Bunun ayrımı nasıl yapılır? Erkek cidden sevip aşık olduğu için mi cinsellik istemez ve konuşmaz yoksa soğuduğu için mi?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Eğer seni seviyorsa gerçekten bu konulara girmeyebilir çünkü senin vericeğin tepkiyi bilmiyor ve seni kaybetmekten korkuyor olabilir zaten ciddi değilse ve seni kaybetmeyi göze alabilicekse cinsellik konuşabilir isteyebilir benim fikrim bu
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
11Cevap
- Cinsel Yaşam konusunda 50,5b cevap paylaştı.
u 7 ayben evlenmeden cinsellik konuşmam
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayKaybetmekten korktuğu için bana Allah birini öyle nasip etti
089 Yorumla
Soran7 ayEskiden konuşuyordu ama şimdi konuşmuyor konuyu ben açıyorum o kapatıyor
Cevap sahibi7 ayBizimde öyleydi
Soran7 ayEe noldu sonra
Cevap sahibi7 ayEvlendim
Soran7 ayAma garip olan şu eskiden konuşup şimdi konuşmayınca hani soğudu mu acaba diye düşünüyorum çünkü önce bayağı konuşuyordu ve bu benim hoşuma gidiyordu
Cevap sahibi7 ayBen açık açık konuştum
Soran7 ayNasıl konuştun
Cevap sahibi7 ayYüzyüze pat pat her şey anlattım ve biz o zaman nisanliydik
Soran7 ayYa ne anlattın işte ne konuda ne anlattın
Cevap sahibi7 ayTama anlatıyorum Nişanlı olduğum dönemde, eşim bir süre cinsel konularda mesafeli davranıyordu. Başta kafam çok karışmıştı. Acaba soğudu mu yoksa gerçekten sevgi ve saygı nedeniyle mi bekliyor? diye düşündüm. O dönem, nişanlı olduğumuz için birbirimize karşı sorumluluklarımızı ve duygusal sınırları daha fazla önemseyorduk. Eşim, acele etmemek, duygularımızı korumak ve doğru zamanı beklemek için mesafe koymuştu aslında ama ben onu anlamadım
Soran7 ayBiz nişanlı bile değiliz ki öyle bir ışık yok keşke nişanlı olsak
Soran7 ayCiddi konular da konuşmuyor
Cevap sahibi7 ayEvet nişanlı olduğumuz için özgüven oluyor evlenen gözüyle bakıyorsun
Cevap sahibi7 ayNe zamandır beri birliktesiniz ve yaşlar kac
Soran7 ayBasbayağı beni istemiyor ya çünkü benimle evlilik düşündeydi bunu anlardım zaten ben 22 o 31
Soran7 aySizin yaş kaç
Cevap sahibi7 ayNiye konuşmuyor ki
Soran7 ayNeyi konuşmuyor
Cevap sahibi7 ayŞey dedin ya ciddi konuşmuyor diye ona dedim
Cevap sahibi7 ayAranızda 10 yaş fark var oda bir şey olmaz ama erkeğin yaşı büyük ve senle neden ciddi konu konuşmuyor burada bir çekişme sorusu var bence
Cevap sahibi7 ayAma bir yandan erkekler geç olgunlaşır
Soran7 ayOnu kendimden soğutacak bazı davranışlarım (hakaretlerim, sözlerim) oldu bir de uzak mesafe olunca istemiyor artık
Soran7 ayEskiden konuşuyordu ancak o benimle hiç ilgilenmiyordu ben ona çok ilgi alaka gösterdim bunalttım beni cepte gördü bu sefer iyice saldı kendini sonra ben ağzıma geleni saydım o zamandır iyi değiliz
Cevap sahibi7 ayAnladım o yüzden böyle davranıyor olabilir hatta belki senden soğumuş olabilir bide uzak mesafe olunca tam olmuş da çoku uzakta oturuyor ki
Soran7 ayEvet hepsi olunca inceldiği yerden koptu bir anlık sinir boşalmasından kaynaklı şimdi de engelledim 25 gündür konuşmuyoruz
Cevap sahibi7 ayİşte sen hata yaptın erkeğe ilgi alaka gösterme tam tersi eder kendini bir şey zanneder onlar seni cepte zanneder vb
Böyle umursamaz hiç var yok mu umrumda bile olmayan gibi davran bak nasıl oluyor ben öyle yaptım evlendim şimdi kapımda köpek 🐕
Soran7 ayO kadar zaman emek verdim benim sayemde ilişki bir noktaya geldi bir anlık sinir boşalmasıyla hakaret ettiğim beddua ettiğim için her şey mahvoldu
Soran7 ayYa 25 gün oldu diyorum o gururundan kendini yese de dönmeyecek eminim
Soran7 ay?
Cevap sahibi7 ayKaç yıllık birliktelik var bide bu ilişkiye hep sen mi emek verdin o hiç mi bir şey yapmadı
Cevap sahibi7 ayDaha yeni olmuş
Soran7 ayEvet hiçbir şey yapmadı 2 buçuk yıllık
Cevap sahibi7 ayKıyamam sana ben
Soran7 ayHiçbir şey yapmadı yani bu da en büyük sorundu benim için bir kere bile elini taşın altına koymadı
Cevap sahibi7 ayBak bir ilişki karşılıklı emek verilmesi gerekiyor tek taraflı değil sevgilin bunu yaparak çok bencil davranmış bide erkek olucak
Soran7 ayİşte biz sevgili gibi değildik bile
Soran7 ayEskiden yine karşılıklı gibiydi ama bir süredir hep benim çabamla oluyor ama ben onunla cinsellik konuşup onunla evlenmediğim ve aram bozuk olduğu için çok hırs yaptım benim bu adamı elde etmem lazım başkasına gidemez kafasına girdim. Ancak şöyle bir durum var mühendis kendisi fakat ailesinin durumu iyi değil küçük bir şehirde yaşıyorlar yapamam ben orada. O da yanıma gelmiyor durum bundan ibaret
Cevap sahibi7 ayPeki bulustunuz mu hiç
Soran7 ayEvet hep uzak mesafe yürüttük bu yüzden buluşmalarımız az gibi oldu
Cevap sahibi7 ayAnladım eskiden karşılık sonra tek tarafa dönüşüyor ve onu hırs yapıyorsun elde etmek için ama bazen akışına bırakmak lazım
Soran7 ayO bizim olabileceğimize inancı yok hani o inanç her şeyi yaptırır ama buna kendisi inanmıyor ki
Cevap sahibi7 ayMesleği güzelmiş mühendis sen sosyal medya tanıdin onu
Soran7 ayEvet akışına bıraktım ve korkuyorum bir başkasıyla ilişki yaşayıp evlenecek diye çünkü yaşı 31 oldu
Soran7 ayEvet sosyal medyada tanıdım
Soran7 aySon zamanlarda benim artık evlenmem gerekiyor diyip duruyordu ben de müsait değilim tabi onunla evlenmek için her anlamda a
Cevap sahibi7 ayEvet o inanc olmadığı için yapıyor olsa evlenirdiniz
Bide senle evlenmedi başkasıyla evlendi ne olucak neden korkuyorsun ki
Cevap sahibi7 ayVe uzak mesafe ilişkiler buluşma çok az oluyor
Soran7 ayBenimle konuşup yaşayamadığı cinselliği bir başka kadınla ekmek elden su gölden yaşayamaz rahatça bir başkasının erkeği olamaz
Soran7 ayO yüzden benim bu adamı bir şekilde evlenmem gerekiyor ama buna ikna etmem gerekiyor ve çok profesyonelce yapmam gerekiyor ben bu adamla evlenemezsem evlenemem daha çünkü çok bağlandım bir başkası olamaz
Cevap sahibi7 ayBaşkasıyla evlendigi görmekten korkuyorsun ama çocuk son zamanlarda evlenmek lazım diyor sende müsait değil hazır değilim diyorsun biraz çekişmeli bir şey olmuş
Soran7 ayEe Napıyım okuyorum daha ki ben seni istiyorum diyince benim yanıma mı gelecek gelmeyecek
Soran7 ayBiliyorum yani ciğerini biliyorum onun
Cevap sahibi7 ay22 yaşındasın çok küçük yaş öğrenci mısın çalışıyor musun bilemiyorum ben bile o zaman evlilik hazir değildim 26 yaşımda eşimin zoruyla oldu
Soran7 aySen bu eşinle ne zaman tanıştın
Soran7 ayMaalesef insan bu tarz cinsellik üzerine bir şeyler konuşunca tam yaşamasa da bağlanıyor dolayısıyla onunla hayat kurup onunla yaşamak istiyorsun bu da bana 22 yaşında oldu yani senin 25’inde oldu belki bilemem sen bu tarz şeyleri bir erkekle benim yaşımdayken konuşmuş muydun onu düşün
Cevap sahibi7 ayİşte evlilik vb sende bitiyor çünkü sen tanıyorsun neyden hoşlanıyor ne yapıyor profesyonel ve bence umursamaz davranman gerekiyor senin cepte zannetmesin
Cevap sahibi7 ayBen liseden beri tanıyorum eşimi
Soran7 ayEvet o yüzden engelledim 25 gün oldu aramadı kendisi
Cevap sahibi7 ayCinsellik bağlıyor gerçekten bende evlenmeden önce öyleydim hak veriyorum
Soran7 ayİşte lisede tanışınca daha sağlam oluyor ama o kadar uzun süre ilişki nasıl yürüttünüz hiç mi sorun çıkmadı elinizde olmayan sebeplerden kaynaklı?
Cevap sahibi7 ay1 ay olmuş hiç mi aramadı garip
Cevap sahibi7 ayLiseden derken beni m sınıf arkadaşımdi biz üniversite bitince sevgili olduk 22-23 gibi
Soran7 ayAnladım
Soran7 ayEvet çünkü kafasında bitirmiş işte biraz da ben sebep oldum bu duruma
Soran7 ayOlmaz biz uzak mesafeyiz tarzında konuşuyordum ama içten içe onun itiraz etmesini bekliyordum ancak o hiç itiraz etmedi hep onayladı
Cevap sahibi7 ayTam tersi diyip seni onaylamamasi gerekiyor ben yaparım ben seninle evlenir vb demesi gerekiyor
Cevap sahibi7 ayEvet apaçık ortada kafası bitirmiş
Soran7 ayİşte ben de sebep oldum çünkü yordum ikimizi de yıprattım ama ne yapayım uzak mesafedeyiz her gün görüşemedik napayım ynai
Soran7 ayYa bizim son zamanlarda sohbetimiz de azalmaya başladı paylaştığımız konular filan muhabbet sarmıyordu çünkü artık birbirimizden beklenti kalmadan konuşunca boş konuşuyor gibi oluyor, muhabbet ssarmayınca insan sıkılıyor eskiden mesaj bekleyen ben artık umurumda olmuyordu muhabbet akmıyor eskisi gibi diye
Soran7 ayBöyle ilişki şarampole yuvarlanmış gib mahvoldu
Soran7 ayAma şu an 25 gün oldu arada aklıma gelmiyor eskiden olsa 2-3 konuşmayınca özlüyordum şimdi öyle değil acımadan engelledim hatta önceden yapamazdım bunu
Soran7 ayMaalesef bazen gitmeyi de bilmek gerekiyor hayat herkese mutlu son yazmıyor bazi insanların ben de dahil kaderinde yalnızlık var maalesef durum böyle alışacağız
Cevap sahibi7 ayValla o zaman sonlara gelmiş ilişkiniz
Soran7 ayAlışmak çok zor geliyor ama artık kabullendim yeni birisini de bekleyip kendime bundan sonra daha iyi ilişki yaşayacaksın saçmalıklarına da inandırmayacağım çünkü artık ergenlikte değilim aynı şekilde bu duyguları hissedemeyeceğiz
Soran7 ayİşte onun yüzünden bu hale geldi ben çok çabalamıştım kız olarak çabalamak çok üzüyor ben cefasını çektim başkası nasıl sefasını sürecek yazık değil mi o yaşanmayan ihtimallere bize nasıl böyle kaç gündür yazmayacak kadar vurdumduymaz olabilir hadi ben yorulmuşum artık halim kalmamış ilişkiyi toparlamaya
Soran7 ayBir insan nasıl bu kadar umursamaz vurdumduymaz cani aşağılık olabilir şimdi benden sonraki kız için de her şeyi yapacak sırf evlenmek için bana yazık değil mi ben sana iki buçuk yılımı vermişim
Soran7 ayNeden oyaladın beni o kadar zaman sırf üzülmeyim diye beni silmedi numaramı filan ancak bu beni çok kötü etkiledi madem istemiyordu niye başta istiyor gibiydi hadi istemiyordu diyim niye o kadar zaman işkence çektirdi bana
Cevap sahibi7 ayBu onun umursamazlığı, senin değersizliğin değil. Bazı insanlar ilişkiyi taşıyacak duygusal kapasiteye sahip değildir konuşmaz açıklamaz yüzleşmez. Çünkü cesaretleri yoktur. Sen çabaladın hissettin sevdin uğraştın. Bu seni zayıf değil çok güçlü yapıyor. Senin için yapmadığı şeyi senden sonra biri için yapmaya kalkabilir. Bu seni değersiz yapmaz. Bu sadece onun o dönem yetersiz hazır olmayan duygusal olarak eksik biri olduğunu gösterir.
Soran7 ayDuygusal olarak eksik olması beni 2 buçuk yıl oyalayacağı anlamına gelmez benim psikolojim mahvoldu duygularım laçkaya döndü uzak mesafeden imanım gevredi sen ne güzel evlenmişsin güzel bir ilişkin var benim ne günahım var da ben bu haldeyim
Soran7 ayDuygusal kapasitesi yoksa yalnız kalsın ilişki yaşayıp karşısındaki insanın hayatını mahvetmesin
Cevap sahibi7 aySenin iki buçuk yılın boşa gitmedi. O süre sana kalbini sabrını sevgini ve kendi gücünü öğretti. Bu acı geçecek ama sen geriye hep daha sağlam döneceksin.
Soran7 ayYa ne alaka kaç yıllık sevgilinle evlenmişsin artık evlisin rahatsın senlik bir şey yok tabi, bir de bana nasihat mı veriyorsun kıyamam ya. Sen o liseden tanıştığın çocukla evlenmeseydin görürdüm seni psikolojin ne halde olurdu.
Cevap sahibi7 aysenin günahın hiç yok sen sevdin çabaladın emek verdin. Karşındaki adamın duygusal kapasitesinin düşük olması senin değerini azaltmaz. Ama evet böyle insanlar farkında olmadan karşısındakini yıllarca oyalar çünkü ne net git diyebilirler ne de sahip çıkabilirler.
Bu senin suçun değil. Bu onun yarım kalmışlığı
Soran7 ayİlk cinsellik yaşadığın insanla evlenmişsin gelmiş bana nasihat mı veriyorsun bir de
Soran7 ayBöyle anlatıp moral vermek çok basit benim psikolojim bitmedi yok oldu
Cevap sahibi7 aySen kötü bir şey yaşadın diye sana güzel bir ilişki denk gelmeyecek diye bir kural yok. Senin değerin hâlâ aynı sevgin hâlâ gerçek. Bir başkasının eksikliği yüzünden kalbinin yorulması, geleceğini karartmaz.
Sen yanlış bir şey yapmadın. O hazır olmadığı ilişkiye girerek seni yordu.
Ve bunun bedeli sana ait değil.
Cevap sahibi7 ayGünahı onun boynuna ve beddua et
Soran7 ayBen başkasını istemiyorum onu istiyorum sadece benimle mutlu olmasını istiyorum başkasına gitmedin istiyorum ancak halim kalmadı
Cevap sahibi7 ay😔
- Cinsel Yaşam konusunda 433 cevap paylaştı.
7 ayDuyguları vardır bemce
09 Yorumla
Soran7 ayBilmiyorum ya yine de bir erkeğin cinsellik istememesi normal gelmiyor
Soran7 aySanki 10 yıllık evli çiftmişiz gibi davranıyor daha evlenmedik bile
- 7 ay
Yaşlar kaç ki
Soran7 ayBen 22 o 31
- 7 ay
Bence manipülasyon yapıyor
Soran7 ayNasıl manipüle
- 7 ay
Cinsellik üzerine konuşmadan seni davet eder
Soran7 ayHayır hiç öyle yapmadı
- 7 ay
İlerde anlarsın o zaman
- Cinsel Yaşam konusunda 4b cevap paylaştı.
7 ayikiside olabilir ben kıyamam
00 Yorumla Başkasıyla yaşadığı için
00 Yorumla
7 aycinsel konudan bişey hissetmiyordur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayHepsi aynı bunların sende soğuk yap
01 Yorumla
Soran7 ayPeki o niye öyle yapıyor
- Cinsel Yaşam konusunda 3,2b cevap paylaştı.
7 ayCanı isterse masum duygular biter
00 Yorumla
7 aykaybetmekten korktuğu için olabilir
06 Yorumla
Soran7 ayYoo eskiden konuşuyordu artık konuşmuyor hatta ben açmaya çalışıyorum konuyu istemiyor
Soran7 aySanki 10 yıllık evli çift gibiyiz
- 7 ay
hımm o zaman iş başka. hoşuna gitmeyen şeyler olmuş olabilir. ya da başkası var
Soran7 ayHoşuna gitmeyen şeyler derken hangi konuda, başkası yok eminim
- 7 ay
burdan anlatmam zor
Soran7 ayNeden zor
Soğuduğu için
03 Yorumla
Soran7 ayNiye
Soran7 ayO zaman şöyle diyeyim çok konuştuysa peki doyduğu için midir kız foto atmıyor diyelim ki bıkmış olamaz mı, ya da kız erkeği darlıyorsa?
7 ayİkiside olabilir
00 Yorumla
7 aySoğuduğu için.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayCinsel muhabbet açan sen misin
041 Yorumla
Soran7 ayEvet
Soran7 ayEskiden o açıyordu ama sonra açmayı bıraktı şimdi de ben açıyorum konuşmuyor benimle
Cevap sahibi7 ayÖyle bi ihtimal yok istemesi lazım seviyosa
Cevap sahibi7 ayVücudunu gördü mü önceden
Soran7 ayİstemiyor uzun bir süredir. Ayrıca cinsellik konusu açınca mı seviyor açmayınca mı anlayamıyorum bunu bir türlü
Cevap sahibi7 ayİşte o yüzden sordum vücudunu gördü mü diye
Cevap sahibi7 ayGördüyse sıkılmış olabilir mi
Soran7 ayYok görmedi
Cevap sahibi7 ayBaşkası olabilir mi sevdiği
Soran7 ayHayır
Cevap sahibi7 ayBiraz tepkinden korkuyo olabilir. Sen nasıl belli ettin cinsellik konuşmak istediğini
Soran7 ayEskiden konuşuyorduk fakat bir süredir hiç konuşmuyor ben açıyorum konuyu kapatıyor istemiyorum diyor
Soran7 ayTepkimden korkmaması için ben açmaya çalışıyorum zaten konuyu daha napayım
Cevap sahibi7 aySenin konuşmak derken kastettiğin sexting mi
Soran7 ayAynen
Cevap sahibi7 ayAcaba sen yazmadan önce kendisi mastürbasyon yapmış olabilir mi
Cevap sahibi7 ayÇünkü aşırı isteksizlik oluyo
Soran7 ayHer seferinde öyle denk gelmiş olamaz mümkün değil illaki istemesi lazım
Cevap sahibi7 ayÇok garip. Sen mesaj olarak ne yazıyosun istekliyken
Soran7 ayBilmiyorum ya istemiyor demekki ya da bıktı artık
Cevap sahibi7 aySeni düşünseydi kendi istemese bile seni orgazma ulaştırmak için sexting yapardı bence
Soran7 aySadece bir kere konuştu ondan sonra aradan 2 hafta geçti ben konu açtım istemiyorum dedi
Cevap sahibi7 ayO konuştuğu 1 kerede seni tatmin etti mi
Soran7 ayYok
Cevap sahibi7 ayYarıda mı bıraktı seni neden böyle bi saçmalık yaptı
Cevap sahibi7 ayKendi işini bitirdi mi yani seni düşünmeden
Soran7 ayHayır hiç yapmıyor ki işini bile yapmıyor ben konuşmak istediğim için konuştu her seferinde
Cevap sahibi7 ayO 1 kerede siz sexting yapmadınız mı işte
Soran7 ayEvet o da benim zorumla
Cevap sahibi7 ayTamam işte orada nasıl işinizi göremediniz onu anlamadım. Okşamana fırsat vermeden mi bitirdi konuyu
Soran7 ayYa o sekstingden zevk almıyor anladın mı doydu çünkü artık
Cevap sahibi7 aysenden soğumasının sebebi var mı bu kadar
Cevap sahibi7 ayTamam o soğudu ama sen nasıl orgazm olamadın biraz konuşmuş çünkü
Soran7 ayO soğudu mu
Cevap sahibi7 ayDoydu yazdınya o anlamda dedim
Cevap sahibi7 ayAma senin artık daha fazla üstüne gitmemen lazım cinsellik açısından ona muhtaç olduğunu düşünebilir
Soran7 ayBen de engelledim 25 gündür konuşmuyoruz
Soran7 ayVe ulaşmaya da çalışmadı
Cevap sahibi7 ayVücudunu hiç görmemiş o şekilde ilgisini çekmeye çalış bence işe yarama ihtimali var
Soran7 ayNasıl görmesini sağlayacam soyunamam ki
Cevap sahibi7 aySoyunamama sebebin ne
7 ayİkiside
010 Yorumla
Soran7 ayNasıl yani
- 7 ay
Baya
Soran7 ayAma konuşmak isteyen kızı geri çeviren erkek normal mi sence
- 7 ay
Gaydir vurduruyordur
Soran7 ayEskiden konuşuyordu şimdi konuşmuyor benden soğumuş olabilir mi
- 7 ay
Olabilir
Soran7 ayPeki onun eskisi gibi beni istemesi için ne yapabilirim
- 7 ay
Azdir he bilim
Soran7 ayYapamıyorum uzak mesafedeyiz
- 7 ay
Ozelden yazsana bisey sorcam snaa
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Erkekler bir kıza karşı masum duygular beslediği için mi cinsellik konuşmaz yoksa soğuduğu için mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer