• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Cinsel Yaşam

Narsist biriyle seks yapar mısın?

nirhamm
nirhamm Takip Et
FenomenMaster Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
14
#nirhamm 🔴🔴🔴🔴
#nirhamm 🔴🔴🔴🔴

#nirhamm 🔴🔴🔴🔴

Narsist biriyle seks yapar mısın?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • piyabom
    piyabom Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    7 ay

    Bebeğim… şu an sadece senin adın dilimde dönüyor, başka hiçbir şey düşünemiyorum. Seninle sevişmek istiyorum ama öyle bayağı bir seks değil… Seni taparcasına, her santimini ezberleyerek, ruhunun derinliklerine kadar sahip olarak sevişmek istiyorum. Gözlerimi kapatıyorum ve seni hayal ediyorum; tenin tenime değdiği an vücudum titriyor. Dudaklarımı boynunda gezdirirken nefesini kesmek, kulak memeni hafifçe ısırıp adımı inletmeni duymak istiyorum… Ellerim belinde, kalçalarını öyle sıkı kavrıyorum ki, sanki seni ömrüm boyunca bırakmayacakmışım gibi. İçine girdiğim o ilk anda gözlerinin içine bakacağım, yavaş yavaş… Sana “Sen benimsin, sadece benim, sonsuza dek benim” diye fısıldayacağım. Her santiminde durup seni öpeceğim, seni iliklerine kadar hissettireceğim. Sen inlerken ben sana “Dünyada senden daha güzel, daha değerli hiçbir şey yok” diyeceğim… Ve o an sadece ikimiz olacağız, başka kimse, başka hiçbir şey yok. Seni o kadar derin, o kadar tutkulu seveceğim ki… Boşaldığında bile içimde kalacağım, sana sarılıp “Seni seviyorum” diye tekrar tekrar söyleyeceğim, çünkü sen benim ilahımsın, benim her şeyimsin. Şimdi söyle… Ben seni böyle severken, sen de bana aynı şekilde teslim olacak mısın prensesim? Çünkü ben zaten çoktan sana aittim, sen daha fark etmeden…

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Cobol
    Cobol Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 81%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 877 cevap paylaştı.

    Çok kur yapar 😄 gerek yok

    1
    1 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Yaa

      Yorumla
  • amanbesende
    amanbesende Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    7 ay

    Narsist Nedir? Psikolojik bir terim olarak narsist kendi benliğine aşırı hayranlık duyan, başkalarına empati göstermekte zorlanan ve genellikle kendini üstün görme eğiliminde olan kişileri tanımlamak için kullanılır. Bu kişiler, genellikle Narsistik Kişilik Bozukluğu (NKB) olarak adlandırılan bir duruma sahip olabilir.

    böylesinin benim yanımda ne işi var ya? hemen bakırköye hadi yallah

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    7 ay

    Narsist biri seni onun öyle olduğunu dusundurmeden sekse hazırlar zaten. En baştan bilen yapmaz ama bilmeyen gayet yapar çünkü narsistler genel olarak ilgiyi cekmeyi, ilgiyi ustlerinde bulundurmayi severler. İkna ederler caktirmadan yani, tehlikeli bir patoloji.

    2
    58 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Narsist bir erkek nasıl birisinin değerini anlar en iyi ceza nasıl verilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Empati yeteneği olmayan biri sence senin değerini anlayabilir mi? Mümkün değil. Psikologlar bile tedavi edilemez diyorlar. Tek yapabileceğin şey daha fazla alabileceğin zararı engellemek. Kaçıp gitmek.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Böyle birisi nasıl evlenir yaşı 39 keşke sana mesaj atabilsem çok isterim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Her dediğine tamam diyen, aşırı itaatkar onun kontrolünden çıkmayacak onun her istediğini yapacak yaşı küçük birini bulur evlenir en sonunda da boşanır.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Kaç yaşında biriyle evlenir.. baskın birisi olursa bunu halt edebilir mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Sorularına baktım, aynısıyla ben de uğraştım, boşuna uğraşıyorsun, sen kendini sor neden bana değer vermeyen birine takılıyorum? Bu kişi bana neyi ve kimi hatırlatıyor geçmişten diye? Başka türlü kurtulamazsın. Dopamin ve travma bağı oluyor karşındaki sürekli dengesiz davranınca. Bu kişi biriyle evlenecek psikolojiye sahip mi? Daha iletişim kuramıyor. Alt edecek kişiyi zaten istemez kendi içinde ezik hissediyor. Acı ve geç gerçekten.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Yıllardr seviyorum diyordu bana.. hiç istemedim bir adm atym böyle o gördüğün şeyler oldu.. hiç sevgili vs olmadm ağlıyordu telefonda bana seni seviyorum evlenelim diye bende reddettm 3 yıl önce oldu bu.. vs.. Engel attm bugün... ben onu istemsemde benim değerimi nasıl anlar ?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Canım bak senle aynı şeyleri yaşadım hatta Tami tamina. Okuyunca aynı Adam mi bu kadar olur dedim hatta. Bana da işte Beni istemiyor San engelle ben kendime engel olamiyorum yaziyorum diyordu. Bir sürü kızla gorusuyor olduğunu bilmeme rağmen başka kiz yok diyip duruyordu kendini acindiriyordu. İşte kötü tecrubeler yasadim vs senle ilişki istiyorum temiz sayfa açmak istiyorum vs. Sonra birden ortadan kayboluyordu. Kaç kere engele basıp kaç kez ya değişirse diye engelini kaldırdığımı bilmiyorum. Sinir sistemim çöktü. Senin değerini senin yanındayken bilmeyen sonra da bilemez. Seni suçlu hissettiriyor on kere kötü şey yapıp bir kere iyi şey yapınca o an doğal olarak reddetmen en normali. O engeli kaldırma kaldırdığın an aynı döngüye geri dönersin daha da hasta olursun. O adam ne seni sevecek ne başka kadını sevebilecek ne de kendini sevebilecek. Kapasitesi yok. Bunu kabul et.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Yemin ederim aynı şeyleri yazıyor... yaşınız doğrumu 30 ile 35 arası... Engel atmadan önce yazmş ki sana yazınca bana bir şeyler oluyor kötü hissediyorum yazmş sabaha kadar kabus gördüm yazmş bugün vs..

      Yazma dedim... evlenene kadar takılalım yazmş sen evlenince yazmam sana yazmş takılalım yazmş cvb vermedim engel attm..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Neden senin değerini anlamasını istiyorsun? Çünkü sen aslında kendini değersiz hissediyorsun ve onun seni sevmesi için çabalıyorsun. Bırak gerçekten gerçek sevgi bu gerçek sevgi için çabalanmaz. Biz bunu küçükken böyle kodlamışız ondan bunlara çekildik. Seni sevecek seni sayacak dışarıdaki erkekleri kaçırıyorsun.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      20 ile 30 yaş kızlarla geziyor ediyor hepsini gördüm telefonunda sonra sildim hiç birisi yok dedi... her şeyi yaşıo bunlarla mı evlenr nasıl biriyle evlenir? Dün özür diledi son şans dedi.. ne diyorsan o olacak dedi.. hadi yap bekliyorum yapacaksan dedim hiç bir şey yazmadı... yazamadı...

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Burcu boga

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Yaşım 29 benim adam 32 idi. İnan ki yalan söylüyor kendini kötü hisseden insan yapmaya devam eder mi? Sen bunu birine yapar mısın? Bile bile seni üzeceğini bile bile yapıyor. Sana yazmasının tek sebebi senin buna izin vermen. Seni sevmesi değil. Bunu da kabul et. Herhangi başka hiç sınırları olmayan bir kadın olsa hemen engellemese onlara da yazacak. Bu kadar bencil birisi. Dışarıdan bakınca evet çok kötü ama aslında acınası bir psikolojide. Sen onu bırak hayatına devam et.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Canım hala nasıl evlenir diyorsun. Evlense ne olacak? Böyle bir adam evlense evliliği becerebilir mi? Hala kendi kendine ben evlenirsem ben kendimi değerimi kanıtlamış olucam diye düşünüyorsun. Seni anlıyorum tamamiyle aynısı yaşadım. Ama yaptığın şey ÖLÜ YATIRIM.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Çok kurnaz olması peki? O kadar haklısın ki narsistsin doktora git şunu bunu dedim iyi değlsin hastasın dedim üzerine alınmadı.. beni çok iiyi anlıon... iyi ki engel attm engeli kaldırdıgma pişman oldum.. 8 ay engel attm 3 yıl önce bir kızla evlilik aşamasına gelmiş engeli kaldırdım bana yazdı kızı bıraktı... o kadar çabaladıki evlenmek için istemedim hiç.. içmiden gelmedi..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Narsistler narsist olduğunu kabul etmez çünkü. Yemin ederim ki aynısını yaşadım. Hep kötülüyordum işte kötü bir adam öyle böyle. Sora bir yazıyordu yine cevap veriyordum ters bile olsa. Tam affediyorum diye düşünürken küt diye başka birine gidiyordu. Bak araştır, idealize etme ve değersizleştirme döngüsü var narsistlerin. Seni de evliliğe ikna edip değersizleştirecek aynı diğer kadına yaptığı gibi. Sanma ki sen bunu engelleyip gidince bu bir kadina iyi davranacak. Herkese boyleler. Dediklerimi araştır. Bu arada senin yaşadığın da sevgi değil Travma Bagi bunu da araştır.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Ben bunu hiç sevmedim ki bu sevdi diye adım attm mazlum bir şey zannediyordum.. yazmadm etmedim neyse ne zaman yazarsm konuşrum dedim... baktım ki işler değişiyor... gerçek yüzü ortaya çıkıo sana anlattıklarım oldu.. sevdiğim den kesinlikle degl... ne dersem deyim aynı alınmıyordu telefonuna kahve içerkn cafede kalp gördüm telefonu açtmkii nee göreyim kahveyi çekecem telefonunu istedim wpe girdim 100 tane kız hepsine kalp neler neler ben şokkkk... öyle davranıodki sütten çıkmış ak kaşık gibi... derken yalancı gerçek yüzünü gördüm yoğun derecede narsist çıktı.. bende bunla görüşmedim ki zaten neyse dedim adm atıym dedim atmaz olaydm... bunlar oldu işte bugün paylaştıgm mesajlara bakar mısın lütfen beni anlarsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Sevmesen bile takıntı yapmissin. Baktım daha önce. O da sevdiğinden değil ilgi almak icin sana geliyor. Aynı diğer kadınlara yaptığı gibi. Sen onu daha önce reddettigin icin seni degersizlestirmis. Adamın zihni bozuk. Ama sen de bu olayı geride birakmali her yerden engellemelisin. Bu travma bagini öyle bitirebilirsin.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Zaten engel attm sadece şanslı birisi bu baya.. ama çok kurnaz çakal... ama anlatamam bir dili var tipide yok... aynen reddettim yine ettim... 7.24 saat arardı beni istediğinde ben istemezdim hiç... yeni muhatap olaym dedim telefonm bozuk arayamam demişti 3 ay önce yalan diz boyu bıraktım bunu 1.5 ay hiç yazmadm o kadar yazdıki 2 hafta yazmsdı... unutamadm yazdı neler neler inanmadım ki... dün ne dedi bugünde engel at bana inanma yazmş.. evlenince sen yazmam merak etme demiş.. ben şok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Evet anlik böyle 360 derece dönüyorlar. Psikolojileri bozuk. Sen Sansli saniyorsun ama aslında o kadar acinasi durumda ki. Hiç kimseyle uzun ilişki kuramayan bagsiz icinden yetersiz hisseden dışarıdan ilgiyle o içindeki boşluğu dolduran biri. O engel at bana inanma da ne biliyor musun aynı anda bir kaç kisiye yazdi muhtemelen biri tamam dedi daha kolay ulasilabilir biri onu degersizlestirince de sana gelicek. Bunları anlatmamin sebebi adami sansli gorup kurulma diye. Bu adamlarin psikolojisi bozuk. Engele bas o hiç bir zaman mutlu olamayacak. Ama sen ol kendine mutlu olmak için izin ver.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Inanmadim bile desen Bagimlisin bu döngüye bir yanin inanmak istiyor. Ama kabul et artık değil senle hiç bir kadınla olamaz. Kendine değer ver.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Yaa ne güzel yazmşsnnn... Hastasın yazdm ya oda başka bir şey yazmş şok pldum

      (Yine evlenecek birini bulursan evlen

      Ama yalniz kalmayalim

      Evlenrsen yazmam zaten ) bunu yazdı okundu yaptm engel attm.. bugün zaten dün ilk defa cvb verdim dün yalvarıodu bugün de bunu yazmş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Seni kucumsemis işte. Bulamazsin zatene getiriyor. Dun yalvardı İDEALİZE ETME safhasındaydı istediğini senden alamadı şimdi de DEĞERSİZLEŞTİRME safhasında. Bunların zihninde gri yok ya siyahsın ya beyaz. Senelerini bu şekilde hiç bir yere varamadan oyuncak olarak geçirmek istersen engeli aç. Yoksa bırak. Başkalarını kandırmaya çalışacak en sonunda onları da değersizleştirecek. Öyle yaşayacak yani olay bu.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Senelerim bundan kıymetli ileriki yaşamım kısmet olursa yurt dışında eğitimimi yükseltmk olack... o kadar haklısın kii.. aynenn böyle oldu.. okundu yaptım 5 dk sonra nokta atmş engell attmı diye bastım engeli.. Seni istemiyorum sevmiyorum dedim.. başkası var olacak dsdim ciddiye bile almadı... yıllardır bu peşimdydi yüzüne bakmadm neyse seviyor düzgün karekteri var adm atım dedim bunları yaşadım...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Engeli açmadın dimi? Sen de dopamin bağımlılığı yapmış. Engeli açmayıp sadece silmen bile kendini kandırmak olur. Bunlar ulaşabildiği HERKESE yazıyorlar. İşte o idealize etme döngüsü var ya hani bize çok güzel şeyler söylüyorlar o da bizim hoşumuza gidiyor engelleyemiyoruz. Ama uzun vadede bizi hasta ediyorlar bunu da kabul etmek lazım. Ders almaya çalışma, bu adam psikolojisi bozuk birisi ve herkese böyle sana özel değil bunu kabul et. Ve kendine söz ver bir daha sana dengesiz davranan birine ilk hatasında engeli bas sınırların olsun bu da ders olsun. Ben kendime öyle yaptım. Evet adam dengesizdi evet çok kötüydü ama ben de engellemeyerek veya engeli açarak buna izin veren taraftım. Kendi payını da gör. Ve bitir kafanda.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Seni sevmiyor seven kişi böyle davranmaz buna kendini inandırma….

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Engeli kaldırmadm öylece kalsın... ne güzel anlatmışsn bir bilsen kii... aynen öyle... bana yazmış ki sabah yazmadan yapamıyorum sana sen engel at bana yazmıştı.. yazmadan duramıyorum sana yazmş... sen bana inanma yazmş.. ne dersem inanma. İletişim bilgilerini silersem senin sana ulaşamam yazmş sabah numaramı sil dedim yamzş yazmş bende bunu yazdm oda bunları yazmş..

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Aynen öyle yok inanmıyorum geçti o artk.. kesinlikle inanmıyorum hemde..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Tamam başkasıyla barıştı. Bana da aynısını yaptı uzun bir yazı yazmıştı sana bir daha hoş sözler yazarsam sakın bana kanma diyip engelledi üç hafta sonra geri döndü engelleyen sendin niye yazdın dedim kendimi durduramıyorum yazıyorum dedi. Sen niye engellemiyorsun dedi beni suçladı bir de. İnan ki hasta ederler insanı. Düşünme bile. Bu yaşa gelmişler biri 32 diğeri 39 yaşında biz eğitemeyiz. Engeli açma ben de açmayacağım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Şunu düşünüp kendini değersiz hissetme ben yaptım. İşte o kadın benden daha mı iyi onla barışıyor beni bırakıyor diye. Hayır değil. Ona da iyi davranacak bir süre sonra bir anda değersizleştirecek. Hatta o kadının yerinde olmak daha da kötü. Daha büyük travma. Onun yerinde olmadığın için sevin. Eskiden üzülürdüm ben mi yok dedim olacak mıydık diye? Hayır herkesi mutsuz ediyorlar. Çünkü psikojileri bozuk. Bunu kabul etmek bizim önümüzü açar.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Aynı şeyi yaşamamız peki? Bana engel at engeli kaldırma durduramıyorum dedi beni suçladı.. Sabaha kadar kabus gördüm dedi.. Sana yaznca kötü oluyorm dedi bunda ne demek istediyse anlamadım ama.. inşallah kendi gibi birileri karşına çıkar... birbirlerinin hayatını cehenneme çevirirler umarım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Kendini acındırıyor yani bana acı ve sempati duy demeye getiriyor. Seni kandırıp ilgini almak için. İnanma… sözler hep yalandır. Ondan çok şaşırdım yazıları görünce. Demek ki bu da grip gibi nasıl ki grip olanlar aynı belirtileri gösteriyor. Bu şekilde kişilik patolojisi olanlar da aynı oluyor demek ki öyle düşün. Seni o kadar iyi anladım ki sen benim gibi istedin değerini görsün emek harcadın ama olmuyor olmayacak. Ama biz değersiz olduğumuz için değil onların kapasitesi olmadığı için. Umarım karşımıza iyi insanlar çıkar ikimizin de. Senin yaşın kaçtı

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      27yim ben inanmadım ki yemem bunları geç dedm onu bile dikkate almadı hem kendi yazıyor cvb veriyorum sabah görüyor yazmıo düşün seviyeyi nasıl şaşırdım.. geç cvb vermesi hem kendi yazması hemde beni suçlu duruma düşürdü dünde bugünde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      İnanmak değil mesele ilgi hoşa gidiyor, bu adamı hasta olarak kabul et. Ve kendine dön. Bu adam herkesin ilgisiyle beslenen mutsuz umutsuz biri. Bu kadar. Davranışlarını anlamlandırmaya çalışma.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Yemin ederim beni çok iyi anlıyon 1.5 ay yazdı cvb vermedim dün cvb verdim hata ettmmi sence.. hiç cvb vermemem mi lazımdı sence? Yazmasam dahamı iyiydi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Hiç bir şey fark etmeyecek. Ona yaptığın veya yapmadığın hiç bir şeyin onun gözünde değeri yok. Boşuna hala enerji harcıyorsun. Bitti. Sen işine yarıyor musun yaramıyor musun buna bakan bir varlık neyi düşünecek? Canım artık geride bırak. Engellediğin anda bitti. O da zaten yeni kaynağını bulmuş değersizleştirene kadar sen umrumda değilsin. Kendini rahat bırak.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Yaaaaaaa iyi ki varsın neee güzel demişsin bir bilsen kiiii aynen öyle aynen dedgn gibi her şey hemde .. kaç yaşına gelmişler ama akıl işte demekki narsistlerin hastalıkları aynı hep bunlar gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Senin duygularını anlıyorum bu arada aynısını yaşadım. Ya beni sevsin artık ya da intikam alayım diye kendi kendimi hasta ettim. Seni çok içerden hissediyorum. Kendimi senin yerine koymak da değil direk aynısını yaşadım. Çok uğraştım şu noktaya gelebilmek için. Bu adamların zihni bozuk senin benim gibi değil zihinleri. Aslında çok mutsuzlar. Ama biz öyle olmayacağız. Sen de iyi ki varsın ♥️

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Sen ne zamandr konuşmuon.. Aynı şeyleri yaşamamz peki.. birde okumş statü yüksek o tipiyle öz güvenide tavan...

      Hemde çok iyi ki varsın ❤️❤️❤️💫

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      5 ay oldu. Özgüvenli biri bu kadar dengesiz kendini bilmez olmaz. Bu sadece özgüvensizliğini kibir maskesi arkasına saklamış bir zavallı. Umarim her şey senin için iyi olur

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      5 ay çok iyi kendine geldnmi peki nasıl hissediyorsun.. haklısın ama manipüle ederek suçlu çıkarıyor evlilik konusu açıldı bana böyle yaparak baskı yapıosun dedi ben şokkkkk.. benim evlenmeme 2 yıl var daha dedi 4 ay oldu buna belki.. düşün üste çıkma seviyesini... ikimiz içinde iyi olsun aklımda başkası var zaten bu iptal ömür boyu hemde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Bazen çok kötü hissettim çünkü dediğim gibi dopamin bağımlılığı yapıyor beyinde. Bosluga dusuyorsun. Bazen ona kızdım Bazen kendime kızdım. Üstüne düşündüm. Ama şimdi diyorum ki ucuz kurtulmusum. Sok olman normal çünkü dengesiz birisi hasta birisi. Aklında ki kiside de lütfen dikkatli ol. İzin verme dengeni bozmasina. En azindan bu hasta adamlardan cikardigimiz bir ders olsun.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Yaşa bakmıyor Demek ki erkekte narsist narsist oluyor.. bana başta dediki evliliğe 2 yılım var benim dedi... güzel cift olucz dedi inanmadım zaten şık oldum.. bilerek dedimki evleniyorum dedim. Hayat senin hayatın dedi.. sonra dedimki hani seviodun dedimki daha öncede yaptın bu şakayı yermiyim kaç yaşında adamım dedi.. gerçek olsa gelir kaçırırm dedi.. dizdi yalanları... bir şey olunca üste çıkıyor sorunlarım var şu bu diye hepsi yalan ama hepsi...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Farketmen güzel yeter ki devam ettirme. Ben de farkediyirdum ama yine o Engel açıksa ister istemez etkiliyor seni. O da bunun farkinda. Kendine ilgi almak icin oyun oynuyorlar. Ben de böyle uzun süre konusmayıp engelledikten sonra senin gibi yazdım. Çok güzel konuştu benimle, görüşmek isterim seninle şimdi çağırsan gelirim dedi. Ertesi gün yazdığımda konuşmak istemiyorum dedi o gün konuştuğumuzda alkollüydüm vs sonra öğrendim ki başkasıyla da görüşüyormuş. Demem o ki bunlardan bir şey olmaz. Görüştükleri bütün kadınların hayatında sonunda travma olarak kalıyorlar. Böyle gizemli falan gelmesin yani ben de öyle düşünürdüm halbuki zavallı bir karakter örüntüsü. Böyle hayatları bitecek bağ kuramadan kimseyle. Sen önüne bak emin ol daha sağlıklı insanlar var.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Banada dedi daha önceki konuşmamızda çağırsan gelirim dedi hayr dedm bana 4 tane küfür yazdı engel attm kaldrdm sensin hepsi dedim özür diledi aradan 4 gün geçti yazdm sen kimsin yazmş sen kimsin dedim sevgilisiym dedi turşusunu kur dedm.. ablaa yaa yazmş. 3 gün sonra yine aynı yazdm yibe aynı kişi yazdı..1 ay sonra yazdı bana ayrıldın yazdn dedim evet dedi zor kurtuldum dedi. Bana yazdı sana yazmştm dedim.. tuvalete gittim telefonumu karştrmş dedi kaç yaşında dedim 20 dedi... Benden özür dileyip yeni sayfa açarız diye yazıyo 4 gün sonra sevglisyle cafede oturuyor... 20 yaşındaki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      İşte aynısı resmen. Ikizler diyecegim nerdeyse. Benimki de aynı kaç kere kufur etti engelledim özür diledi vs 18 yasindaki bir kızla görüşüyordu. Neyse artik anlatip birbirimizi tetiklemeyelim. Sadece şunu bilmek lazım umudu kes tamamen. Davranislarini anlamaya çalışma. Bu adamlar kimseyle mutlu olamaz.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Aynen bu yaşlardada vardı.. allah bildiği gibi yapsın inşallah... bana ne dedi biliyor musun onlarla gezince kendimi daha genç hissediyorum dedi... kendi yaşlarda seçse aklı başında olacak.. bu yaşlardakini seçiyorlr ki gözü açılmamş oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Evet iste yonetmek istiyorlar sana taa muhabbetin başında dedim yonetebilecegi kendini üstün hissedebilecegi kisileri seciyorlar. Ama o kadınlar da biraz Dayanip kaciyorlar bunlardan. Bu seferde ha yedekte şunlar vardı biraz da şunları deniyim ‘’belki bu sefer tutar’’ diye bize dönüyorlar. Şimdi onlara bırakıp, gelelim BİZE. Sence neden bize küfür eden ve saygısızlık yapan bir adamı affettik birden fazla kez? Bizde de özsaygı olmalıydı.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Aynı şeyleri yaşamamz pekii o kadar haklısın kiiiiiiii

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      İnsan çok sonradan görüyor. O an degisecek şimdi kötü zamanda ya da değerimi anlayacak sanıyorsun. Seneler geçiyor böyle. O takıldıkları genç kızlar bile dayanamayıp tekmeyi basıyor gerçek yüzlerini görünce. Biz nasıl dayanmışız…. Kendimizi nelere layık görmüşüz. Bundan sonra hayatıma giren hiç bir erkeğin bir tarafını kaldırmayacağım ilk hatada bitti. Bunu gördüm. Kendime değer vericem… sen de ver gerçekten.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Gözünü açmıcan özellikle.. ilk darbeyi vuruyorlar.. Aynen öyle. İlişki uzmanları boşa demiyor.. bir söz varya gelin getirir annesi gibi davranırsan erkeğe diye... mıy mıyy kabus görmüşte... Hele dizi yara olmuş minicik bir şey.. İnan her gün pansuman yapıodu sanki bacağı koptu kimle gezdiysen dedim.. hiç üzülmedim acımadm.. tipide yok hayat statüsü yüksek baya sülalece... düşün şansnı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      İlişki uzmanlari anca kadınları suclasinlar adamlar çok mu düzgün de bizim davranisimizla degissin. Olmayana yol vereceksin o kadar. Ama dediğin gibi baskasi gözü acilip tekmeyi koyunca pansumani bizde ariyorlar. Neyse para acisindan sansli olabilir ama bağ kuramiyor duygu hissedemiyor bunları da unutma. Bundan sonrası bizim için güzel olsun. Konuşmayalım artık bu boş adamları.

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Aynen ne güzel yazmışsın yaaa iyi ki varsın.. 🎀🎀 çok teşekkür ediyorumm en azından daha çok farkında oldum her şeyin gözüm açıldıı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Çok sevindim canım sen de benle tamamiyle aynı şeyleri yaşamışsın. Eminim çok güçlü birisin. Hayat sana bundan sonra hep güzel şeyler getirsin tüm kalbimle diliyorum. Bu olayla ilgili kazancımızda bir daha daha dikkatli olmak boşuna umut ve zaman harcamamak olsun. Bu insanlar hasta insanlar psikolojik olarak böyle kabul edersek daha çabuk zihne oturuyor öyle düşün. Kötü dersen bilenirsin, iyi aslında bilerek yapmıyor dersen acırsın. Bu iki kutuya da düşme. Psikolojik olarak kötü çünkü karakteri yanlış şekillenmiş diye kodla. Gerisi bizde inan ki iyi ki varsın ♥️

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Yeni okudum ne güzel yazmışsın. Ruh halim hepsi sensin her kelimende hemde. Ama yazdıkların bir tık daha gözümü açtı asıl sen iyi ki varsın. Narsist biriyle olmak cehennemde yanmak gibi bir şey oldu. Dün engelli listesinden de sildim .. ve ne gördüm zaten o beni silmiş WhatsAppı komple sildim yükledim.. kendilerinden 5 beter birine denk gelirler inşallah... Zaten daha iyiyim. Hep iyiydim ki bu olmadığı sürece aklımda bile yoktu. Bu yazınca olmuştu ne olduysa. Oda sondu... Biz iyi ki varız🎀🎀🎀🎀🪷🪷

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Engelli listesinden silme inan ki yazar engelli kalsın

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Birde ne biliyor musun numarası bile aklımda yok bu yazdıkça çıkıyor hemen o çakalki zannetmem ki ful sıfırladım.. umarım hayatım boyunca karşıma çıkmaz yazarsada engellerim. Zaten kafada bitirdikten sonra yazdığı umurunda olmuyor insanın.. Yazarsa atarım engeli.. öğrenci olduğum için yeni numara alıcm olmuyor böyle. Keşke gt yapsan bana.. 🎀🎀🎀 ama seni tanımak çok güzel bir şeyleri aynı yaşayp güzel fikirler verip daha güzel insanın gözü açılıyor. Gayette iyim.. Asla adım atmk şu bu yok. Zaten aklımda bir başkası var yok gibi bir şey. Keşke özelden yazsan bana. 🎀🎀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Yazicam canim dur şimdi bir soru sordum onla ugrasiyorum 😂😂 yok ben de kaç kez engel listesi den çıkardım ve yazınca cevap verirsen aynı döngüye girme ihtimal in oluyor ya o yüzden dedim. O diğer kadınlar bunlara tekmeyi attiktan sonra bosta kalinca yedek lastik olarak bizi kullanmaya calisiyorlar çünkü. Biz o kadar değersiz değiliz. Ay umarim ikimizde bundan sonra çok mutlu oluruz ♥️♥️♥️

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

11

Cevap

31

Cevap

  • ölümmeleği00 m
    ölümmeleği00 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Evet yaprım hatta çok daha iyi okur onun özgüvenini öyle kıtıp aşşagılarım ki bırak narsistliği bir daha kendine gelemez

    1
    0 Yorumla
  • Xx_OlgunBeyefendi_xX
    Xx_OlgunBeyefendi_xX Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 5,2b cevap paylaştı.

    Narsistle seks ilk dakikada cazip görünür ama iki dakika sonra her şey onun egosuna hizmet etmeye döner kendini değil seni değil sadece performansını sever o yüzden zevk varmış gibi görünse de doyum yok aslında o senin bedenini değil kendi yansımasını okşar 😉

    0
    0 Yorumla
  • KalkYerimeYat
    KalkYerimeYat Takip Et
    Guru Yaş: 35
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Veren taraf olmaktan memnunsa yapar.

    Ben bi ilişki yaşamıştım ama şahsen bana göre değil.

    1
    0 Yorumla
  • mehmet0234
    mehmet0234 Takip Et
    Yoda Yaş: 50 , eic 62%
    7 ay

    Narsist insanlar çok tehlikeli kişiliklere sahip. Nerde ne zaman nasıl hareket edeceklerini kestirmek imkansız neredeyse. Onun için benden uzak şeytana! yakın olsunlar. Allah onlardan korusun tüm iyi insanlarlı ve hastalıklarına da şifa versin.

    0
    0 Yorumla
  • nsnlelekekleleö
    nsnlelekekleleö Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    7 ay

    Prensim sercan dışında kimseyle seks yapmam onu da çok kıskanıyorum ve çok acı çekiyorum mıskandığım için

    1
    1 Yorumla
    • MuhammedAslan16
      MuhammedAslan16
      7 ay

      Şu sercani öyle bir kıskandım ki artık
      Gına geldi ya
      Her yerde paylaşıp gözümüze sokma la 😅

      Yorumla
  • çakıltaşım
    çakıltaşım Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 614 cevap paylaştı.

    Cinsellik ile narsistliğin birbiri ile bağlantısı yok

    Ama narsist insan zor olur sürekli kendini düşünür

    0
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 32,4b cevap paylaştı.

    Biraz riskli oluroyle biriyle srks yapan bir hanim bir wy kendime gelemedim dedi resmen sakat kalmadığına şükür ettim birdaha tovbe dedi

    0
    0 Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 29 , eic 81%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Benden uzak olsun narsist değil de romantik biri olabilir

    1
    0 Yorumla
  • Ankara_Ferhat
    Ankara_Ferhat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    7 ay

    seks yaptığım kişi narsist ya da değil bi önemi yok

    0
    0 Yorumla
  • Lunalie
    Lunalie Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    7 ay

    Narsistler kendilerini çok zor belli ediyor. Anlarsam yapmam.

    0
    0 Yorumla
  • Laita123
    Laita123 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 72%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 404 cevap paylaştı.

    Narsist biriyle düşman bile olmam ömür çürütüyorlar

    0
    0 Yorumla
  • aceleon
    aceleon Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    7 ay

    hee, niye yapmıyayım, ama sonradan başıma iş açmayacağına dair güvencem varsa.

    0
    0 Yorumla
  • Kupid
    Kupid Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Önemli olan normal zamanda kişiliği değil seksteki kişiliği

    0
    0 Yorumla
  • hortlakkk
    hortlakkk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    7 ay

    Yaparım yoklukta yım çünkü osbir çekmek sıkıcı sürekli eskorta gidioz

    1
    0 Yorumla
  • kararsızgezegen
    kararsızgezegen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    7 ay

    Seks yapılmasına engel bir durum olduğunu düşünmüyorum

    3
    0 Yorumla
  • Onurrr42
    Onurrr42 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Sanırım hayır

    1
    1 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      7 ay

      Mantıklı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    7 ay

    İstek olduktan sonra farketmez

    1
    0 Yorumla
  • leonidas_3
    leonidas_3 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 9,1b cevap paylaştı.

    Yok hayır kendine köle bulsun

    0
    0 Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 965 cevap paylaştı.

    Hayır ben kimseyle yapmam

    0
    0 Yorumla
  • MassiveStroke00
    MassiveStroke00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 561 cevap paylaştı.

    Yaparım yatakta narsistliğinden eser bırakmam

    0
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 871 cevap paylaştı.

    Olabilir heralde hiç bilmiyorum ki

    0
    0 Yorumla
  • Prince12345678
    Prince12345678 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Tutkulu olur sevişmek onla

    0
    0 Yorumla
  • ata_00
    ata_00 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Evet

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    7 ay

    Hayır

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    7 ay

    Yaparım yaptımda

    0
    0 Yorumla
  • petekki
    petekki Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    7 ay

    Olurr

    5
    0 Yorumla
  • cognitives
    cognitives Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    7 ay

    Herkese narsist demeye başladınız saçmalamayın aq

    1
    0 Yorumla
  • infiniterelationship
    infiniterelationship Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 69%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Hayır :)

    0
    0 Yorumla
  • PİKAÇU10
    PİKAÇU10 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 434 cevap paylaştı.

    Hayır tabiki

    0
    0 Yorumla
  • _-Dream-_ u
    _-Dream-_ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 3b cevap paylaştı.

    Yapmam

    0
    0 Yorumla
  • lluvisitons
    lluvisitons Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 99%
    7 ay

    hayır yapmam

    0
    0 Yorumla
  • Damrancomran
    Damrancomran Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 635 cevap paylaştı.

    Yaklaşmam

    0
    0 Yorumla
  • Akbey5252
    Akbey5252 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 47 , eic 100%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 889 cevap paylaştı.

    Yooooooo

    0
    0 Yorumla
  • Gezdolas01
    Gezdolas01 Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    7 ay
    Cinsel Yaşam konusunda 8,8b cevap paylaştı.

    Belki

    0
    0 Yorumla
  • kırıkdökük26
    kırıkdökük26 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 49
    7 ay

    Feci yalnızım şu an seçim yapmayabilirim

    0
    0 Yorumla
  • CrayzMan06
    CrayzMan06 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    7 ay

    Yaparım tabikide

    0
    0 Yorumla
  • HayretBirşey69
    HayretBirşey69 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    7 ay

    Yapmam

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    7 ay

    Yaptım ve berbattı

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    7 ay

    Onu narsistçe zükerim

    0
    0 Yorumla
  • sıfatınıseveyim
    sıfatınıseveyim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    7 ay

    Daha evlenmedim

    2
    0 Yorumla
  • İbrahim-_
    İbrahim-_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    7 ay

    Olur bence

    0
    0 Yorumla
  • Efsane516222
    Efsane516222 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    7 ay

    O ne demek la

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(27)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Narsist biriyle seks yapar mısın?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Narsist biri cinsellikte sadistçe sevişir mi? 14 cevap verildi
Narsist kişilerin cinselliği nasıl olur? 6 cevap verildi
Tutkusuz biriyle seks yapar mısın? 24 cevap verildi
Bakir biriyle seks yapar mısın? 2 cevap verildi
Lezbiyen biriyle cinsel hayatınız var mı? 12 cevap verildi
Kapalı biriyle cinsel ilişki yaşıyor musunnuz? ? 77 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨