İlişkiden hiç zevk almıyorum. Bu yüzden artık istemiyorum haksız mıyım?

Esim duşta şu an. Gerçekten çok sinir oluyorum. Resmen sadece kendi zevkinin derdinde. Erken bosalma problemi var zaten. Çözüm bulalım diyorum. Senden kaynaklı oluyor sen çok darsın ben ne yapayım diyor. O zaman bakire kızla evlenmeseydin allahim ya
5 dk için duşa giricem şimdi ve hiç zevk almadım daha bitti ya. Girmeyeceğim ilişkiye falan

İlişkiden hiç zevk almıyorum. Bu yüzden artık istemiyorum haksız mıyım?
Cevapla