Evet
Hayır
Diğer (belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
O evlenmez. Kadınsın biriyle seks yaşadın ama sonra aşık oldun evlensem mi den önce karşı cinsin erkek olduğunu ve yaşadığın toplumun feodalitesini düşünüp şu soruyu sorup cevabını al önce ondan sonra sor. O senle evlenir mi?
benimki doğru. Ruhum muhum 250-300 yaşında ama tevellüt 1971
Açıkçası, eğer birine sadece aramızda fiziksel bir şey varken sonradan gerçekten duygularım oluşursa, bunu hafife alamam. Aşk benim için ciddi bir şey. Eğer o da aynı duyguları hissediyorsa ve aramızda güven, saygı, sevgi varsa neden evlenmeyeyim ki?
Ama sadece cinsel çekimden doğan bir aşk sanrısıysa o zaman kendimi kandırmamaya çalışırım. Çünkü aşkın yanında karakter, sadakat ve uyum da olmalı. Yani; hissim gerçekse, evet evlenirim ama his değil, anlıksa, uzak dururum.
Eğer o kişide sadece tutku değil, huzur da buluyorsam neden olmasın?
Cinsellik bir bağ kurdurur ama aşk onu kalıcı hale getirir. 💫
Teşekkür ederim eic için 🌿☕
Pardon buraya yanlış oldu 🙂
Öyle birine ne kadar güven olurki evlenilsin
Teşekkür ederim eic için 🌿☕
Cevap
38Cevap
aşık olmadan seks yapmam zaten. basit insanlardan değilim
Sanırım şalırtmalı soru şöyle söyleyeyim ben zaten evlilik dışı sexe kessinlikle karşıyım ve duygularımın olmadığı sevmediğim bşr kadın ile asla seks yapmam ben duygusuz yapılan ilişkinin sadece kişilerin birbirini kullanma amaçlı oldugunu dusunuyorum ben ne kendimi kullandıracak nede kadını kullanacak karakterde değilim bu yüzden Seksi sevdiğim kadınla yaparım tutku ve zevk ile ikimizde mutlu oluruz.
Bu şey içimi rahatsız ediyor. Birliktelik yaşıyorum ve buna göre zaten daha ilk aşamadan aklımda evlenme durumu yok acaba sonra olur mu hesabı. Hayatımda hiç yaşamadım buda vicdanen geriyor, öyle bunaldım sorudan.
Evlenirim ama ilişki yaşadım insan anca resmi nikah eşim olursa
Yani resmi nikahlı eşim demek istedim 😂
🙄 Bu nasıl bir cevap
Zaten evlenince resmi nikahlı eşin oluyor
@MuhammedAslan16 Yok demek istediğim anca evlenirsem olur 😊
Hee evlenmeden vermem diyenlerdensin
@MuhammedAslan16 tövbe bismillah he öyle
Tövbe bismillah mı 😅😅😅
Temiz aile kızı gösterisi yapma la
Temiz olanın burada işi ne
@MuhammedAslan16 nav ne alaka Allah aşkına senin ne işin var herkes kötü madem sen iyisin
Aşk böyledir. bir anda çıkabilir karşınıza :)
Her yaptığımıza aşık olsaydık harem kurmamız gerekirdi
Aşık olduğum ve evlendiğim kişiyle seks yaparım
Önüme gelenle seks yapmadgm içn böyle bı şey yaşamam mümkün değil 😄
Büyük konuşmaaa
Kocam dururken başkasını napm
Öyle zaten
Neden olmasın evlenince de seks devam edecek sonunda
Seks yaptığıma aşık olmam
Aşık olduğumla seks yaparım
zaten seks yaptığım kişiye aşık olmuşumdur evlenirim tabi ki de
Hiç kaçırmam Havada karada evlenirim Çünkü o kadın hayattan zevk almasına zevk vermesini biliyordur.
Olabilir, bazen ilişkilerin dinamiği doğrultusunda nereye varacağı çok belli olmuyor.
Evlenmediğimle yapmayacağım için böyle bir şeye de gerek kalmaz
Zaten seks yaptığı kadınlar ile evleniyorlar eskisi gibi değil
Evlendiği kadınla yapmıyorlar mı? Zihnim bulandı
@EmpatikBey valla ben o işi yamadim evlenemeden bende ayrılıp önce yapıp sonra o kadınlar la evlendiler 🤣 asıl olay beni sevmedikleri için bence yoksa önce ya da sonra yapmışsın erkeğe fark etmez
Seni niye sevmediler
Ya… Umarım sende değer bulduğun bir birliktelik yaşarsın. ❤️
A.. her önümüze gelenle yapıyoruz da aşık olursak evlenirmiyiz diye soruyorsun
Zaten aşık olmadan zevki şehveti mi olur o ilişkinin
Sen galiba aşık olduğun hoşlandığın kişilerle değil de her önüne gelenle yapıyorsun
Bilmem evlenirdim belki.
Aşık olduğum kişiyle yaparım
Heva ve hevesle evlilik kalıcı olmaz...
Elbette bu fırsat kaçmaz
Öyle biri yok, aşık da olunmaz ve evlenilmez de.
Aşk tesadüfleri değil orgazmı sever 😍😍
Düşünmem lazım.
Evlilik değil f*ck ise evlenmem
Body
Aaa yo ben yatığım kişiye aşk olmuyorum.
Evlilik seksten daha ciddi bir şey
Tabikiii evlenirimm
aşk yok doyumsuz seks felsefem
Zarını ben bozduysam evlenirim
Kız çalışıyor sa peki 🤣🤣
Evet
Evet
Evet tabiki
Hayır evlenmem ben
Niye evlenmeyim?
Evet amasyada
Cok etkilenirsem olabilir
O da aynı hislere sahipse olur tabii ki.
Aşk olunca bir başka oluyor öncesinde
evet
Ne evet
Duruma göre değişir
Hiç düşünmeden evlenirim
Evlenirim
Evt evlenirim
Galiba evet
Evlenirim sonra grup
Olası
Evet evlenirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?