Eski cınsel ilişkilerini anlatıyor bana, "anlatma" dedememe rağmen. Sonra her defasında bana da "kesın sende yapmışsındır" diyor.
Yapmadım bunuda 3 senedir söylüyorum kendisine.
sonra bıde diyor kı " seni zaten hıcbır erkek umursamaz bıle mıgdesı bulanır mk" gibi şeyler söylüyor.
oysakı bana s**xtıng yapmak için yalvaran kendisi. Bırkere yaptım sevgilimle çok da çok pişman oldum. Böyle şeyler benım karakterime çok ters. Bunu kendisi de biliyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Sen bu canım ayrıl.. Bu narsist. Seni ezik hissettirip bana muhtaçsın psikolojisine sokmaya çalışıyor
Bend artik ayrılmak istiyorum zatrn. 3 sebde gıt gelleri, sürekli ezmelerı..., ayrılmak ıstememe rağmen bır bahane bulup geri yazıyor sonra kavga edıp hakaret edıp kendısını acındirip napıo edıp geri barışıyor. engellesem engeledim doye tehdit ediyor. mesajına bakmasam aılemle tehdit ediyor. Hanı derler ya ışığım söndü resmen hayatım bıttı 21 yasımdsyım daha cevremde kım varsa aramı bozup aılemle de dahil benı kendine muhtaç ettirmeye çalışıyor
Bu seni yalnız kendine muhtaç bir kıza çevirmek istemiş
Sen neden o tür bir karaktersizle adım atacak kadar kendini kucultuyorsun?
ahrıldık birçok kez. ama ayrılmamoda rağmen bahane bulup yazıyor. arıyor... Engellesem tehdit ediyor cevap vermesem tehdit ediyor. çevremde herkesle aramî bozdu aılemde dâhil.. Kendine muhtaç etmeye çalışıyor. Kurtulamıyorum. bende bu bıktım yoksa
Peki ona nasil bir şeyler verdin ki kaendini o hale getirdin ki?
Sohbetin kapalı idi. Tüm durumunu bilmek anlamak ve cozumcu olmaya çalışmak isterim
nasıl hayatlar yaşıyosunuz siz ya
z kusagının kendisine saygısı hiç yok
hergün pavyonlarda gezen, evindeki karısına bır cicek almayıp elın karılaeına oara yediren x kuşağımı söylüyor bunu?
sdfdsfgdfg neyi savunuyon Şu an ?
Kendine saygın yok mu bundan adam olmaz bir de üzülüyorsun
Gururun olsa zaten konuşmazsın
gururla bır alakası yok. sende ayrılınca tehdıt edılsen aılenle canınla, sen napardın?
Daha iyisini yaşat bir numara ol
evlenmeden karşıyım
O zaman ağla
O nasıl sevgilin olarak kalıyor
sen buna sevgilim mi diyorsun halen
3 yıl nasıl geçirdin şöyle bi cocukla
Hala ona sevgilim mi diyorsun
Yanlış kişi ilesin uzaklaş hemen
O zaman ayrılcan
Aşağılık birisi olduğun için olabilir mi?
ayrıl neden böyle biriyle hala birliktesin
Sevgilin güzel kardeşim sakin oyla evlenme
Ayrıl
Ne guzel
ayrıl ondan
Boş bir insan
Ayrıl
Seni s*kmek istiyor