Kadınla/erkekle cinsellik konuşamayacağınızı anladığınızda uzaklaşıyor musunuz?

Şeffaf olun lütfen. Bu durum sizi uzaklaştırır mı, yani günlük rutin mesajlaşmanın içinde illaki cinsellik olmak zorunda mı? Karşı taraf normal sohbet etmek istiyorsa normal karşılamaz mısınız?

Kadınla/erkekle cinsellik konuşamayacağınızı anladığınızda uzaklaşıyor musunuz?
Cevapla