
İstemeseniz de cinsellij yaşar mısınız yoksa redder misiniz?

İstemeseniz de cinsellij yaşar mısınız yoksa redder misiniz?
Cinsellik, iki kişinin de özgür iradesiyle ve isteyerek dahil olması gereken bir durumdur. Taraflardan biri o an kendini hazır hissetmiyorsa ya da istemiyorsa ilişkiyi sürdürmek için baskı yapmak ya da ısrarcı olmak doğru değil bence. Bu hem bencillik olur hem de ilişkiye zarar verir. Karşılıklı saygı anlayış ve iletişim olması gereken..
Eig
Teşekkür ederim 😂😂
Her zaman 😀
istek yoksa cinsellik de olmaz çünkü bedenin istemedigi sey keyif degil yük olur partnerin istiyor diye kendini zorlamak bagı zedeler en dogrusu net bir dille bugün modum yok demek ritim tutmayınca reddetmek saygısızlık degil sınırdır ✨
Gönülsüz sevişmeden doğan çocuk eksik olur.
Konu cinsellik olduğunda motivasyonu olmayan karşı cinse anlayışla yaklaşmak gerek. Birbirlerini istedikleri kıvama getirmekte çiftlerin seçenekleri arasında.
Bir kadını reddetmek gururunu kırabilir ve bir daha o teklifle gelmeye çekinebilir o yüzden erkek adam gerekirse 1 kilo fıstık ezmesi yemeli ama yinede o teklife hayır dememeli
Cevap
8Cevap
Ben reddetmem hayır.
Asla. Erkek böyle şeyden mahrum bırakılmamalı gerek yok istemiyorsam da zaten azacağım yaparken direkt okeylerim. Sevgili eş reddedilmez
Bu kişi ancak eşim olur. Eşimi de sağlık problemi yoksa reddetmem.
Ne demek istekli olmamak... icabında itina ile istekli hale getirtilir yane...
O anki moduma bağlı kabul da edebilirim, geri de çevirebilirim.
Hayır etmem elimden gelen en iyi performansı gösteririm
İstekli değilsem bile beni etkileyip onu arzulamamı sağlamalı
Seni etkilemekte zor olmali
Hayır tabiki kadınlar isteki olduklarında yaşanan ilişki daha efsane oluyor
Reddetmedim şuana kadar hiç😊
Evli misin?
@suskunprensinöpücüğü evliyim evet😊
Ne şanslı bir kocan var :)
Ne kadar süredir evlisiniz yenidir muhtemelen?
İstekli olmadığım anlar da oluyo.. İnsanız sonuçta.. Ama hiç reddetmedim
İki yıldır evliyiiz
Ne zamandır evlisiniz, yeni mi?
Yorumu geç gördüm pardon, 2 yıl çok da yeni sayılmaz :)
Onun seni reddettiği oldu mu hiç?
@suskunprensinöpücüğü eşi reddetmek güzel bir davranış değil. Şimdi Muhtemelen bazı kadınlar bana tepki gösterecek ama heleki erkeği reddetmek onun tüm gururunu, erkekliğini hiçe saymaktır. Sadece cinsel bir eylem değildir. Onun şahsına ve en önemlisi onuruna o potansiyele verilen bir reddir ve alt metinde "ben seni istemiyorum, ben senin erkek bedenini istemiyorum, senin erkekliğini istemiyorum" Vardır. Heleki erkek cinsel olarak yükselmişse reddetmek hiç yakışık almaz. Sadece erkek açısından değil kadın olarak benim kadınlığımı da düşüren bi davranış. Yani ben alıcı değilim. Esnek değilim erkeğimi kabul edemiyorum demek. Ben ego savaşına giriyorum demek ki biraz aklı başında dişil bi kadın bunun kadınlığına ne kadar zarar verdiğini bilir..
Ve ayrıca burada erkeğine güven de vardır... Yani isteksiz olabiliriz ki ben de isteksiz olduğum zamanlar oluyo. Ama erkeğime güvendiğimde onun bana dokunmasına izin verip sadece ana odaklandığımda erkeğim bi şekilde beni de istekli hale getiriyo... Ama kısa sürede ama uzun sürede. He isteksiz olsam da sırf görev icabı yapmak demek değil bu.. Eşinin ona dokunmasının ve onu istekli hale getirmesinin tadını çıkararak ve güven duyarak yapmak demek... Reddetmek hem erkeğine güvenmemek hem de kendi kadınlığını da reddetmektir. 🥰(şimdi ee hastalık özel durum vs diyenler olur, inanın zaten siz erkeğin ize güvendiğinizde reddetmediğinizde, o sizin hasta olduğunuzda bunu görür size yaklaşmaz size uyumlanır)
Voov çok iyi cevap!
Gizlisin ama özel olarak sormak fikrini almak istediğim bazı noktalar var çünkü düşünce yapını çok beğendim.
Sorun olmazsa konuşabilir miyiz?
Hayır reddetmem
Mecburen çünkü üstüme atlıyor
Hiçbir zaman hayır demem
O anki moduma bağlı
Reddedilmez bence
Reddederim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?