İki yıldır çıkıyoruz dediğim gibi bu süre zarfında yaptığımız tek şey bir yerleri gezmek benim araba ile
Yapabildiğim tek fiziksel şey öpmek ve nadiren ona sarılmak çünkü temas sevmiyor
Daha hiçbir yerime dokunmadı evlenince ne bok yiyeceğim bırak sevişmeyi dokunmaz bile bana intihar ederim muhtemelen yüz kere konuştum bunu beni mantıklı buluyor sonra geri hemen vazgeçiyor evlenince diye mazeret buluyor daha önce biraz zaman geçsin diyordu sürekli ertelerse ne bok yicem
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Onunla evlenmeyi düşünmediğin kesin bunu söyle ve ondan ayrıl
İstiyorum ama bu halde zor
Bu kadar korkma libidosu dusuk cikarsa kaderim diyip sabretceksin
Ne kaderi ya? Ölene kadar bakıcı mı olcam ben ona
Sende evlilik teklifi etmediysen zaten bu zamana kadar sabrettiysen bundan sonra da sabretceksin demek ki. Bu bi sinyal
Yüzüğü attım
Sen bilirsin ama kâsâr da olmasin bi kadın evlenmeden olmaz desin yani. Libidosuz çıkacak korkusuyla kašar da bulma
Evlenince evimde hayatı zindan edicektim en azından onu kurtardım ben de bakirim ama gelipte hiç penisime dokunmadı bile nişanlıyız lan insan bi dokunur
Oyle mi? Ben de korktum simdi cinsel hayatinin kötü olma ihtimalinden. Bence sen kendin kız bulma ya seni kandirirlar. Sana cilveli, her halinden libidosu belli ama mesafeli bir kız bulsunlar
Tamam
İyyy libidosu düşük kız
Allah aşkına erkeksen hiç yazma nolur ya ciddi yardım istiyorum ben ne yapcam bilmiyorum çünkü
Erkek degilim de cidden kızın libido düşük yine de mutluluklaf
Kadınsan eğer yardım istiyorum soru sorcam
Yaşlar kaç
26 ikiside
İki yıllık ilişkide istediğin için suçlu değilsin.
Ne yapcam peki
Tecavüz edecek halin yok. İkna edemiyorsan ya kabullenip devam edeceksin, ya da ilişkiyi bitereceksin. Artıları eksileri bir teraziye koy ve düşün.
Kabullensem benim için kötü olur mu ilerde
Evlenince bu tavrını devam ettireceğini neden düşünüyorsun?
Aseksüel davranıyor çünkü