanmalı bizimkisi basit arzu his derinlik yoksa sevişmenin ne anlamı var
Öyle zaten bizim ki basit arzu ve o an sadece seks odaklı aşk ile seks ayrı tabi...
Kadın bence
Erkek
Esim
Siz yavrum benim
Erkek sanırım
Kadın
Fb takılırsam olmam
Erkek bence ya
Normalde tam tersi diyo biliyorum ama karaktere göre degisyormus erkekler bağlanmaya çok daha müsait tecrübelerim onca yıldır duyduğum ve gerçek diye inandığım şeyleri yikti
Kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?