Cinsellik olmazsa oturup kahve bile içmezmiş ama aradığı romantik ilişki normal mi bu adam?

Görüştüğümüz süreçte saçma sapan hareketlere sahipti. Bildiğin görüştük ama ya parkta ya sahilde. Kendine bira aldı bu adam yeri geldi çişi gelince gitti çimlere işedi ve geldi midem bulandı. Normal konular konuştuk. Yok kadınlar itaat etmeli işte söz dinlemeli ataerkil biriyim diyen birisi. Bana attığı mesaj şu, Sen varya tam bir odunsun, ayık kafayl çekemiyorum seni ama, sana ne zaman tatlılık yaptıysam kafam güzeldi ya ezigi seni, al liberal feminist görüşlerini bi tarafına sok ya malı eziği dedi çok kötü hissettim. Hemen yedin ya malı skmk için bile katlanamıyorum sana yazmış normal konuşuyorduk halbuki çok kırıldım… ona duyguların çok temizdi ve eskiden tanimama rağmen yeni gorusmeye baslamistik. Yeni yeni glrusmeye basladigim biriyle hemen yakinlasmak istemedim zamanla zaten olurdu bunlari yazdi. Normal mi bu adam Dört kere anca görüştük 30 Yasinin üstünde. Sonra yine yazdı özürler diledi içki içtim diye dedim dedi. Sonra bir anda işte küfür ederek 30 yaşına gelmişsin ben kaç tane 18lik hatun harcadım dedi. 32 yaşında bu adam. Beraber bir yerlere gitmek istedim diye sen kendini 18lik kız mı sanıyorsun dedi, onla azıcık görüştük ve niye yakınlaşamadı benle diye kafayı taktı kendini bana bırak, benim ol, sürekli böyle şeyler yazdı ona benim niyetimin normal nir ilişki olduğunu söylediğimde de işte sen nasıl bana sadece seks düşünen adam dersin ben kaç tane 18lik hatun harcadım vs bana o kadar kötü şeyler dedi ki daha öncesinde de konuşmak istedim konuşmak bir şeyi çözmezmiş. Bir çok güzel şeyler yazıyor yerlere göklere sığdıramıyor ama önceki konuları açıp konuşmak istediğimde kaçıyor, sonra birden bire böyle küfür koyamet engelleme sonra geri dönüp yine aynı döngü.

Güncellemeler
8 ay
Senin aradığın ilişki türüni anladım diyince de sen nasıl bana sadece seks düşünen adam dersin, ben kaç tane 18lik hatun harcadım, sen kaç yaşına gelmişsin vs, halbuki kendisi bana yazdı ve ben ona hiç kötü bir şey demedim bile.
Cinsellik olmazsa oturup kahve bile içmezmiş ama aradığı romantik ilişki normal mi bu adam?
Cevapla