Hiçbir şey yaşamamış kız ile herşeyi yaşamış erkeğin denk gelmesi haksızlık değil mi?

5 yıl aradan sonra ilişki yapayım dedim başıma gelmeyen kalmadı. O kadar saf duygularla seviyordum ki onu meğerse onun niyeti cinsellikmiş. Sürekli izin vermediğim halde hep beni elledi , her yerime elledi. Bunları düşündükçe kahroluyorum.
Hiçbir şey yaşamamış kız ile herşeyi yaşamış erkeğin denk gelmesi haksızlık değil mi?
Cevapla