Arzulamak da çok güzel ama sanırım arzulanmak daha tetikleyici.. 🔥
https://m.youtube.com/watch?v=Yu7kHJqKRW8
#smell
#cinsellik

Arzulamak da çok güzel ama sanırım arzulanmak daha tetikleyici.. 🔥
https://m.youtube.com/watch?v=Yu7kHJqKRW8
#smell
#cinsellik

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Arzulanıyor olmak daha fazla motivasyon yaratır bence.
Arzulamak ama karşılıklı böyle olunca çok daha zevkli olur
Bence sevdiğin kişi tarafından arzulanmak.
Gün içinde bile aklına gelmesi, tutkulu hayaller vs. kurması. İnsanın hoşuna gitmiyor değil.
Her ikiside olmalı. Bir taraf arzulamıyorsa, anlamsız.
İkisinide sevmem kimseyi arzulamam ama beni arzulayana da çok ağır tepki gösteririm
Arzululamak ve arzuladığım kişi tarafından deli gibi arzululanmak
Arzuladığın kişi tarafından arzulanmak
Arzulanmak çok daha güzel
Etkilendiğinin birinin seni arzulaması
İkiside
Arzularım arzularının arzuladığı arzuları arzular
Karşılıklı olan her şey daha kiskirticidir
Arzuladığım biri var ama ona yazamıyorum
Arzulamak daha güzel bence
Arzulayinca sapik diyonuz bizee
Henüz beni 2 si de tahrik etmiyor
Arzulandığımı bilmek daha bi şevk katıyor
İstediğim birinin beni arzulaması daha güzel
İkisde çekmiyor ilgimi
Arzulanmak ve sonrasonda arzulamak
Arzulanmak
İkiside bence karşılıklı olmalı
Arzulanmak
Karşılıklı zevk zirve yapar
Seçemedims
Arxulanmak
arzulanmak
Arzulamak
Arzulamak
Fifti fifti
Arzulanmak bence
Arzulamak
Arzulanmak bence
Arzulanmak tabiki de
İkiside mükemmel
İkiside
Karşılıklı
Bence yiyismek