Güncellemeler
4 ay
SS 🫴🖤

Sevipte seviştiğimin kalır 🥰
Sevmeden de sevişilmez ki..
Kalmıyorsa sıkıntı
Teşekkürler
Rica ederim
Cevap
6Cevap
Aynen fazla ellerse değil eli oraya kayarsa sıkıntı
Güzel sevişmelerin dokunuşları kalmaz mı kalır tabii
Bence kalır, çünkü o dokunuşlardaki his ve anlam herkes için özel oluyor. Bazen sadece düşününce bile o anı tekrar yaşıyorsun.
Zaten o kalır hafızada. Diğer her şey herkes ile aynı..
Farklı bişiler yaptıysa evet
Kalmazsa sıkıntı zaten
kalmaz mi hic
seviştiğim biri yok
Kalmaz
Kalır
Kalır
Kalır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar