Cinsellik konuştuğum kişiye neden bağlandım, ben bu kadar sanal bir de?

Ben hiç görmediğim bı tiple iki sene konuştum. Uzaktik. Benden küçüktü beş yaş. Öyle kapıldım işte o aralar ona konuşmamıza felan.. ama bitir kotu sekilde işte engellestik. Oluru zaten yoktu. Ben hayaller kurdum. Ağzımın payını da aldım zaten. Neyse işte o zamnlae sürekli bunun son görülmesine bakardım geç girince endişelenirdim veya instasinds kız ekleyince kim bu der bakardım felsn. Sonra en son zmaanlarda benim olduğum yerde bı kızı takiplemis o kıza yazdım bu kişiyi engelle sapik felsn yazdım vs vs... Çok sinirlenmistim niyeyse halbuki sevgili bile değildik yani. Konuşma sanalda kaldı.. bu yaptıklarım sizce takıntı saplantıdan mi geliyor ya? .. aramızda seksting vardı ilklerde aslında bu bağladı ya beni ona çok özel hissettim ve ilkti ona ait hissettim...
Cinsellik konuştuğum kişiye neden bağlandım, ben bu kadar sanal bir de?
Cevapla