Nişanlımdan penisi yüzünden ayrıldım ama haklı değil miyim?

Güzel giden bir ilişkimiz vardı çok iyi anlaşıyorduk. 2 yıldır tanışıyoruz zaten. 3 gün önce cinsel konulardan konuştuk ve penis boyunun 12 olduğunu söyledi. Bunun üzerine küçük bir tartışma yaşandı. Ya bir ömür evleneceğim bir insan neden 12 cm olsun büyükler varken. Benim için önemli bir konu bu ya haksız miyim 3 gündür içim içimi yiyor

Güncellemeler
1 yıl
Ya arkadaşlar zaten üzülüyorum bunun için değer miydi diye ama arada kalıyorum. Ama cinsellik evliliğin büyük bir kısmı ve ben az zevk almak istemiyorum dolu dolu yaşamak istiyorum. Kafam çok karışık 😔
Nişanlımdan penisi yüzünden ayrıldım ama haklı değil miyim?
Cevapla