Cinsel Yaşam konusunda 1,8b cevap paylaştı. Çok zor bir durumdasın. Öncelikle cinsellik yaşamak senin en doğal hakkın. Bunu eşinin yapması da onun evlilikle ilgili görevlerinden biri. Bunu yapmıyorsa bu bir boşanma sebebidir. Ancak sen cinsellik dışında her şeyinin iyi olduğunu ve bu yüzden boşanmak istemediğininsöylemişsin. Bu durumda kocanı cinsellikle ilgili görevini yapması konusunda ikna etmelisin. 4 yıldır yapmaması anormal. Şimdiye kadar nasıl durabildin. Ben bir ay dayanamzdım. Kocana şantaj yapmak belki de daha etkili olur. Bu benim hakkım ve istiyorum de. Sor bakalım. "Diyelim sen eve geliyorsun evde yemek yok. Ben sana karnını doyurmak için yemek yapmıyorum. Buzdolabını açıp kendine birşeyler hazırlar ve karnını doyurursun. Ertesi gün yine böyle. Sonraki gün yine. Ne kadar kendin birşeyler hazırlarsın? En sonunda bana kızarsın. Ya benden ayrılıp, sana güzel yemekler yapan birisiyle evlenirsin. Ya da çıkar dışarda bir lokantada yemek yersin. Peki ben ne yapmalıyım sence? Daha ne kadar devam edecek bu saçma durum? Şimdi otur ve düşün. Ya kendine gelir, gider bir doktora tedavi olursun. Ya da ben bu durumu çözmek için hiç istemiyeceğim şeyler yaparım." de. Bakalım ne diyecek
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
7 ayBu şekilde yapman yanlış. Bakın aklınızı başınıza alınız aklı selim bir şekilde konuşun ilk olarak karşı tarafı dinlemeye çalışın. Belki bilmediğiniz yolunda gitmeyen bişeyler vardır. Hayasızlığı arsızlığı yapmak en kolayı sonuç olarak sizin bi takım isteğinizi karşılamadı diye ona öyle davranmayın. Sonuçta size ve ailenin hayatını idame ettirebilmesi için mücadele eden kişi saygı size kazandırır ben naçizane konuşun sorunu birde ordan dinleyin derim. Hee bunu yapmak istediğiniz kişiyi bulursunuz ama bunun devamınıda helaliniz olanla yapın sizden hemcinsim adına rica ediyorum
04 Yorumla
Soran7 ay4 senedir nazikçe konuştum olmadı yalvardım yine olmadı biraz çirkefleşip son resti çekeceğim artık ne olursa.
- 7 ay
O zaman işin rengi değişik kardeşim benim. İşin zor senin yerinde bu şekilde hiç bir kadın olmak istemez rabbim kolaylığını versin senin adına
Soran7 aySaol, benimde mücadelem buymuş
- 7 ay
Üzüldüm senin adına kardeşim
- Cinsel Yaşam konusunda 3,9b cevap paylaştı.
m 7 ayMerhaba! Ne olursa olsun aldatma hakkı diye bir şey yok afedersin kendine o sözü söyletmek istiyorsan ayrı tabiki ama bunu eşin ile konuş hastalığı varsa tedavi oksun isteksiz ise psikolojik destek aldın en son ise dayanamıyorsan ayrıl ama aldatmak ahlaksızlıktır.
42 Yorumla
Soran7 ayTamam ben o söze layık aşalık pislik bir kadınım
- 7 ay
Öyle olduğunu düşünmüyorum
7 ayÖncelikle bu durumda boşanmak istemek haktır fakat yeterli çabayı ve sabrı gösterdiğine emin misin? Belki sorunu sadrazam sucukları değil de bir uzman çözer, bir uzmandan yardım istediniz mi? Eşin de bu konuda gereken mücadeleyi veriyor mu? Seviyorum diyorsun o zaman bunları göz önünde bulundur, iyi düşün, boşanmak son çare olsun, aldatmak seçenek bile olmasın, o an nefsin rahatlasa da geriye kocaman bir pişmanlık kalır, kadın ruhu hassastır, var olan güzel seciyelerini de yitirip daha yoğun içsel boşluğa düşmen yüksek ihtimal. Çocuğunuz var mı?
11 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
202Cevap
- Cinsel Yaşam konusunda 2b cevap paylaştı.
7 ayEğer aldatırsan günah işlemiş olursun, aldatan karektersiz kadınlardan olma derim,
kocanı al karşına konuş sertleşme problemi varsa çareside var, sporla uğraşmasını sağla sadece bacak ve karın kaslarını çalıştırması yeterki olacak vücud çalışmasına gerek yok, ve arada bir uzun yürüyüşler yapsın bir saatten fazla ve seks yaparken onu sen yönlendir oda senden birşeyler öğrenir üstünde otur boşalması geç olsun, boşalacağını hissettiyinde geri çekilsin seni yalayıp öpsün,
Yani başka ne diyeyim bilmiyorum010 Yorumla
Soran7 ay4 senedir nazikçe konuştum olmadı yalvardım yine olmadı biraz çirkefleşip son resti çekeceğim artık ne olursa.
- 7 ay
Çirkefleşmende doğru olmamış ve seni anlıyorum seks evlilikte çok önemli bir şey ama aldatma ayrıl ondan sonra tekrar evlen, yani helal yoldan seksini istediyin gibi yaşa ve biriyle tanışırken seks konusunda zevklerini isteklerini söyleki aynı sorun yaşanmasın,
madem böyle demişsin normal şekilde ayrıl gürültü tantana olmasınki bugün yarın demesinler sen böyle yaptın şöyle yaptın deyip suçu sana atmasınlar,
Soran7 ayŞöyle yapacağım ya benimle doktora gidecek ya da boşanma avukatına işite.
- 7 ay
Aynen dediyin gibi yap doktora götür ve bunun kötü deyil gayet normal olduğunu ve evliliyin devam etmesi için bunun gerekli olduğunu anlasın, birde dediyim gibi kendini spora versin sadece bacak ve karın kaslarını çalıştırsın sonra uzun yürüyüşler yapsın 2-3 gün dinlensin ertesi gün yine, zamanla deyişikliyi görecek ve yataktada belli olacak,
Bak 50 yaşındayım hiçmi hiç ne sertleşme sorunum oldu nede isteyim hevesim kaçtı, kebdimito kadar enerjik ve güçlü hissediyorum ki dinlene dinlene sabahlara kadar yapmışlığım var, yani ne demek istiyorum sporun önemini anlatmaya çalışıyorum, doktorun haricinde dediklerimide kesin yapsın.
Umarım her şey yoluna girer, çünkü evlenip boşanmak kötü, ayrıldık tan sonra bi onla bi bunla yatıp kalkmakta iyi deyil, gerisi senin bileceyin iş ve saçma sapan yazılan şeyleri de dikkate alma
Soran7 ayAbi ne sporu ben öyle bir psikolojideyim ki kendime bir şeyler yapmayı planlıyorum, ne den bu hale geldim inan zerre ne yaşama sevincim ne istediğim kalmadı
- 7 ay
Ya saçma sapan konuşma nne birşeyler yapmadiz, alacam şimdi ayağımın altına görecen birşeyler yapmayı diyecem ama o şansım yoh))
ayrıca yaşın kaç bu yaşta psikolojin bozuk durumlar okadarmı kötü?
Soran7 ayBittim abi bittim ne yaşı ne psikolojisi kendi kendimi kendi ısrımla bitirdim tamam işte artık hiç bir istediğim yok yaşamak dahil
- 7 ay
Haydaaaa ne oldu anlat hele
Soran7 ayHiç bir şey olmadı işte ben ısrar ettim oda bıraktı gitti
- 7 ay
Hangi konuda ısrar ettinki? istersen özelden yaz biraz seni dinleyeyim
Gizli Üye(30-35)7 ayAldatma o yanlışı yapma. Eğer doktora gelmezse boşanacağını söyle ve bir anlaşmalı boşanma kağıdı hazırla. Onu öyle falan kabul etmedin bilseydin belki evlenmezdin. Herkesin cinsellik yaşamaya hakkı var helede evliyse o kişi. Doktora gidip çare aramazsa boşan kurtul çocuk yokken.
71 Yorumla- 7 ay
Aynen haklısın çocuk yokken baştan yap
Gizli Üye(30-35)7 aySizi iyi anlıyorum, evet aşk ile birlikte ilerleyen cinsel süreç evet belki de tamamlanmak açısından tamamen isabetli olabilirdi. Fakat ne yazık ki durum sizin için böyle olmamış. Eksik tarafın cinsiyeti ise tabii ki de olamaz, çünkü; sizin de kendinize ait iç dünyanız var ve bunu sizin de yaşamış olmanız ve iç güdülerinizi tamamlamış olmanız gerekiyor. Böyle olmadığı süreçte gündelik hayatta adaptasyon eksiklikleri ve dışa vuran davranış değişiklikleri olabilir, bu çoğu zaman istemsizdir. Eğer eşinizi seviyorsanız ve bu sebep ile aile düzeninizi bozmak istemiyorsanız bunu saygı ve güven dahilinde sürekli olarak çözümleyebilirsiniz, açık söylemem gerekirse çözümleyebiliriz. Merhaba demek nasıl olurdu, birbirimizi daha iyi anlar ve süreci daha sağlıklı bir şekilde birleştirebiliriz.
00 Yorumlaiyi adam dediğine reva gördüğün bu mu?
ayrılsana arkadaşım psikopat mısın sen? oh ne ala memleket hem karnım doysun hem pastam dursun.
ben zaten hakka inanan biri değilim ama inansaydım bile öyle bir hakkın yok derdim.
aldatmak zaten yanlış da senin ki yanlıştan da öte karaktersizlik artık.
14 Yorumla
Soran7 ayne yapayım o zaman?
Soran7 ayEşimi seviyorum ve boşanmak istemiyorum
Cinsel Yaşam konusunda 521 cevap paylaştı. Kınamıcam ama aldatmak mı ayrılıp hayatına bakmak mı bilemedim. Yani haklısıj cinsellik önemli ama aldatınca peki bunun psikolojik tarafını da düşünmek gerek sanırım. Bilmiyorum ya hal veriyorum da ama ni yandan da kötü diyorum işin zor gercekten dışardan yorum yapmak kolay
08 Yorumla
Soran7 ayBitim artık tamam ben kötü bir kadınım sadece eşim ile seks yapmak istediğim için bu hale geldim
Soran7 aySeks hayatı hariç diğer her şey süperdi benim bu seks ısrarım her şeyi berbat etti ben aşalık biriyim bitti artık
Soran7 ayÖyle olduğunu o kadar fazla kişi söyledik bende kabul ettim artık
Soran7 ayYorum almak için sordum ama ne bu kadar hakeret okumak nede bu kadar linç edilmek için
- Cinsel Yaşam konusunda 2,1b cevap paylaştı.
7 aybence doktor gidin , ayrıca ilaç desteği alabilir , yine olmazsa sen istek artırıcı dmlalar var onu dene , sonrasında kendine bir vibratmr ya da vibratör al belki onuda gaza getirir , yine olmazsa maalesef kendine başına bela olmayacak bir partner bulman gerekecek , ya da boşanman, benim sevgilimde de aynı sorun vardı , hak vermemem elde değil😌
03 Yorumla
Soran7 ayDenedim, pek çok kere doktor tahtta tüp bebek teklifi bile sundum yok gitmiyor. Grip olsa doktora koşan adam bu meseleye gelince beni böyle sevdin deyip duruyor. Ama son bir kere daha her türlü şeyi kullanarak doktora gitmeyi zorlayacağım, gerekse ayrılık tehdidi bile yapıp sonuç almayı umacağım.
- 7 ay
bence her yolu dene ama gideceğini sanmam, ısrar ederken üst üste teklif yapma bence , zamana yayarak yap , ama vibratör işini de hayatına katabilirsin belki oda tahrik olur , piskolojik olduğu kesin , sonuçta arada yapıyorsunuz dimi?
- 7 ay
Neden senle yapmuyo
7 ayeşcinsel o erkek kesin böyle ib. ine ile neden evlendin ve böyle erkeği nereden buldun bence boşanmalısın yetenek ben şaşırırım ülke kadınlarına her zaman beni şaşırtmıştır ülkede sizin sayeniz de tuhaf anormal insanlar evli normal insanlar bekar dünya da eşi benzeri yok 🙄 etrafım da ne kadar vasıfsız sorunlu insan varsa evli :)
10 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 357 cevap paylaştı. Böyle bissürü çift vardır
Ama aldatma hakkı diye bişeyi kendinize yakıştırmanız çok saçma ?
Adam sizi aldatmamış ki?
Cinsel ilişki terapistleri var onlara gidin
Mutlaka sorun ortadan kalkıcaktır
Böyle bi çözümü aklınızdan çıkarın
Eğer eşiniz terapiste gitmeye razı olmazsa işte o zaman ondan boşanabilirsiniz
10 Yorumla
7 ayEşinden durumun bilincindedir, arzularını ve isteklerini ona söyle, bu şekilde devam etmeyeceğini, ve mutlaka bu zehri vücudundan atman için bir bedene ihtiyaç duyduğunu söyledi, onun bilgisi dahilinde birisiyle yat.
Ama aldatmanın tavsiye etmem.
En azından en son çare olarak aldanırsın.11 Yorumla- 7 ay
Bu kadar mütevazi olma bence, kendini bu kadar aşağılama, aşağlayanlara cevap vermemen çok olgunca, bence değerini bil.
7 ayYani haklısın ama direk ayrıl aldatma ama hala aşıksan ya aşkını hiçe sayacaksın ya da cinselliği cinsellik önemli tekrar aşık olunur ayrıl direk ve sırf cinsellik için başka birisiyle olmak bence aldatmak değildir aldatmak fiziksel değil ruhsal bir şeydir bence birisiyleyken başka birisiyle seks yaparsan bence bu pek aldatma sayılmaz ama birisiyleyken başka kişiye aşık olmak hoşlanmak bence bu aldatmaktır yani evet hakkındır bence
01 Yorumla- 7 ay
Lütfen kendine kötü ve aşağılık deme senin herhangi bir suçun yok insanları umursama ve ne arzuluyorsan onu yap
7 ayhayır aldatmak hakkınız değil. hacıyı hocayı da geçin, bir psikologa gidin ve çift terapisi almayı deneyin. ayrıca açık iletişim her şeyden önemlidir. neticesinde de yine istediğiniz gibi olmazsa boşanma davası açabilirsiniz. bildiğim kadarıyla durumunuzun yasada hükmü var.
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,2b cevap paylaştı. ne gerek var şimdi eczaneye gidip cialis adlı ilaçı alıyorsun havanda ezip toz haline getiriyorsun adama yediriyorsun 30-45 dakika içinde aman sabahlar olmasın eğer cialis yetmezse viagra al aynı işlemle yedir o da olmazsa ayrıl başkasıyla evlen böylece günahta işlemezsin
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 365 cevap paylaştı. Her yolu denedıkten sonra hala çözüm yoksa ya ayrılacaksanız ya da ben memnunum sadece eksıgım cınsellık dıyorsanız sadece seks için bır partner bulucaksınız Buda zor ve insanın yapmak ıstemedıgı bısey ama başka şans bırakmıyorlar
dengıne dusmeyınce varlık içinde yokluk çekermıs insan iyi bılırım
00 YorumlaAblacım aldatma ayrıl hem seviyorum diyorsun hemde aldatmak istiyorsun nasıl iş anlamadım sevebilirsin bir şey diyemem ama olmuyursa bence ayrıl yarın başkasıyla birlikte olursan senin canın yanan adın çıkar ailene de olur ayrıl illa ki karşına biri çıkar emin ol bilemezsin belkide sana Herşeyi iyi yaşatan bir bekar çıkar
00 YorumlaYanlış anlamazsan bir şey soracağım abinin gay olma ihtimali var mı belki vurduruyodur?
Bir de boşanmak hakkın ama ihanet eden her zaman haksız durumdadir
Boşanıyorum dersen desteklerim hakkindir
Ama ihanet edip hain olmak yakismaz00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,1b cevap paylaştı.
7 ayBu şekilde ömür geçmez. Hayatın zevk ve nimetlerini yararlanmak gerek. Bu konuda kaderimizi birleştirebiliriz. Her kalbin, bedenin, vajinanın ve beynin ilgiye, iltifata, sevgiye ve cinselliğe ihtiyaçı var. Bunu arama, bulma ve giderme en doğal hakkındır. Benim gibi güvenilir, sadık, ketum, merhameti, şefkatli, olgun, arzulu ve tecrübeli erkek sana çok iyi gelecektir.
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 871 cevap paylaştı. Haklı değilsin aldatma yönünden evet kocanın sana kocalık vazifesini yapması lazım ama yapamıyorsa bunun yolu belli evlenmek haksa boşanmakta bir haktır burada saçma sapan şeylere kanma doğrusu boşanmaktır hiçbir şekilde aldatmanın hakkı hukuku yoktur ihanet ihanettir
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 3,9b cevap paylaştı.
7 ayÇok haklısın seviyorsan, boşanmak istemiyorsan geriye aldatmak ya da cuckold kalıyor. Aldatacaksan güvenilir birini bul. Çevrenden biri olursa sık yaparsın şüphelenen olmaz. Bazı akrabalar olabilir. Önce cuckolda, swingera zorla eşini istersen. Önce ona çaktırmadan bir kadın ayarla ve videoya da çek hatta. Muhtemelen onla şahane sevişecek ve bütün güzel lafları sıralayacak. Fırsat bu fırsat cuckold işine yanaşır.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayBir hafta içinde kaç gün cinsellik istiyorsun mesela psikolojik problemlerde etkili oluyor bu tarz durumlarda internete scl90 yaz bir sen yap bir de eşiniz yapsın eğer ben yorumlayamam dersen chat cptye yorumlat (yorumlayabilirsin büyük ihtimalle) benim düşüncem psikolojik olarak en ideali haftada 2 3 günde cinsellik yaşanması çünkü eşlerin yalnız vakite ve kendilerince mastürbasyon yapma ihtiyaçlarıda olabiliyor
30 YorumlaBen de seninle aynı durumdayım ne yaptıysam olmuyor adamda istek diye bir şey yok. Kafaya koydum aldatıcam başka çarem kalmadı
105 Yorumla- 7 ay
Dur yapma
Soran7 ayOnuda kendime yetemiyorum işte çıkmazdayım
- 7 ay
Nerden buluyonuz böyleleri keşke komşum olsanız
- 7 ay
Çocuk istersen ben hamile bırakabilirim seni
- Cinsel Yaşam konusunda 1,1b cevap paylaştı.
7 ayBunu karşılıklı konuşun. Çözüm bulunamadığını düşünürseniz, aile terapistine gidin eğer ondan sonra da çözüm bulunamazsa yollarınızı ayırın. Neticede herkesin beklentisi farklı ve herkes kendine göre haklı. O yüzden dikkatli ve mantıklı olmakta fayda var…
01 Yorumla- 7 ay
İnsanları umursama sadece sakin bir karar al
Cinsel Yaşam konusunda 486 cevap paylaştı. İşin altında yatan başka bir sebep var gibi geldi bana. Neden bir aile terapisti denemiyorsun? En azından bir şeyleri gerçekten düzeltmeye çalışmış olursun. Baktın olmuyor seviyorum demeye evliliği kendine eziyet haline getirmeye gerek yok. Kocalık vazifesini yerine getirmemekten direk boşanma nedeni. Yıkmadan önce düzeltmeye çalışmakta fayda var. Avukat lazımsa onu da ayarlarız.
00 YorumlaYa kanka tabii ki de hani iyiyim aldatma ama yani kocan cinsel ilişkiye girmiyosa ya ayrıl ya da iş gezisi diye birini bul ilişkiye jartiyer giy kilotlu çorap etek falan giy zıpla ne diyeyim ben Varım bekarım ve bugüne kadar hiç sevgilim olmadı sekste yapmadım yani bende istiyorum
50 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)7 aySeni çok iyi anlıyorum maalesef benim eşimde aynı.. bende ayrılmayı düşünmüyorum.. her konuda süper ama olay oraya gelince sıfır.. bende o yüzden aldatıyorum.. eğer böyle bir niyetin varsa kesinlikle güvenilir birini bul yoksa çok büyük sıkıntılar yaşarsın
02 Yorumla
Soran7 ayaldatmadan önce birkaç şey daha denemeye karar verdim
Cevap sahibi7 ayNe gibi
Canım aldatmayı asl tavsiye etmiyorum ayrılığı tavsiye ediyorum Yani aldatmak daha da b@k yolunda olan bir yolu üstüne ishal etmektir miğdem bulandı hejdjd ama durum böyle kusura bakmayın arkadaşlar anlaman lazım
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayaynı durumdayım. eşim canım acıyor diyerek yapmıyor. o işe gelince kaçıyor. bir kaç kez denedik ve kan da gelmedi çünkü daha önce yapmıştı ve beni kandırıyordu diye düşünüyorum. gel benimle yap. hiç değilse aynı durumda olan biri olarak buna değer diye düşünüyorum. beni beğenmezsen yapmazsın.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayBütün bu anlattıklarından sonra aklımda iki ihtimal canlandı; kocan ya iktidarsız ve sana söylemedi o yüzden çekiniyor ya da eşcinsel, seni arkasına sığınacak bir duvar olarak gördüğü için evlendi. Bunca şeyi yaptıktan sonra o adamın seni dünyadan marsa kadar uçurması lazım geceleri... Bunca takviyeyi bana yapsan, seni sonsuz döngüye girmiş gibi... Yani biraz açık konuşmuş gibi oldum ama kusura bakma sadece fikrimi belirtiyorum.
05 Yorumla
Cevap sahibi7 ayTedavi olmayı düşünmüyor mu ayrıca
Cevap sahibi7 ayKonuşalım mı
Cevap sahibi7 ayRica etsem konuşsak?
Cevap sahibi7 ayKötü bir niyetim yok bu arada sadece konuşmak isterim. :))
Cevap sahibi7 ayHazırladığın benceyi nasıl göreceğiz
Çok zor bir durum ya çözülmüyorsa aldatmak da olmaz ömür boyu yani
43 Yorumla
Soran7 ayAyrılmak itemiyorum ama işte istiyorum hem o şeyi hemde çocuk istiyorum.
Soran7 ayYok eşimi seviyorum ayrılmak istemiyorum. Çocuk şart ama o yolla olmuyorsa koruyucu aile olarak zaten planlıyoruz. Da işte birazda doyum istiyorum yani.
7 ayBence aldatmak dünyadaki en kötü şey bence konuş ve neticeye varamazsan ayrıl cinsellik evliliğin 1/3'ü gibi bir şey ve yürümüyorsa evlilikte yürümez
20 Yorumla
7 ayAdamın ki kalkmıyor belli
Cinsellik olarak uyanmıyor
Bu büyük bir sıkıntı
Önce al karşına otur konuş anlat herşeyi
Neler istediğini
Nasıl istediğini
Herşeyi konuş
Baktın olmuyor boşan
Ama aldatma00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 5,2b cevap paylaştı.
7 ayAldatmak hak değil, çığlıktır.
Sevilmediğinde, dokunulmadığında insan kendini ispatlamaya çalışır — ama yanlış yerden.
Gerçek güç intikamda değil, gidişte gizlidir.
Seni yakmayan ateşi bırak, külleriyle uğraşma. 🕯️💔00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 1,9b cevap paylaştı.
7 aySonra diyorlar kadın aldatıyor sonuna kadar haklısın bir kaç tsne evli deneyimim oldu hep bu ve benzeri olaylar gerçekten hak ediyorlar ve böyle hakeden erkeklerin eşi de dostunu o kadar iyi mutlu ediyor ki insan diyor ah be neden bu benim eşim değil
02 Yorumla- 7 ay
Uzun uzun yazdım ama cevap yazmadın
- 7 ay
Ben daha önce evli birisi ile bir bağ kurdugumdan dolayı seni çok çok iyi anlıyorum
aldatmak hak olan bir şey değildir teyzeciğim. mutsuzsan boşanırsın veya sorunu karşı tarafa iletirsin baktın düzelme yok o zaman boşanırsın
20 Yorumla
7 ayson çare olmasın o bi konuş olmadı sor, kendine bak acaba bi yerde bi hata var mı diye. her ne yapacaksan boşandıktan sonra yap bence nacizane fikrim
00 Yorumla
7 aySenin için gerçekten üzüldüm. İlk etapta aldatmak yerine fanteziler kuruyormuş gibi yaparak farklı şeyler isteyebilirsin. işte arkadaşın beni beğense istese, ya da işte senin önünde iki kişi beni istese ve yaşasa vb.
00 YorumlaHoşlandığı ilgisini çektiği şeyleri bulmaya çalış. Aldatmak yakışmaz seviyorsan sevgine ihanet. Eğer cinsellik olmadan yapamayacaksan boşan. Ama sorunun çözümüne git. ya da psikologa başvur hacı hocayı napacaksin
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı. Tamamen sıfır mı, hiç mi erekte olamıyor yoksa eskiden oluyordu şimdi mi bitti, ya da çok losa sürede boşalıp içinde kalamıyor mu, ya da girecek kadar bile mi sertleşemiyor.
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,1b cevap paylaştı. Aldatmak değil ayrılmak hakkın. Konuştun ve durumlar düzelmiyor tedavi de olmuyorsa evliliğin çoğunluğu olan cinsellik olmadan nasıl devam edecek ki çünkü
01 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayacik acik bosan ne halt yiyecekssn oyle ye aldatmaya hakki yok ne senin ne onun zina olur apacik
510 Yorumla
Cevap sahibi7 ayayrica hangi dindensin sen madem memnun degilsin bosarsin yarin bi gub duyulursa itibarin zedelenir gunaha da girersin yuvan da bozulur en iysi bosan
Soran7 ayÇok tartıştık ama olmuyor işte 4 senedir uğraşıyorum.
Cevap sahibi7 ayinsanlarda din iman korku itibar kalmamis aldatacagina git bosan ozgur ol oyle yap yazik gunah ya her halti edip eve basil geleceksin be kadin
Cevap sahibi7 aybosan sende madem ya akil isi mi koskoca kadinsin yakistirma kendine zavalli olmayi madem elden bisey gelmiyor bosan rahat rahat takil
Soran7 ayYa eşimi seviyorum boşanmak istemiyorum
7 ayhic seks yapamadiniz mi yani anlayamadim, aldatma ama ayrilabilirsin bu sebepten
31 Yorumla- 7 ay
Yapms
Gizli Üye(30-35)7 ayHayır sakın başkasıyla olma evlisin ayrıl bulursun birisini mesela benimde hormonların yüksek 24 cm malum evli olmasan ilgilenebilirdim seninle ama boşanmış olman yeterliydi hakkını vermek lazım ben böyle senin gibi birisiyle evlensem her gece içinde olurum
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 943 cevap paylaştı.
7 ayBunu duydugum kacinci kadinsin erkegin ihtiyaci diyoruz ama kadinlarinda ihtiyaci var sonuna kadar destekliyorum seni
00 Yorumla
7 ayO seni aldatmış mi. Seni doyuramıyorlar aldatirsan bir şey diyemem suclayamam seni. Sonuçta seni o itiyor buna. ama ayır bence öyle yao
01 Yorumla- 7 ay
Ayrıl öyle yap demek istedim
Hayvan gibi dusururuz diye yuklenmisler bunlar tam aç 😂
02 Yorumla
Soran7 ayBittim artık ne düşmesi ölü gibi bir şeyim artık ne seks ne çocuk ne gelecek hiç bir istemiyorum
- Cinsel Yaşam konusunda 2,5b cevap paylaştı.
7 ayUzun uzun yazmışsın.
Belli ki cinsel anlamda istediğin olmamış.
Keşke Dr Haydar Dümen sağ olsaydı.
Sana gazetesinde bi yer ayırır derdine çözüm üretirdi.
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 2,6b cevap paylaştı. 2 önerim olcak
1-taze polen, keçi boynuzu pekmezi v. b.
2-geciktirici sprey?
hiç kalkma yoksa önce Dr. derim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayHakkın deyip onaylamak istemiyorum ama öyle de olmaz. Ben de senin gibi sorunlar yaşadım evet aldatıyorum. Ama bir süre sonra başka biri oluyorsun. Yalanlar dolanlar amannnn. Kafana koyduysan yaparsın.
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 829 cevap paylaştı.
7 ayRuhundaki o... ga bahane uydurup milletinde söylediklerinden cesaret aramak senin ki, git bosan, onkadar karaktersiz olma
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 5,8b cevap paylaştı.
7 ayhak demek doğru değil, ama bu devirde yapmayan kalmadı, yapmıyor dediğimiz insanlar da henüz yakalanmamış kişiler aslında, bu bi gerçek.
00 Yorumla Yapma.
Sakın yapma.
Deli gii pişman olacaksın.
Bu dediğinin bahanesi de hakkı da olmaz.
Ayrıl ne yapıyorsan yap ama bunu yapma00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 8,8b cevap paylaştı.
7 ayCinsel doyumsuzluk insanı zorlar hele rahatlayamıyorsa hayat geçmez oluyor. Aldatmsk haklımı dersin ods tercih meselesi
00 Yorumla
7 ayAynı sorunları yaşadım yurtdışına çıkmıştım seyahat için acımadım her gün birisini hadi ordan o kadar iyiydi ki anlatamam özlemişim dedim
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 5,3b cevap paylaştı.
7 ayYani anlattığına göre her yolu denemişsin eğer hala bir düzelme yoksa sana başka çare kalmıyor en doğal hakkın yap gitsin
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 16,1b cevap paylaştı. Sen yine iyi dayanmissin bu yaşadığını kocan yaşasa çoktan aldatmisti seks bambaşka bişey açıkçası ama dikkat de etmen gerek
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 5,8b cevap paylaştı.
7 ayBoşan, boşan, boşan. Aldatmak insanlık suçudur, bedeli ve vebali çok ağır olur.
05 Yorumla
Soran7 ayEşimi seviyorum ama o konu hariç çok iyi.
- 7 ay
O konu dediğin ilişkinin, evliliğin %75 i hanfendi. Çok büyük bir sorun yani.
Soran7 ayİşte benimde derdim bu bey amca. Çıkmazdayım.
- 7 ay
Herşeyin bir dengi olacak ki bir denge oluşabilsin. Aşk, sevgi, eş olmak, duygular, arzular hepsi ama hepsi bir bütündür. Seni sevmiyor, istemiyor, arzulamıyor. Bir erkek neden böyle olsun ki? Evlenmeden önce hiç konuşmadınız, lafını bile etmediniz değil mi? Şimdi de vay şu halime diyorsun.
- 7 ay
Ve bana Amca diye hitap etmenizi de çok yasdrgadım.
- Cinsel Yaşam konusunda 361 cevap paylaştı.
7 ayDoktora gittiniz mi.. Birde onu deneseydiniz
03 Yorumla
Soran7 ayGitmiyor çok teklif ettim.
- 7 ay
Olmaz.. Bence ayrılığı masaya koy blöf yap ve doktora götür belki biraz dokunuşlar düzelecek bir hadise iyice dönüşü olmayan bir yaraya çevirmeden.. Deneyin..
Soran7 ayBlöf yani aslında fena fikir değil umarım işe yarar.
- Cinsel Yaşam konusunda 957 cevap paylaştı.
7 aySeninki 4 yılmış benimki 7 yıl. 7 yılda 20 kere birliktelik yaşamadık biz
06 Yorumla- 7 ay
Denemedigimiz gitmedigimiz ne terapist kaldı ne uzman o mücadele etmiyor sa bende etmiyorum artık
Soran7 ayBende pes ettim ama işte böylede olmuyor. En azından çocuğum olsun istiyorum.
- 7 ay
Hepimiz istiyoruz ki cocuktan öncede doyum istiyoruz doyarcasına sık sık olmak şartıyla ben yalvar yakar 4-5 ayda bir zar zor ikna ediyorum yakınlaşmayı ama yoruldum neler teklif ediyorum ama yok
- 7 ay
Bazılarına abest geliyor abartıyoruz gibi geliyor ama bu duruma direnç göstermek çok zor
Soran7 ayDirenmek zorundayım
- 7 ay
Elbette hepimiz zorundayız sadece insanlaeın düşündügü gibi es geçilecek bir basit olay değil eş arasında cinsel bagın olmaması
7 ayÖyle bir şey olamaz kesinlikle en fazla ayrilirsin
10 Yorumla
7 ayHiç mi olmadı önceden oluyodu artık mı olmuyor anlayamadım.
13 Yorumla- 7 ay
@YalnızKadınnn06 hiç olmadı diyor
- 7 ay
@Çapkınkurt34 boşansın o zaman neyi bekliyor.
- 7 ay
Bencede ama seviyorum diyor
Ama bence kuşu ötmeyen erkek kuşuna kafes almaz bu işte bir terslik var
7 ayHayır değil, eğer istemiyorsan önce ayrılmalısın. Onunla evliyken olmaz.
10 Yorumla- Devamını Gör (182)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer