Diyelim ki evlendiniz ve ilişki yaşadınız. Eşinizin kızlığını aldınız ve bir süre sonra Eşiniz aglamaya başladi yani gözleri doldu falan..
Ne yaparsınız o an
Ne yaparsınız o an
İlk gecede ağlaması onun acısından değil duygunun ağırlığındandır böyle bir anda yapılacak en doğru şey sarılıp sakinleşmesine izin vermektir çünkü güven verdiğin anda o gözyaşı korkudan değil sana teslim olmaktan akmıştır 🌿
Cevap
22Cevap
Zaten çoğu kızda bu oluyordu eskiden şimdilerde herkes bekarlıktan her haltı yediği için olacağını sanmıyorum
Evet bende de oldu bu
Eşinin seni sakinleştirip telkin etmesi gerekir tabi bu durumda
Evet öyle oldu
Olması gereken zaten yaş kaç bu arada
25
Yeni mi evlendin
Destek olmak anlatmak güzelce zaten alışınca her şey güzel oluyor
Ben mi almışım :D
Esim duygusuzu devam etmisti
😂😂😂
3 gün vermeseydin
Ağlamış mıydınız?
Alışırsın der geceriz
sarılarak rahatlamasını sağlarım
anlamaya çalışır yardımcı olurum
Teselli eder ve onu daha çok azdırırım
Sarılır mutlu ederdim
Öperim sarılırım gözyaşlarını siler uyuruz
Sarılırım ve sonraki tura geçeriz
Anasinin evine gitsin buyuyunce gelir geri
Sarılır sorunun ne olduğunu sorardım
Teselli ederim uyuruz
Niye mezara mi götürecek ağlıyor
Oper sarilirim sonra bi posta daha
Eşim de ağlamıştı
göz yaşlarını siler, sarılır öperim.
Kendini toplamasını beklerim
İllaki ağlayacaksın yani
bu sizin başınıza mı geldi?
Evet
üzüldüm sizin adınıza. herhalde o anda baya duygusal patlama yaşadın. acı çektin mi bilmiyorum onun da etkisi olmuştur. peki nasıl davrandı sana?
Acı ister istemez yaşadım tabi. Ayrıca evet çok duygusaldim. Farklı hissettim
Esim çok anlayışliydi
sağolsun tebrik ederim o zaman eşini. sarılıp uyudunuz o zaman. anlatmak istersen dinlerim..
burada anlatamam
Mutluluktan mı? Pişmanlıktan mı? Onu sorarım
Yok korkudan değil. Zaten ilişkiden sonra bahsettiğim durum
Bende öyle olmuştu. Korkudan ya da pişmanlıktan değil ama o an farklı hissetmistim çok duygusallasmistim
O an esimle birlikte olmaktan evimizde olmaktan mutluydum ama bir o kadar da duygusaldim. Farklı hissettim. Ailemle ayrı kalmamda etkiledi belkide bilmiyorum
Evet dinledi tabi. Hatta sonra balkona gecmistik. Oturduk konuştuk bayağı. Balkonda da uyuya kalmıştık 😂
Yani iste
Teşekkür ederim
bunu erkeklerin anlayacağını sanmıyorum.
Vay ya o geceyi buldu :))
neden?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?