AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
205Cevap
Ahh kader işte benim derdimi çeken başka birileride varmış senin için üzüldüm ama benim halimden anlıyan birini bulduğum için sevindim ne kimseye bişey anlatabiliyorum ne çözüm bulabiliyorum bende çıkamıyorum işin içinden 😟
fantazilerinizi zorlayın bence
Acaba gey falan olabilir mi? Ya da * mi kalkmıyor özür dilerim başka ihtimal gelmedi aklıma
İhtimal dahilinde 4 senede bir kere olamaz mı?
Hiç mi skismedınız ya
Senin bana gelmen lazım bence
Sitenin %70 i abaza derlerdi inanmazdım da %70 iyimser sayımış
Senin ihanet etmek ıstemen çok normal biz abazayız öyle mi? Açıkça yazmışsın kocam beni skmiyor dıye ne diyelim aq?
O iş için başkasıyla olmayı planlıyormuş hanfendi bizim yorumumuzu beğenmedi çok çizgisi var ya kendisinin
Yahu ben sizinle yatmak istediğim için mi yazdım, hemen üşüştünüz.
Böyle soru soruyorsan böyle yoruma acık olacan burada sana çok kişi çakmak ıster
İşte çoğunuz yoktan anlamıyor hemen saldırıya geçiyor
Sen benı görsen kendın istersin uzatmasak mı! Sonra pişman olan çok kadın gördüm
Dedi hiç görmediği kadına bile yatma teklif eden o yüzden değil mi en ufak ihtimalin bile peşinden koşarsınız
Sana yatma teklifi etmedım mk bana gel benle konuş dedım nerde gel yatalım demişim?
Aklın gider beni görsen
Kesin gider kesin
Boş konuşuyosun gıt istediğinle yat
Yapacaksın zaten yakında
Sen olmayacağı kesin en azından
Kurban ol sen bana çoğu kadın benı arzuluyor bu da benı reddediyor
Sen kimsin acaba ben sana bakmam mk
"Senin bana gelmen lazım bence" bu bakmamış halin mi?
Daha tartışacak mıyız senle ben sana ne dedım de direk abaza ilan ettın benı beni sinir eden nokta bu
İstiyorum senı evet m*k yüksek ihtimalle seksı çekici istekli bir kadınsın kocan da kıymet bilmiyor
Tamam saol iyi geceler
Yaz bana normal sohbet edelım en azından
Yazsan en azından
Nezaketle redetsem?
Olmaz istiyorum çünkü en azindan tanışırız
İstemezsen devam etmeyız yıne
Konuş boşan , bacı kardeş aramıyorum dersin.
Neden aldatacaksın ki son kez konuş çift terapistine de gidebilirsiniz olmadı ayrıl ama aldatmak ne ya
Aynen öyle terapi olsn
Tabikide önemli olan evliliğin ama birey olarak senin isteğin arzuların mutluluğun daim önemli olan yüzden iyi düşünüp karar ver bence
Ayrıl aldatma. Islandığını niye yazıyorsun? 😂
Bu adam vajinani göğüslerini hıcmı hayal etmiyor dicem yani başında
yinede denenebilecek alternatifler var son çare aldatmak olsun bence
Çok zor bir durum ve çok zor bir tercih.
Hangisini tercih etsen pişman olacak gibisin
Merak ettiğim şey teşebbüs ediyor ama yapamıyor mu
Yapmak mi istemiyor?
Daha heyecanlı olur emin ol ve gay olma ihtimali olabilir mi?
Başkasıyla olmak istiyorsun, bahane aramana gerek yok bunun için yapıcaksın zaten😉
Macunlar sucuklar pekmezler de olmadıysa boşan abla
aldatmak hakkimmi ne or*spumusun sen git konuş
Hiç karşına alıp konuştun mu?
Çok konuştum ama dört yıldır bir arpa boyu yol alamadım
Yaşlarınız kaç?
Ben otuz o otuzüç
Yani kadınlar isteksiz olur ancak erkeklerde pek olmaz. Küçük bir şehirde mi yaşıyorsunuz?
Hayatında başkası olabilir mi?
Yok öyle sorun değil şeyi hiç sertleşmiyor
Hımmm sağlık sorunu var geçmiş olsun. Kararlı mısın son dediğinde
*ral denemedi mi sana?
Aldatmak bir hak değil, karaktersizliktir.
Evet ben karektersizim
Diyorsun
Karşına alıp konustun mu?
Defalarca
Peki ne kadar süredir evlisin?
orada misiniz?
Aynen iyi fikir bak bu.
Değil berbat bir fikir ama çaresizim
Çaresizlik içinde alınmış en iyi fikir diyelim o zaman
Merak ediyorum bu psikolojide ne karar aldın
Önce blöf yapacağım doktora gitmek için tüm gücümle baskı kuracağım
Umarım başarılı olursun da gider doktora
Doktora gitmeyi denediniz mi?
Defalarca söyledim yok gitmiyor.
Ya doktor ya ayrılık diye ciddi bir bahis koy ortaya gelir
Blöf yani aslında fena fikir değil umarım işe yarar.
Umarım 👋
Sanaldan aldattın mı hiç?
Sen hala bakire misin ya hiç mi yapmadınız? Nasıl iş bu
Hiç yapmadık ilk gece bile hiç
Nasıl bir erkek bu? Niye evlendi ki o zaman? Böyle saçmalık olur mu ya
Birlikte olacagina ayril
Cok güzel dedin
Ama seviyorum eşini
Eşimi
Aldatma ayrıl eşinden budaha iyi
Seven insan baskasiyla nasil yatabilir sacmalamayin
👏👏
Karakter meselesi.. Oturup düzgünce konuş.
Denedim, ben böyleyim beni böyle sevdin gibi şeyler söyleyip duruyor.
O zaman teklifini sun söyle
hayır hiçbir sebep aldatmayı haklı kılmaz
Aldatmak asla hakkın olamaz. Ayrıl sonra ne yaparsan yap.
Doymuyorsun çünkü seni doyuramıyor
İyi isyan bastırırdı
Ayrıl bence aldatma ama
Kadınla dene bence 🙈
Fırsatcı mısın
Ne alaka
Aldatmak değil boşanmak hakkın olan
Aldatma sebebi tam ama yaptigi çok büyük esseklk
Kolpalardan seçmeler :D
Hakkın değil
Terk etmek hakkın ama.
Evliliğin temel dinamikleri vardır.
Bu dinamikleri sorumluluklar oluşturur.
Bu sorumlulukların biri bile eksik olursa o evlilik evlilik olmaktan çıkar.
Yani şu an kağıt üzerinde evlisiniz sadece...
Siz şu an karı-koca değil, sözleşme ile birbirine çalışan personelden farksizsiniz.
Evliliğiniz pek çok anlamda veya her anlamda uyumlu ve güzel olabilir. Fakat iş eşe ve çocuğa karşı sorumsuzluk noktasında bir noksanliga erişir, bu noksanlık bütün bir benliği sekteye uğratacak baskinliga ugratirsa o evlilik zamanla tükenir. Evlilik olmaktan çıkar.
Soruna gelirsek, aldatmaya hakkın yok. Evlilik de bir söz verdiniz, bu sözden caymak aldatmaktir. Bu söz ya tek taraflı ya da karşılıklı olarak bozulmali.
Aldatmanın, hiçbir türlüsü haklı bir gerekçeye dayanamaz.
Ancakkkk, şöyle bir durum var ;
-Tehdit altında olmak
-can tehlikesi yaşıyor olman
-Gidecek bir yerin olmaması, bunun suistimal edilmesi
-Cocugun adına bazı sorumlulukların olması
-Belirli sağlık sorunları
-Psikolojik çöküntü
Bunun eşin tarafından sürekli koz olarak kullanılması ve sizi köşeye sıkıştırmasi... O vakit aldatmani haklı çıkarmaz, ama söz varya hani, kınama, kinadigini yaşarsın diye, işte her bireyin farklı kendine özgü bir hayatı var.
Senin hikayeni senden dinlerler ama anlamazlar. O yüzden alacağın kararlardan ve atacağın adımlardan sen sorumlusun.
Aldatmayı iyilemek için söylemiyorum, kimbilir, belki atılan bazı yanlış adımlar, pek çok doğruya gebe kalıp hayatında doğru istikametlere kapı açabilir. Hayatında ki tüm olasılıklar sıfıra yakın ise.
Ayrıl ama aldatma.
Kirlenmek kolaydır, tüm denizler aksa ve okyanuslardan kocaman bir küvet bile temizleyemez sonra.
Bu arada düşüncenin kötü olduğunu düşünmüyorum, o da bir ihtiyaç, insan tutkuyla sevilmek ister ama ya eşin gerçekten sana bağlı biriyse? Ben de bir escorta aşık oldum, harika bir kadın, ona dokunmaya kıyamıyorum, işi bıraktı ve evleneceğiz, birbirimizin bedeninden önce ruhumuzu besliyoruz. Ama hem ruhun hem bedenin aç bırakıldıysa sana hiçbir şey diyemeyiz, yol senin, karar senin. Ve kesinlikle "aşağılık" biri değilsin!
eeee bakir efendi istiyordunuz buldunuz :D
Boşan boşanma olmuyorsa aldatacajsin tabiki
sen kafaya koymuşsun kimse durduramaz artık seni
Boşanmak hakkın olabilir ama aldatmak etik değil.
Yani hep derim böyle bişey varsa olabilir yani
Hiçbir şey ihaneti meşrulaştıramaz.
Evet maalesef etik olmasada , yapacak bir şey yok
Neticeye gelmiyorsa o zaman hatice var
4 senede hiç mi olmadı 🙄
Ozaman hakkin amasyada var biri
Hiç mi birliktelik yaşayamıyorsun
Üzülerek söylüyorum haklısın
Cok tehlikeli yerler dusunceler yaslariniz kac
Yardımcı olabilirim bence ne dersin bi şansa sadece senin istediğin şekilde
Aldatılmak kimsenin hakkı değil çok pişman olursun
Hiç mi yapmadınız bu zamana kadar
İnsan ne yaparsa kendine yapar
Dertleşmek ister misin
Al karşına konuş belki bir derdi vardır
Güvenilir birileri bul devam et bence
Birde bakireyim diyorsun o sıkıntı olmaz mı başkasıyla olursa
Tmda kaldırıcı içir bak napıyor😀
Sen dedıyımı neden yapmadınkı
Aklında güvenebildiğin biri var mı?
böyle bir çok evli kadınla birlikte oldum
Oyuncak al kendine, ya da boşan aq
Öyle ayağa böyle ayak diyip devam edeceksin hakkın :))
Çok dikkatli olmalisin
Kaç yaşındasın