Kızlarda ilk cinsel deneyim neden bu kadar bağlayıcı, ilk erkek olmak ilişkiyi nasıl değiştiriyor?

kızlarda ilkler cok bağlayicimi sizce misal bir kızın ilki olmak cok bağlayici birşeymi geçmişte bir kaç sefer bu duruma düştüm ya misal aramizda cinselik yaşandi kız 4 ay sonra donmek istedi kimiisi 2 ay sonra kabul etmelimiyim bu tip durumlarda kimisi 20 gün sonra ne bilim vicdani yönü nedir ah yönü ağirmidir? ya da dönen cidden pişman mi olmustur

Kızlarda ilk cinsel deneyim neden bu kadar bağlayıcı, ilk erkek olmak ilişkiyi nasıl değiştiriyor?
Cevapla