İlk defa öpüştüm ama sonrasında erkek arkadaşım hiç ilk öpüşmeye benzemiyor da neyse dedi. Neden?

Halbuki ilk kezdi ve aykırı bişeyde yapmadım

İlk defa öpüştüm ama sonrasında erkek arkadaşım hiç ilk öpüşmeye benzemiyor da neyse dedi. Neden?
Cevapla