Şeffaf olun lütfen. Bu durum sizi uzaklaştırır mı, yani günlük rutin mesajlaşmanın içinde illaki cinsellik olmak zorunda mı? Karşı taraf normal sohbet etmek istiyorsa normal karşılamaz mısınız?
3 ay
Şeffaf olun lütfen. Bu durum sizi uzaklaştırır mı, yani günlük rutin mesajlaşmanın içinde illaki cinsellik olmak zorunda mı? Karşı taraf normal sohbet etmek istiyorsa normal karşılamaz mısınız?
Sevdiğim adama kendim azıyorum ben yaa cinsellik konuşmasam da dirty talk u entegre ediyorum günlük konuşmalarımıza ya da alakasız bi saatte dekolte resmi falan atıyorum ilişkinin rengi bence cinselliği hayata adapte etmek illa sevişmek seks yapmak zorunda değilsiniz ama erkeğinize/ kadınınıza dokunmaktan, öpmekten, temas etmekten de çekinmeyin gerçek aşk tutku ve temas ister bence 🥰❤️🔥
Sevdiğim adama demişsin normal çok normal, bizim toplumumuz maalesef her şeyi herkesle yaşıyor artık keske herkes sevdiği kadın/adamla yaşasa da maalesef işte. Biriyile yazışmaya başlıyorsun anında cinsellik konuşmaya çalışıyor falan saygı yok kimse de cidden. Dur bir bakalım tanışın önce😅nedir yanii
en şeffaf şekilde cevap vereceğim. hayır uzaklaşmam. ama birine böyle şeyler yazıyorsam gerçekten etkilenmişim demektir. bu noktada şöyle bi şey oluyor, ben birini arzuluyorsam saklayamayıp söylerim ve karşılıklıysa zaten insan böyle şeyler söyler. ama tek taraflı yazıyorsam ve bunu fark edersem o zaman da kendimi geri çekerim. uzaklaşma değil, cinsel açıdan sohbetten geri çekerim çünkü rahatsız ettiğimi düşünürüm. beni en yükselten şey karşımdakinin de zevk aldığını bilmek olduğu için aksi durum da beni cinsel açıdan en soğutan şeylerden bir tanesi.
asıl ben çok teşekkür ederim, ne kadar kibar bi yorum yazmışsın çok naziksin :) elimden geldiğince şeffaf olmaya çalıştım
gerçekten sen de öylesin :)
yok takmam kafaya ama muhattap olacağım insan seçimimi bu konu konuşulmaz tarzı sınırları olmayanlardan seçiyorum, hassas insanlar hoşuma gitmiyor çünkü kendimi filtrelemekten hoşlanmıyorum ve bunu aslında kendimi küçültmek olarak görüyorum, hani misal sen kimsin ki ben senin için ağzıma konuşmama mühür vuruyorum.
Tabi ki muhabbetin içinde cinsellik olmak zorunda değil. Cinsellik, konuşulmaz zaten yaşanır. Cinsellik yaşama ihtimalim olmayan bir kadınla hiçbir çerçevede cinsellik konuşmam.
Çok mantıklı
Cevap
21Cevap
cinsellik konuşmam eşim hariç
Ortama ayak uydurmayı severim gadası
illa her kouşmada olacak diye bir şey yok.. ama konuşabilmeli tabu olarak görülmemeli.. uyum önemlidir.. kafaların ve zevklerin uyumu olmalı.. buda dilogla iletişimle başlamalı
tşkr ederim :)
Tabii ki de hayır her insan cinsellik konuşulmaz cinsellik konuşmak için ciddi bir yola girmen lazım
Uzaklaşmam ama rutinin dışında ufak tefek heyecanlarda iki taraf içinde olmalı
Herkesle olmaz tabiki uyum enerjiler önemli

Hayir.
Seven sevdiğine dokunmaz evlenmeden konuşan erkek bayan olsun konuşulmaz edeb ve haya
İnsan sadece eşiyle konuşur doğru insana herkesle değil saygılar
yani hep cinsellik konusacak insan lazım değil normal sohbetde güzel olur
Her şeyi herkesle konuşmadan da arkadaş olunabilir bence
Her konu herkesi memnun etmeyebilir
Hayır ona bakmıyorum uzaklaşmıyorum aksine o olmadan da konuşmak güzel gırgır şamata yappabilmek mesele..
şunu gırgır şamata yapacak da yok..
Yoo. Hatta bı kere bı kız arkadas neden benımle konusuyosun demıstı. Karsı cıns arkadaslığı demıstım. Kız sanırım ılık sandı beni
Bu kadın erkek ilişkisinde önemli bir kriter
Tam tersine cinsellik konuşmak isteyeni sevmiyorum
Mitoz boluneyumjdjdjdj
saygı duyulmalı
Hayır, normal karşılamak gerekir
Konuşursa uzaklaşırım
Biz erkeklere normal sohbet ters
Konuşmuyorum ki
Hayir
İllaki isterim net
Evet uzaklasirim.
Yesss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?