İki yıldır çıkıyoruz ben şimdi birazcık cinsel bir şey olsun aramızda dediğim için suçlu muyum?

İki yıldır çıkıyoruz dediğim gibi bu süre zarfında yaptığımız tek şey bir yerleri gezmek benim araba ile

Yapabildiğim tek fiziksel şey öpmek ve nadiren ona sarılmak çünkü temas sevmiyor

Daha hiçbir yerime dokunmadı evlenince ne bok yiyeceğim bırak sevişmeyi dokunmaz bile bana intihar ederim muhtemelen yüz kere konuştum bunu beni mantıklı buluyor sonra geri hemen vazgeçiyor evlenince diye mazeret buluyor daha önce biraz zaman geçsin diyordu sürekli ertelerse ne bok yicem

İki yıldır çıkıyoruz ben şimdi birazcık cinsel bir şey olsun aramızda dediğim için suçlu muyum?
Cevapla