Hiç sevilmedim hep arzulandım ama hep sevildim sandım. İkisi aynı şey değil galiba. Ben sadece arzulanmak mi istiyorum. Birinin beni bırakma durumu acı verici geliyor bana... ama saf ve temiz bir aşk istiyorum cinsellik fesat bir şeymiş gibi geliyor masumane değil...
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bütün bunları yaşadıktan sonra mı pişmanlık duyguna sahipsin, yoksa yaşamadan içinde bir korkuya mı yer veriyorsun?
Öpüşme bile olmadı. Ama çok istedim yapmayı. Karşımda ki de çok istemişti söylemese de. Aramızda sevgi değil de temas üzerine kurulu bi bağ vardı hoştu ama yanlış şeyler vardı sanki ve olmayan şeyler vardı. Şimdi ise onu özlüyorum dokunuşlarını masum olan ama içimi yakan.. keşke öpseydim diyorum kendime en fazla nolurdu ki..
Bak, muhtemelen şu anda yalnızsın ve bu yalnızlık psikolojisindesin. Muhtemelen iyiye gitmeyen şeyler var ve sığınacağın birini istiyorsun. Bunların haricinde de, kadınsal hislerin ön plana çıkıyor ve kendince hayaller kuruyorsun, ki bunlar çok çok normal. En fazla ne olurdu diye düşünenler, şu anda dizlerini dövüyor ama fayda etmiyor.
Evett evett tam olarak böyleyim... ama ne yapmam gerek. Beni ben olduğum için seven olmadı hiç ve bu gerçekten çok kötü bir his. Esc gibi hissediyorum ama dediğim gibi opusmedim bile hiç
İsteklisin, maceralara açıksın, arzuların var çünkü. Esc gibi hissetmen hiç normal değil, sadece belli dönemlerde fazlasıyla isteklisin ve yalnızlığın da bunları tetikliyor.
Esc gibi hissediyorum derken kullanmalik ama sevilmelik değilmiş gibi ama asla yapmadım öyle şeyler. Kötü hissediyorum. Bir kadın en fazla ne ister ki.. sevilmek
Kendini kullandırmaya meyilli olma, seninle herkes konuşamasın mesela, herkes mesaj atamasın, konuşmak istemesin.
Zaten öyle değilim ki. 2 erkek girdi hayatıma biri uzak mesafe biri reel. Bir şey de yapamadılar. Ama öpüşmek istedikleri için bitti
Yukarıdaki kopgelbir adlı vatandaştan uzak dur, buradan kadınları ayarlayıp kullanıyor. Dikkat et.
Ben kimseyle konuşmuyorum zatenn. Özel olarak yani. Yeni bi ayrılığım oldu. İhanet etmiş gibi olmak istemem
Kadınlar bu gibi dönemlerde tutunacak dal ararlar, teselli edilmek isterler. Bundan dolayı söylüyorum, yapmayacağını biliyorum.
Engel oluyorum kendime işte. Nasıl oluyor bende anlamıyorum 😅 komiğim
Komik değilsin, bu dönemde aklınla hareket ediyorsun. Aklını kullanmayan kadınların, ne hale geldiklerini, neler yaşadıklarına hiç şahit olmadın mı mesela?
Yani tuhafım demek istedim. Komik değilim evet. Ben kullanıyorum ama. Asıl sorun neden bana o gözle bakılıyor tek..
Sana o gözle bakılmıyor, erkeklerin genel amacı cinsellik yaşamak. Sen kendini neden böyleyim diye düşünmeye vermemelisin, senlik bir durum yok ortada çünkü.
Peki o zaman sevilmememin başka sebepleri var neden peki
Sevilmemenin sebebi, erkeklerin aşktan çok cinsellik aramaları. Cinsellik yaşamayan bir erkek bile bulsan, baş başa kaldığında yine hamle yapmak isteyecek mesela. Eğer sen kendini korumaya odaklanırsan, hiç kimse sana dokunamaz bile. Fakat teslim olursan, bu sefer işin içinden çıkamazsın
Bende kendimi korumak için ayrıldım. Öpüşmek herkes için basit ama benim için değil. O kadar normal olduğunu sanmıyorum. İlerisine gayet yol açar. Ki çok gencim. Ve isteklerim de var hata yapabilirdim. Ama sonrs çok üzüldüm işte. Bunun için bitecek mi hep diye. 2 ilişkim de bu yüzden bitti. Sanırım sadece beklemek gerek. Çünkü niyet hep aynı. Cinsellik kötü bir şey değil sadece zamanı var. Doğru kişiyle ruyadaymis gibi hissettirir bence
Doğru kişiyle evlenirsen, evlilik sonrası cinsellik rüyadaymış gibi hissettirir. Hayatında yapacağın en ufak tolerans, felakete sürükler.
Evet kesinlikle. Neyse. Umarım bi gün bulurum çünkü hakediyorum bence 😄
Sonuna kadar hakettiğine eminim, sadece sabretmen gerekiyor.
Sadece acı verici
Acı verici falan değil. Kendini küçümsüyorsun.
😕😕
Aradığın benim ama benim aradığım sen değilsin
Nasıl?
Çok masumum çok güzel severim
Ben fesat mıyım.. opusmedim bile asla. Sevilecek kadar güzel değilim sadece. Arzulanacak kadar güzelim sanırım
Arzulandığını nereden biliyorsun?
Çünkü farklı şeyler istiyorlar ve yapmıyorum ayrılıyorum
Ne istiyor olabilirler ki
Öpüşmek.
Kaç yaşındasın
20
Normal bir şey
Ney
Kanka hep arzulamdıysan seun sende
Ben naptım ki
Arzulammayı sevdiğin için hep arzulamcak şekilde takılmışsın
Kimseyle opusmedim bile
Olabilri giyimden öylesindir
Değil
Eee niye arzuluyrlar o zaman
Ben istekli biriyim bunu belli ederim sözlerle mesajlarla minik minik ama bu o gerektirtmez ki. Saf bi aşkla asla sevilmedim..
Kanka istekatarmısın bi
İletişim amaçlı içerik, hesabı kapatılsın lütfen @KızlarSoruyor
@Dispatcher25 hey ben bir şey yapmadım
Farkındayım, kopgelden bahsediyorum
Sanane kanka sana giren çıkan ne özel hayatı senin karşında mı konuşsun
Burası senin kadınları ayartacağın, özel hayatı konuşacağın yer değil. Haydi işine.
Aynen kral sen ismini ambekçisi olarak değiştir iyi olur
İzlemedeyim, akıllı ol haydiii
cinsellikte aşka dahil sonuçta
Evet ama tuhaf
senin yetiştirilme tarzınla alakalı bu biraz
Hayır istekli de biriyim. Bu hoşuma da gidiyor ama yanlış da geliyo çünkü gelenler hep arzuluyor ve gittiklerinde özlüyorum ama neyi sevgi yoktu ki.. bir şey de yapmadım. Arzulanmak mi hoşuma gidiyordu gerçekten
arzulanmayı her kadın sever de onu özlemen tuhaf evet
Bakıyorum sevgi yokmuş aslında sanki. Sonra neden diyorum.. Ve kendimden tiksiniyorum
sevgi hiç olmadığı anlamına gelmiyor ki ama sanki
Bilmem hoşlandığını sevdiğini söylüyordu. Ama öpmekten başka bir şey yapmıyordu
yasaklar her zaman çekici geliyor ama onu da düşün
Bundan da korktum. Aşk yok bir şey yok. Arzu var hayır olamaz. Yapmadım. İlerleme olmasın diye. Bıraktım. Terk ettim ayrıldım ama özlüyorum
senin kafada çözmen lazım bu konuyu ilk önce yoksa evlensen de ilişkinde o tutku hep eksik olur
Hayır ben çok istekliyim. Sadece arzu tek başına olmasın aşkta olsun istiyorum. Sevgi olsun huzur olsun
aşk bazen cinsellik ile de ifade edilir ama
Ama cok tuhaf bu
senin ilişki kurman zor sevgililikte cinsellik isteyince sevmiyor diyeceksin istemeyeni bulup evlenince de cinsellik istemiyor diye sevmiyor diyeceksin
Yepyeni bi ilişkide cinsellik istenmez ki..
bir süre geçince illaki bir şeyler isteyecek ama
Masum bi öpücükle kalmaz ki o
adım adım gider ama sınırı kadın çizer her zaman
😕 of
her şeyi dert aşk işlerinin bulaşma boş ver 😂
Maalesef
Sevilmeyi istersin
Çok mu seksisin