Cinsel organına yılan diyen kişiden ayrıldım. Sizce haklı mıyım?

Merhaba herkese iyi geceler olsun. Ben yazın biriyle konuştum. İki defa buluştuk. Adam ikinci buluşmada terledi. Yüzünden ter boşandı. Bende neden bu kadar çok terledin diyince bana senin yüzünden dedi. Bir hafta iletişim kesildi. Bende hayır çıkmaz diye engelledim. Yolda beni 3 ay sonra gördü. Arıyor. İşte beni sevdin mi diye sordu. Bende adam olsaydın belki dedim. Sonra üçüncü kez buluşalım dedi. Buluştuk. Beni güldürdü sürekli. Kendi cinsel organına yılan diyor sürekli. Yılan fareyi soksun diyor. Bana seni eve bırakıyım dedi. tamam dedim. Yolun ortasında aniden durup seni köye getireceğim dedi. Hayır dedim. Yolun ortasında indim arabadan. Yine iletişim kesildi yine engelledim. Engeli açtım bir ara hemen durumuma bakıp yazıyor. Ben yazınlarda cvp vermiyor. Oyunlardan sıkıldım. Engeli açmamak üzere engelledim. Insgramdan biri mesaj yazıyor. Oda yılan lafını kullanıyor. Ya arkadaşı ya kendi bilemedim. İğrendim bu davranışlardan.

Cinsel organına yılan diyen kişiden ayrıldım. Sizce haklı mıyım?
Cevapla