Tanıştığım erkekler bana aşık oldukları için değil de yatmak için olmak istiyorlar sorun bende mi?

Yani bu sorunun sebebini çözemedim. İnsan aşık olur sonra yatmak ister diye düşünüyorum. Aşık olmadığı biriyle insan nasıl yatabilirim? Birşeyler yasabilr?

Ve dışarıdan bakıldığı zaman yatilacak bir kadın pp mı veriyorum onuda çözemedim. Neden yani? Biri de çıkıp desin sana aşık oldum.

Tanıştığım erkekler bana aşık oldukları için değil de yatmak için olmak istiyorlar sorun bende mi?
Cevapla