"Erkeklerin doğası cinselliktir, karşı cinse arkadaş gözüyle bakamazlar" lafı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bence bu sadece karakter ve yetiştirilme biçimi ile alakalı. Mesela bizim ülkemizde pek çok erkek kadınlara obje muamelesi yaptığı için normal sohbet edebileceklerine, arkadaş olabileceklerine inanmıyorlar. "Cinsel açlık çekiyorum" demek yerine "bu doğamız" diyorlar. İşin daha da acı tarafı bu sorunun kaynağını sorgulamadan inanan hemcinslerimin de olması, sonra da çok mutsuz olduklarını ve doğru kişiyi bulamadıklarını anlatıyorlar. Zaten günümüzde yeteri kadar karşı cins düşmanlığı varken, bir de bunun yaşanmaması gerekiyor. Bunu her iki taraf için de söylüyorum. Nice insan tanıdım ama ergenlerle muhatap olmadığım ya da baştan ne olduklarını anladığım için böyle bir şey pek yaşamadım mesela. Bu yüzden konuştuğum erkekler de seviyeli insanlardı genellikle. O yüzden bazen kendi seçimlerimizi sorgulamamız ve kendimize karşı dürüst olmamız gerekiyor. Aynı sözlerim "bütün kadınlar para avcısıdır" gibi söylemlerde bulunan erkekler için de geçerli.
"Erkeklerin doğası cinselliktir, karşı cinse arkadaş gözüyle bakamazlar" lafı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla