birinin kucağına oturdunuz mu hiç? oturduğunuz kişi kimdi?
oturdum
oturmadım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bilet sırasında yorulmuştum tek bacağına oturmuştum sevgilimin (eski sevgili artık)
arkadasimin kucaginda buldum kendimi essek arisi yuzunden :D baya utandim sonra :D
Cevap
5Cevap
Herkes oturmuştur mutlaka annesinin kucağına yalana gerek yok şimdi :)
Neyse ben oturdum sevgilimin kucağına ama sevimlilik yapmak için :)
:) oldu oldu belimden tutup kaldırdıydı çünkü ileri gitmemek için:)
Böyle oturup yanaklarını falan sıkmıştım :) öpüşüp koklaşmıştık
:) Derdim daha yeniydik çünkü :)
:) Dudak ama öyle mentos reklamı gibi değil :) kısa anlık
:) Aylaaar sonra oturdum ama bu sefer amacım başkaydı :) hahahha
Başarıyla sonuçlandı :)
Eveeeet :)
:) Gelemem
dileğim
Allah sana önce hayırlı iş sonra da eş versin de bu dertten kurtulun inşallahh
boş ver sen helalinle istediğini yap
ben kimsenin oturmadım ama kuzenim oturmuştu hatta kız öyle bir zıplamıştı ki kucağımda aşırı zevk almıştım.
sevgilimin kucağına oturuyorum
heryerde gözüme çarpıyosun
Oturdum babamın sevgilimin annemin arkadaşımın
Kız ama şakasına yani bir anlam taşımıyordu
Yani değişik bir gülüş attı. Sonra omzumu ısırmıştı sarıldık öpüştük daha fazlası olmadı
Hayır
evet..kuzenimin bir fotograf çektirirken..:)
tabiki erkek:D
kuzenim dedim erkek arkadaşımın veya başka bir erkegin demedim..o yüzden bşişey olmamış m.etme
öyle bişey olmadı:P
nyse..
Oturmadık ama oturttuk :D
böyle deme abicim millet korkuyor :)
oturdum bir tanıdığımdı
oturmadım diyen yalan söyler :D
arabada kuzenin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar